Gå til innhold

EA skal angivelig kjøpes opp for 500 milliarder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke EA meg til hjertet, men uten å lese mer enn land og navn høres det ikke ut som en evolusjon akkurat og det er vel hva EA trenger mest..

Skrevet

Og hva da med et slikt kynisk eierskap. Hva er big business innen spill som det meste annet?

Å gi minst mulig tilbake for penga. Dyrt og dårlig. God Jul.

Skrevet

Kan ikke se at dette kjøpet skal være negativt for EA. Frykter liksom ikke at EA plutselig skal begynne å introdusere grådige mikrotransaksjoner, kjøpe opp selskaper for å deretter legge dem ned eller slippe uferdige spill uten innhold med live service-modeller.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
1 hour ago, FrihetensRegn said:

Forhåpentligivs betyr dette slutten på woke og DEI fokus :thumbup:

Jepp, det er jo velkjent at folk som bruker DEI og Woke uironisk mer eller mindre er pro terror, for drap av homofile, og kvinner som våger å vise ansiktet sitt utenfor huset. Så dette blir bra saker. Gleder meg til det nye battlefield spillet der du som heroiske IS soldater kaster homofile ned fra tak og brenner kvinner beskylt for utroskap.

• Liker 1
Skrevet
Donkey Kong skrev:

Kan ikke se at dette kjøpet skal være negativt for EA. Frykter liksom ikke at EA plutselig skal begynne å introdusere grådige mikrotransaksjoner, kjøpe opp selskaper for å deretter legge dem ned eller slippe uferdige spill uten innhold med live service-modeller.

Tenkte det samme. Det skal mye til å gjøre det verre. Alt jeg håper på her er at Andrew Wilson får fyken.
Skrevet
Gunfreak skrev (15 timer siden):

Jepp, det er jo velkjent at folk som bruker DEI og Woke uironisk mer eller mindre er pro terror, for drap av homofile, og kvinner som våger å vise ansiktet sitt utenfor huset. Så dette blir bra saker. Gleder meg til det nye battlefield spillet der du som heroiske IS soldater kaster homofile ned fra tak og brenner kvinner beskylt for utroskap.

Jepp, ønsker man ikke et overdrevent fokus på kjønnsidentitet og legning i spill, så støtter man IS og Taliban 🤣

Skrevet

Eneste forhold til EA jeg har er innen racing/rally. Det har de i det minste gjort ganske så bra gitt at det ikke finnes alternativer.

Men woke da gitt. I profilen kan du skaffe deg en thaidame som føreren eller kartleser. Ingen steder å få kjøpt nudler er trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...