Gå til innhold

Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler. Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mange har ikke ei kvinne i  livet i det hele tatt. Dette fremstår som et luksusproblem. Ja takk til begge deler, men kanskje ikke så mye hår under armene. Å stryke hårete kvinnelegger er ikke så kos, synes jeg.

Jeg vil helst kjenne forskjell på om det er katta eller kvinnebein jeg har i fanget i sofaen. Kvinnebein bør være glatte og katter helst ikke, selv om det også finnes.

Endret av BadCat
Skrevet
Griever skrev (12 minutter siden):

Okay? Jeg sliter litt med å se hva som er problemet her. Tenker du at ingen skal uttale seg offentlig om hva man finner attraktivt hos det motsatte kjønn, eller at slike samtaler er problematiske på noen måte?

Tror vedkommende ikke synes det er tilstrekkelig intellektuelt.

Skrevet (endret)

Over 1 av 10 kvinner har skjegg og de fleste har dun som synes godt når man sitter i sofaen eller på restaurant.

Det har hendt at jeg har hatt mer lyst til å hente en høvel enn å kysse beistet.

Endret av BadCat
Skrevet
Marihøne skrev (7 minutter siden):
Simen1 skrev (1 time siden):

Kan vi ikke diskutere mannfolk og?   

Endret 4 minutter siden av Marihøne

Det der er faktisk sitatforfalskning. Jeg har ikke skrevet det der!

Det har vært mange rare innlegg fra deg i går og i dag. Jeg må bare spørre, vet du ikke hvordan et forum fungerer? I så fall, prøv deg fram i testpost-delen av forumet. Observer hvordan andre oppfører seg og ikke oppfører seg. Det kan være en grei ledetråd til hvordan det fungerer rent sosialt.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Simen1 skrev (5 minutter siden):

Det har vært mange rare innlegg fra deg i går og i dag. Jeg må bare spørre, vet du ikke hvordan et forum fungerer? I så fall, prøv deg fram i testpost-delen av forumet. Observer hvordan andre oppfører seg og ikke oppfører seg. Det kan være en grei ledetråd til hvordan det fungerer rent sosialt.

Kanskje du trenger ditt netttroll! Svar andre folk her og med dine dritt kommentarer! 

Endret av Marihøne
  • Liker 1
Skrevet

Litt seriøst til de som skulle mene at temaet som helhet er et mannegris fokus overfor kvinner. Kvinne som gjenstand, eller kun anerkjent via utseende eller sex appeal om man vil.

Det kan være andre argumenter hvor en mann vil ta hårveksten til inntekt for begge parter. Man liker å se sin kvinne med integriteten i behold, ikke glattbarberer rubb og rake slik at barbie girls fortsatt vil være bestevenninner.

Det kan handle om estetikk. Og det kan jammen handle om fetisjisme..

• Liker 1
Skrevet
Sovna skrev (1 minutt siden):

Litt seriøst til de som skulle mene at temaet som helhet er et mannegris fokus overfor kvinner. Kvinne som gjenstand, eller kun anerkjent via utseende eller sex appeal om man vil.

Det kan være andre argumenter hvor en mann vil ta hårveksten til inntekt for begge parter. Man liker å se sin kvinne med integriteten i behold, ikke glattbarberer rubb og rake slik at barbie girls fortsatt vil være bestevenninner.

Det kan handle om estetikk. Og det kan jammen handle om fetisjisme..

Mannegriser var rette orde! 

• Liker 1
Skrevet
Simen1 skrev (13 minutter siden):

Støtter deg fullt ut her @Simen1. Har også reagert på innleggene til denne brukeren. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...