Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Anmeldelse: Battlefield 6 <em>Battlefield 6</em> sprenger mange ting, men grenser er ikke en av dem. Les hele saken på Gamer.no» 1
svenka Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Gleder meg til å prøve! 😁 At kampanjen er svak er ingen bombe (pun intended), ettersom de aldri har vært trekk plasteret så lenge jeg kan huske.
Uderzo Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Utrolig nok så er det folk som kjøper spillet for kampanjen, jeg hadde aldri i livet betalt 800kr for en BF singleplayer opplevelse, men "each to their own" som det heter. 1 1
ABNOR Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Holder meg til BFV. Kanskje jeg plukker BF6 på kraftig nedsatt pris. Jeg spilte beta opp til level 20, men det ga meg ikke noe ønske om å kjøpe spillet. Det var mye negativt som å løpe, skyte, dø, løpe, skyte, dø. Jeg syns det var mye gråbrunt i alle maps, i motsetning til BFV som er ganske fargerikt. Det ligner mer på 2042 enn BFV fortsatt. Jeg prøvde også Rainbow-beta og det skjønner jeg ikke at folk gidder å spille med små maps og kaotisk skyting hvor noen finner et par triks de bruker. Jeg liker åpne større maps hvor man kan variere taktikk, gjemme seg, flankere, få full utnyttelse av de forskjellige klassene. Dessuten, ingen spiller BF6 for enspillerdelen. Jeg var igjennom enspillerdelen til BFV en gang only, og da var det i det minste en god Rukjan historie. 1
svenka Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden ABNOR skrev (3 minutter siden): Holder meg til BFV. Kanskje jeg plukker BF6 på kraftig nedsatt pris. Jeg spilte beta opp til level 20, men det ga meg ikke noe ønske om å kjøpe spillet. Det var mye negativt som å løpe, skyte, dø, løpe, skyte, dø. Jeg syns det var mye gråbrunt i alle maps, i motsetning til BFV som er ganske fargerikt. Det ligner mer på 2042 enn BFV fortsatt. Jeg prøvde også Rainbow-beta og det skjønner jeg ikke at folk gidder å spille med små maps og kaotisk skyting hvor noen finner et par triks de bruker. Jeg liker åpne større maps hvor man kan variere taktikk, gjemme seg, flankere, få full utnyttelse av de forskjellige klassene. Dessuten, ingen spiller BF6 for enspillerdelen. Jeg var igjennom enspillerdelen til BFV en gang only, og da var det i det minste en god Rukjan historie. Rjukan*
barezell Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det gledes stort. Tviler på at jeg kommer til å røre SP.😂
Mala Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Enspiller biten kunne fått 1/10 for min del. Her er det online som gjelder! 1
Frimann_K Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Takk for at dere ikke lot han CoD-fanboyen anmelde. 1 1
DrAlban3000 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Frimann_K skrev (7 minutter siden): Takk for at dere ikke lot han CoD-fanboyen anmelde. Dette er nok det BF spillet som stjeler flest COD kunder. Og det er ikke en tilfeldighet 1
spazma Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Siste kampanje jeg spilte var BF4 men vi spiller jo FPS pga fler spiller delen. Hvis den er tilgjengelig.
Gunfreak Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 17 hours ago, Uderzo said: Utrolig nok så er det folk som kjøper spillet for kampanjen, jeg hadde aldri i livet betalt 800kr for en BF singleplayer opplevelse, men "each to their own" som det heter. Enda mer utrolig er at folk gjør det for COD kampanjene også. Det er jo nesten ikke gameplay i det kampanjene. Det er cut scenes. Også holder du forover knappen mens karakteren din beveger seg sakte, men andre karakter snakker "tøft militær språk" til deg. Et kanskje 2 timer av kampanjen hvorfor faktisk spiller og ikke bare ser på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå