Jovjo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei Som flere sikkert vet kommer siste sikkerhetsoppdatering for windows 10 den 14. oktober i år. Som flere sikkert også vet har Microsoft snudd og lover gratis oppdateringer i ett år til. Men må man ikke registrere seg på noe vis for å få dette? Jeg sjekker hver dag, men har enda ikke fått muligheten til å registrere meg. Jeg ser bare følgende melding "Registrering for utvidede sikkerhetsoppdateringer for Windows 10 kommer snart." Dette har stått i snart en måned nå. Er det flere som ikke har fått registrert seg enda? 22H2 versjonen av Windows 10.
sedsberg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det ikke bare å logge inn med MS-konto? Forstod det som at det var alt som krevdes.
Svein M Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Litt under "Check for updates" knappen skal det være et valg for å velge inn (enroll) opplegget med oppdateringer i 1 år ekstra (ESU-program). Edit: Jeg fikk det i dag, så kanskje ikke alle har fått det ennå, "kommer snart" meldingen er borte. Endret 1 time siden av Svein M
Svein M Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kravene er etter det jeg finner: Windows 10 versjon 22H2 (med alle oppdateringer) Bruker må være innlogget med microsoft konto, og ha adm rettigheter på maskinen. For å få gratis oppdateringer må du aktivere Windows Sikkerhetskopiering, som synkroniserer innstillinger og mapper til skyen via OneDrive. Endret 1 time siden av Svein M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå