Gå til innhold

Nesten 1.2 millioner som 23-årig student.

dek222

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håper berre TS aldri blir fastlege. Tenk å ha eit så skamløst, uempatisk rasshøl prøve diagnotisere deg? Forøvrig mange som allereie har det, men me treng ikkje fleire.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drunkenvalley skrev (13 minutter siden):

Håper berre TS aldri blir fastlege. Tenk å ha eit så skamløst, uempatisk rasshøl prøve diagnotisere deg? Forøvrig mange som allereie har det, men me treng ikkje fleire.

Jeg går nok for en jobb utenfor Norge. Må bare få alt gratis og dekket først, slik at jeg kan dra til utlandet med utdanning finansiert og betalt av velferdssystemet. 

Veldig fint at Norge tilrettelegger for at jeg kan oppnå rikdom i fremtiden, da.

Jeg stemmer definitivt AP! 🙂

Skrevet

Sparte også under studietiden - aldri følt meg så rik. Det er fullt mulig - men du kan fort ende med formueskatt. Ville flyttet ut av landet ved første anledning. Politikere i Norge elsker å komme med bakholdsangrep mhp skatt. De ser aller helst at alle sitter med gjeld og således blir nyttige idioter for de som lover gull og grønne skoger...gratis ditt datt sponset av rikingene...Å ta ansvar for eget liv og økonomi er ikke noe man lærer i Norge i dag - tvert imot...man lærer å bli avhengig av staten

Skrevet
dek222 skrev (1 time siden):

Jeg går nok for en jobb utenfor Norge. Må bare få alt gratis og dekket først, slik at jeg kan dra til utlandet med utdanning finansiert og betalt av velferdssystemet. 

Veldig fint at Norge tilrettelegger for at jeg kan oppnå rikdom i fremtiden, da.

Jeg stemmer definitivt AP! 🙂

høres ut som det er en god deal om vi blir kvitt deg.

Skrevet
dek222 skrev (2 timer siden):

Hvorfor er du så misunnelig? Det er 1.2 mill. Det er ikke rikdom, men det er en god start. 

Jøss, altså for en type.

Misunnelig? Her heller suspekt på en person som oppretter en bruker for å skryte av noe som han selv mener er helt normalt og ikke en bragd. Gjesp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...