Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å finne drømmedamen....

Gjest ce9fe...f22

Anbefalte innlegg

Gjest ce9fe...f22
Skrevet

Enslig mann på 40 år som er på jakt etter å ha en dame som jeg kan dele livet mitt med. Har prøvd diverse datingsapper som Hingr, Tinder og Happn. Bortsett fra falske asiatiske dameprofiler, så matcher min profil med det motsatte kjønn som jeg ikke synes passer med meg. Jeg er ikke kresen og har senket kravene mine langt ned. Men ikke for å høre overfladisk ut så kan finner jeg ikke damer som veier 20+kg mer enn meg attraktivt. Det er sikkert en del menn som liker store damer, men det er ikke meg. Men de er de eneste jeg matcher. Jeg like slanke damer, men det er mange om beinet jo slankere en dame er. 

Anonymous poster hash: ce9fe...f22

Videoannonse
Annonse
Gjest ce9fe...f22
Skrevet
Sjørøver skrev (28 minutter siden):

Reis til Østen så ordner det seg selv. 

Det nesten det samme som å gi opp...

Skrevet
Gjest ce9fe...f22 skrev (16 timer siden):

Jeg er ikke kresen

Litt kresent og overladisk er det jo. Men, men.

Kom deg ut. Dra på ting. Det er der du møter folk, og det å møte den rette handler i stor grad om flaks, så jo mer du gjør, jo større sjanse for flaks 👍

Gjest ce9fe...f22 skrev (16 timer siden):

Hvorfor det? Man må bare passe seg for svindel, ellers kan man selvsagt møte alt fra psykoer til fantastiske kvinner der. Kan ikke se hvorfor det skulle være å gi opp om man fant seg en flott kone fra østen. 

• Liker 2
Skrevet

Bakgrunn? Er du 40 år og aldri har vært i et forhold tidligere? Innadvendt eller utadvendt? Hvor langt ned i kilo på damen ser du for deg? Tenker du å få barn med henne? Bytter du henne ut /går fra henne hvis hun går opp i vekt pga graviditeter? 

Spør kanskje om mye her, men det er essensielt å vite litt bakgrunn for å vite hvor du står i livet, og hvordan du kommer deg videre. 

Skrevet
Gjest ce9fe...f22 skrev (1 time siden):

Enslig mann på 40 år som er på jakt etter å ha en dame som jeg kan dele livet mitt med. Har prøvd diverse datingsapper som Hingr, Tinder og Happn. Bortsett fra falske asiatiske dameprofiler, så matcher min profil med det motsatte kjønn som jeg ikke synes passer med meg. Jeg er ikke kresen og har senket kravene mine langt ned. Men ikke for å høre overfladisk ut så kan finner jeg ikke damer som veier 20+kg mer enn meg attraktivt. Det er sikkert en del menn som liker store damer, men det er ikke meg. Men de er de eneste jeg matcher. Jeg like slanke damer, men det er mange om beinet jo slankere en dame er. 

Vekt kan endres, det kan ikke personlighet, og hvor godt man passer sammen... du lager det jo vanskelig for deg selv når du utelukket mange basert på noe som kan endres 

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 hours ago, Guest ce9fe...f22 said:

Kjemi er det eneste som betyr noe, alt annet kan man lære å like eller gjøre noe med.
Kjemi kan ikke fakes, det er der eller ikke.

Jeg mistenker du har sittet for lenge og tenkt, og endt opp med å male deg selv inn i et hjørne.
Ut og møt kvinner, delta i alt der de er, så vil du ganske sikkert finne ei med god kjemi.

Og hvis det ikke går har du jo asia, cuba, filipinene, osv - det er intet nederlag, kan også godt være en berikelse.

edit: og glem klisjeen "drømmedame" - hun finnes bare i drømmene dine, og for å møte henne må du sove. Finn deg ei du går godt med, alt godt springer ut fra god kjemi.

Endret av Kakkelfant
  • Liker 5
Skrevet
48 minutes ago, Guest ce9fe...f22 said:

Det er bare noe feministene har fått deg til å tro på. Sannheten er at du da viser ekstrem vilje til å gjøre alt, for å oppnå det du fortjener.

• Liker 1
Gjest ce9fe...f22
Skrevet
Griever skrev (33 minutter siden):

Litt kresent og overladisk er det jo. Men, men.

Kom deg ut. Dra på ting. Det er der du møter folk, og det å møte den rette handler i stor grad om flaks, så jo mer du gjør, jo større sjanse for flaks 👍

jeg er åpent til andre type kropp enn kun slanke. Men det går en grense da. Jeg veier 70 kg og trener. Har litt markerte muskler etter flere år med løfte vekter. Men ansiktet mitt etter mitt syn er ikke min beste side. Matche damer som jeg ser med en gang på bildet er 30 kg tyngre enn meg. 

Gjest ce9fe...f22
Skrevet
leticia skrev (24 minutter siden):

Bakgrunn? Er du 40 år og aldri har vært i et forhold tidligere? Innadvendt eller utadvendt? Hvor langt ned i kilo på damen ser du for deg? Tenker du å få barn med henne? Bytter du henne ut /går fra henne hvis hun går opp i vekt pga graviditeter? 

Spør kanskje om mye her, men det er essensielt å vite litt bakgrunn for å vite hvor du står i livet, og hvordan du kommer deg videre. 

Ja, jeg har vært i forhold før for noen år siden. Har ingen barn. MÅ ikke finne en slank dame, men de kan ikke veie 30 kg mer enn meg? Jeg veier 70 kg. 

Skrevet
Gjest ce9fe...f22 skrev (15 timer siden):

jeg er åpent til andre type kropp enn kun slanke. Men det går en grense da. Jeg veier 70 kg og trener. Har litt markerte muskler etter flere år med løfte vekter. Men ansiktet mitt etter mitt syn er ikke min beste side. Matche damer som jeg ser med en gang på bildet er 30 kg tyngre enn meg. 

Lol - er du en magnet for damer på 100 kilo pluss? Sikker på du ikke bommer litt med vektanslaget litt 😆 Tror ikke jeg kjenner noen damer som veier så mye 🫣

(Jeg skjønner at du vil finne damer som veier litt mindre enn deg selv altså). 

Gjest ce9fe...f22 skrev (15 timer siden):

Ja, jeg har vært i forhold før for noen år siden. Har ingen barn. MÅ ikke finne en slank dame, men de kan ikke veie 30 kg mer enn meg? Jeg veier 70 kg. 

Som andre her har sagt så bør du komme deg utforbi dørene og treffe damer på den måten. Da vil både kropp og personlighet muligens kjappere falle i smak.  

Lykke til 💖

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har du prøvd å oppsøke sosiale aktiviteter der det er mer vanlig at damer i din vektklasse deltar? F.eks noe sportslig, aktivt, friluftsliv etc. Da mener jeg ikke singel-aktiviteter, men noe der man typisk kommer i kontakt med noen og prater. Noen er opptatt, andre i forhold. Noen matcher personligheten andre ikke. Jo mer sosial man er på "riktig" arena desto bedre er sjansene for å finne riktig dame. Dessuten danner man kontakt på en helt annen måte enn via apper. Bare det øker sjansene betraktelig for at det skal bli et forhold ut av det. Bare vær forberedt på at bare en brøkdel er både singel, i målgruppa og matcher på andre måter, så du må ikke gi opp etter første, andre eller tredje mismatch. Vær mentalt forberedt på at du bare matcher ei av mange "på menyen".

Edit: Dansing er jo en aktivitet som ofte har overtall av damer, passe aktiv/sportslig og man kommer lett i kontakt. F.eks swing eller salsa.

Endret av Simen1
Skrevet

Du ønsker altså drømmedamen, men skriver samtidig at du ikke er kresen og har senket kravene dine langt ned. Høres ikke ut som mye til drømmedame? Du virker også litt stusselig når du skriver dette. Kanskje du ikke har så høye tanker om deg selv. Generelt ikke en attraktiv kvalitet. 

Mitt tips er å kun gå for de damene du virkelig vil ha og som får blodet ditt til å bruse og livet verdt å leve.

Og om du ikke lykkes, så må du spørre deg selv hva du gjør feil og kan endre eller forbedre ved deg selv for å lykkes neste gang. En drømmedame burde inspirere deg til dette og til å bli en bedre mann. 

Nettdating er et tapsprosjekt. Prøv deg i det virkelige liv. Mye enklere.

• Liker 3
Skrevet
Colin. skrev (2 timer siden):

Det er bare noe feministene har fått deg til å tro på. Sannheten er at du da viser ekstrem vilje til å gjøre alt, for å oppnå det du fortjener.

Vær så snill....

• Liker 2
Skrevet
Gjest ce9fe...f22 skrev (7 timer siden):

Nei, det er det ikke. Å gi opp er å bli kunstig befruktet på en klinikk. Det er en falitterklæring. 

Jeg har venner som har funnet seg dame i: Polen, Baltikum, Ukraina, nordafrika, Filippinene og Thailand. Det går fint, du blir nok lykkelig. Det er bedre enn å avslutte en mange tusen år lang slektsgren. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Simen1 skrev (14 timer siden):

Dansing er jo en aktivitet som ofte har overtall av damer, passe aktiv/sportslig og man kommer lett i kontakt. F.eks swing eller salsa.

Godt tips! Jeg har dratt på ett dansekurs i mitt liv, og det var det ikke meningen at jeg skulle på.

Der møtte jeg drømmedama mi 😊 Bedre enn drømmedama, om jeg skal være ærlig og gi meg lov til å være litt klissete. 

Så kom deg ut, trådstarter 👍👍

Colin. skrev (15 timer siden):

Det var da voldsomt...

Gjest 4e449...1f0
Skrevet
Gjest ce9fe...f22 skrev (10 timer siden):

Kan du ikke forsøke å skape ei drømmedame da? Du har oppskriften på å holde deg i form selv. Det finnes utrolig mange attraktive damer, og enda flere som kan bli veldig attraktive om de er i god form. Et par år med deg vil være bra for dere begge. Hvis du virkelig savner noen så klarer du det. Damer er ikke alltid like selvstendige, de kan trenge litt motivasjon og hjelp. Om de er forelsket så blir de også motiverte til å være fin.

Anonymous poster hash: 4e449...1f0

Gjest 4e449...1f0
Skrevet
Colin. skrev (10 timer siden):

Det er riktig i mange tilfeller. Feministene kaller det desperat, desperat er frastøtende, du skal være kjølig og uinteressert, selvsikker opp mot arrogant, da blir feminister nysgjerrige. 

Gjest ce9fe...f22
Skrevet
Gjest 4e449...1f0 skrev (2 timer siden):

Kan du ikke forsøke å skape ei drømmedame da? Du har oppskriften på å holde deg i form selv. Det finnes utrolig mange attraktive damer, og enda flere som kan bli veldig attraktive om de er i god form. Et par år med deg vil være bra for dere begge. Hvis du virkelig savner noen så klarer du det. Damer er ikke alltid like selvstendige, de kan trenge litt motivasjon og hjelp. Om de er forelsket så blir de også motiverte til å være fin.

Har brukt natta til å tenke igjennom det jeg skrev om mitt syn på kvinner som veier mer enn meg. Det var frekk og hjerteløs sagt. Så det beklager jeg sterkt. Men du har et godt poeng. Kanskje jeg kan bli glad og være den positive motivatoren til en potensiell partner som er litt utenfor av type damer jeg ser etter. 

Skrevet

Datingapper er de sorteste hullene iav verdensveven som man kommer over. Som andre i tråden har sagt så er det viktig å komme seg ut på sosiale aktiviteter. Ta deg selv i nakken og "tving" deg ut. er du på FB er det svært mange arrangementer som legegs ut der, så du kan filtrere litt der avhenig av hva du interiserer deg for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...