Aetius Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 1 hour ago, Bytemare said: 20 hours ago, Aetius said: Borderlands 4 er bare SÅ uinteressant. Jeg liker ikke grafikken, jeg liker ikke holdningen, og jeg liker ikke den dårlige ytelsen. Faktisk får jeg en gratislisens med grafikkortet jeg kjøpte, men gidder ikke gjennomgå hele prosedyren for å aktivere den - SÅ lite interessert er jeg i det spillet. Meh. Men du gidder å skrive en kommentar om et produkt du ikke skal ha eller bryr deg om? Du gjør kanskje det om absolutt alt annet som også ikke interesserer deg? Høres jo veldig slitsomt ut 🤣 Ikke gjør deg selv dummere enn du er. Jeg bryr meg ikke om DET spillet, men jeg bryr meg om utviklingen av store spill, spillbransens trender og utvikling etc. Du skjønner at det kan være interessant å diskutere ting RUNDT et enkelttema selv om selve det snevre temaet i seg selv ikke er så interessant?
sedsberg Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hva skal man med optimalisering når man har DLSS??
joandreas Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Det er noe med at optimalisering koster penger. Dlss er som pustehjelp for noen med dårlig sirkulasjon.er en grunn til man har en rekkefølge i førstehjelp. Endret 3 timer siden av joandreas
Milarwen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 9 hours ago, Fleskelars said: Men UE5 motoren må også ta mye av skylda . Se hva feks Tech8 motoren gjør i Doom-spillene . Jeg har tenkt det samme, men det avhenger av at Gearbox har tilgang til samme nivå av UE5 som id Software har til sin egen id Tech engine. Det er vesentlig stor forskjell på en in-house engine og en 3rd party engine som UE5 når man ikke har samme tilgang til kildekoden. Men det er selvsagt ingen unnskyldning for dårlig optimalisering. Hvis grafikkmotoren ikke lar seg optimalisere til et tilfredsstillende nivå, bør man kanskje vurdere andre alternativer som en annen motor eller utvikle en som er mer skreddersydd til oppgaven. Endret 1 time siden av Milarwen
BadCat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 3D-spill virker 30 år senere eksperimentelt og som et lappeteppe, akkurat som da det kom. Jeg sier ikke at ingen får det til eller utmerker seg positivt, men når man kjøper spill er det for stor grad av "I pay and I pray". Før var det ikke noe annet valg enn å optimalisere hver rutine i et spill. Flere dusin maskinvaregenerasjoner har gjort mer vondt enn godt. Mengden innhold og helst live service er det som betyr noe, ikke å få konseptet til å kjøre best mulig før man ekspanderer. Minimum Viable Product var ei greie i gamle dager også, men man var avhengig av at spillene skulle kjøre uten patcher. Folk tenke "fool me once shame on you, fool me twice shame on me", men i dag er det "fool me times and again". Endret 1 time siden av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå