WBG Skrevet 18. oktober 2025 Skrevet 18. oktober 2025 Noen som har orange og har opplevd at fargen har blitt rosa? Leser dette er noe som noen opplever.
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2025 Skrevet 18. oktober 2025 (endret) WBG skrev (3 timer siden): Noen som har orange og har opplevd at fargen har blitt rosa? Leser dette er noe som noen opplever. Er annerledes farge på normal og minst gjennomsiktig ja, litt mer shiny glassaktig etter min mening... Endret 18. oktober 2025 av Gouldfan
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2025 Skrevet 18. oktober 2025 WBG skrev (4 timer siden): Noen som har orange og har opplevd at fargen har blitt rosa? Leser dette er noe som noen opplever. Min er god som ny. Men ikke latt den ligge særlig i solen eller annet som kan påvirke (pga lite sol, ikke fordi jeg er redd for misfarging). Tipper det foreløpig gjelder ekstremt få tilfeller. 1
minim Skrevet 15. november 2025 Skrevet 15. november 2025 Er Max sin magsafe sterkere enn den vanlige pro varianten? Holder de seg greit i bilholdere på dårlige veier eller bør man fortsatt ha skikkelig holder? Er det også noen som har begge modellene som kan si noe om batteritid? Jeg har 16 pro på jobb og den holder forsåvidt greit nok, men merker at S25U holder lenger i tung bruk. 16Pro holder mye lenger i lett bruk pga iphone sin effektivitet på "idle".
WBG Skrevet 21. november 2025 Skrevet 21. november 2025 Comma Chameleon skrev (På 18.10.2025 den 19.37): Min er god som ny. Men ikke latt den ligge særlig i solen eller annet som kan påvirke (pga lite sol, ikke fordi jeg er redd for misfarging). Tipper det foreløpig gjelder ekstremt få tilfeller. Håper det. Hvordan er den nå, en måned senere?
Comma Chameleon Skrevet 21. november 2025 Skrevet 21. november 2025 WBG skrev (4 timer siden): Håper det. Hvordan er den nå, en måned senere? God som ny! Ingen misfarging, skader eller noe annet galt. 1
hoodoo Skrevet 21. november 2025 Skrevet 21. november 2025 minim skrev (På 15.11.2025 den 12.15): Er Max sin magsafe sterkere enn den vanlige pro varianten? Holder de seg greit i bilholdere på dårlige veier eller bør man fortsatt ha skikkelig holder? Er det også noen som har begge modellene som kan si noe om batteritid? Jeg har 16 pro på jobb og den holder forsåvidt greit nok, men merker at S25U holder lenger i tung bruk. 16Pro holder mye lenger i lett bruk pga iphone sin effektivitet på "idle". Har du link til den fra Max?
minim Skrevet 22. november 2025 Skrevet 22. november 2025 hoodoo skrev (17 timer siden): Har du link til den fra Max? Tenkte på iphone 17 pro max sin magsafe og om de har laget den sterkere enn den vanlige pga vekten. Synst ikke 16 pro henger mer enn passelig. Nå har jeg fått 17 pro max og den henger også helt passelig så de har vel tenkt på det et annet spørsmål. Hjem skjermen ser ut som en doro for eldre. Kan man ikke få 5 ikoner i bredden? Og hvor var settingen til å sveipe ned fra midt på skjerm for å nå kontrollsenter/varslinger? Ganske sikker på at jeg har hatt begge deler før om jeg ikke blander telefoner, men finne det ikke nå.
Runar Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 brukernavn331 skrev (På 17.9.2025 den 21.04): Etter å ha hatt ny Pro hvert år siden første lansering ble det i år kun vanlig 17. Har du (eller noen andre) noen tanker om dette nå som det har gått noen måneder? Angrer du eller var det et godt og fornuftig valg? Savner du noen av Pro-funksjonene? Jeg vurderer å gå fra en 14 Pro til en vanlig 17, men er ikke helt sikker enda.
brukernavn331 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Runar skrev (På 30.12.2025 den 14.40): Har du (eller noen andre) noen tanker om dette nå som det har gått noen måneder? Angrer du eller var det et godt og fornuftig valg? Savner du noen av Pro-funksjonene? Jeg vurderer å gå fra en 14 Pro til en vanlig 17, men er ikke helt sikker enda. Det føles nøyaktig ut som en 16 Pro. Ingenting jeg savner. Kjør på med vanlig 17👍🏻 1
Teria Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Har det noe for seg å bytte fra 15pro til 17 pro? Tenker i hovedsak på batteritid og kamera, eventuelt andre forbpringer. Lyst på ny telefon, samtidig som jeg sikkert burde vente til 18 pro kommer, men det er så leeeeeenge til...
bbios Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Teria skrev (26 minutter siden): Har det noe for seg å bytte fra 15pro til 17 pro? Tenker i hovedsak på batteritid og kamera, eventuelt andre forbpringer. Lyst på ny telefon, samtidig som jeg sikkert burde vente til 18 pro kommer, men det er så leeeeeenge til... Kan ikke svare for 17 pro Vet ikke om æ var uheldig med min, men bare batteritiden for min del var verdt å bytte ut 15 pro med en 16 pro ..
Teria Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar bbios skrev (21 timer siden): Kan ikke svare for 17 pro Vet ikke om æ var uheldig med min, men bare batteritiden for min del var verdt å bytte ut 15 pro med en 16 pro .. hvor dårlig var batteritiden på 15 pro og hvor mye bedre er den på 16 pro?
bbios Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Teria skrev (På 7.1.2026 den 18.38): hvor dårlig var batteritiden på 15 pro og hvor mye bedre er den på 16 pro? 15 pro ladet 2 ganger daglig, på det verste 3. Som sagt, vet æ ikke om æ var uheldig eller ikke . 16pro holdt til kveldstid. Men skal sies at æ byttet til en Pro Max ettertid.. Bare grunnet nysgjerrighet da 1
Raude Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Er Belkin InvisiGlass Privacy skjermbeskytter det eneste Eplehuset har å tilby for Iphone 17 Pro Max? Hvorfor selger de ikke uten Privacy? Ønsker å ha vanlig skjermbeskytter.
Bjerknez Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Da ble det en 17 Pro Max på meg i går. Jeg valgte fargen sølv, da verken oransje eller mørkeblå er farger som tilltaler meg. Vertfall ikke den oransje. Min gamle 15 Pro Max begynte å få dårlig batterihelse (89%) så da byttet jeg den inn da Telebutikken ga meg litt over 5.000 for telefonen i innbytte. Jeg kunne sikkert solgt den for litt mer, men jeg hadd ikke styre med det. Grunnen til byttet er i hovedsak kameraet som skal være noe bedre. Samt den kamera knappen på siden. Resten er jo relativt likt egentlig. 15Pro max ser fortsatt bedre ut rent estetisk da jeg ikke er stor fan av den store kladden som stikker ut bak på telefonen som nå er enda større, men den får jeg bare leve med. Å spare kun 2.000 kroner og gå for vanlig iPhone 17 forstår jeg nesten ikke noen gjør. Så sant ikke størrelse og vekt er uhyre viktig. For den vanlige 17 modellen er jo ganske så tynn. Men også mindre behagelig å holde syntes jeg... Jeg synes 17 (ikke Pro) modellene birde vært enda rimeligere egentlig slik at det fantest et enda større argument for å velge denne fremfor pro modellen. Men så får man jo være glade for at vi alle har våre preferanser tenker jeg. Uansett så er jeg så langt fornøyd med iPhone 17 Pro Max. Den lader fortere enn min gamle, den har bedre kamera (eller vertfall bedre specs) og det er vel egentlig hovedgrunnen til byttet. Så ville jeg jo bytte inn den gamle før den ble helt verdiløs. 1
bbios Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Bjerknez skrev (17 timer siden): Å spare kun 2.000 kroner og gå for vanlig iPhone 17 forstår jeg nesten ikke noen gjør. Så sant ikke størrelse og vekt er uhyre viktig. For den vanlige 17 modellen er jo ganske så tynn. Men også mindre behagelig å holde syntes jeg. Pirke pirke 😅 Men 2k? Du kan vel doble den.. og under salgsperioden så var den nærmere 3k enn 2k i forskjell
Bjerknez Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar bbios skrev (9 minutter siden): Pirke pirke 😅 Men 2k? Du kan vel doble den.. og under salgsperioden så var den nærmere 3k enn 2k i forskjell Du har rett. Jeg må ha blingset når jeg kom frem til den forskjellen. Ser det faktisk er rundt 4-5.000 kronner å da er det jo litt forskjell og kanskje nok til å velge lillebroren
Bjerknez Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Et lite sidespørsmål her: Er det noen her som bruker skjermbeskytter på telefonen? Jeg har regelrett ALDRI brukt skjermbeskytter å jeg har faktisk aldri noensinne på mine 30 ish år med mobiltelefon klart og knuse eller ødelegge glasset på telefonen. Enten er det flaks, eller så har jeg bare full kontroll på hvor jeg har telefonen til enhver tid. Men uansett... Det finnes jo uendelig mange typer skjermbeskyttere i alle forskjellige prisklasser. Jeg har lest meg bittelitt opp og sett noen videoer og viste ikke før nå at man får med slike "adaptere" som gjør jobben delvis for deg. Jeg trodde liksom man måtte sitte hjemme på kjøkkenbordet med saks og papir. Ja, jeg har ikke fulgt med på den biten for å si det pent. Det er jo mange tester hvor dem tester hardhet og motstandsdyktighet etc. Samt passform. Hva er det egentlig man kan velge kjøpt over disk eller evt. i en norsk nettbutikk som er bra saker samt lett og legge på? Jeg har skjønt at det i hovedsak finnes tre forskjellige typer "glass". "Privacy", antireflekterende og vanlig. I tillegg finnes det en rekke benevnelser som "3D edge" etc. For meg spiller ikke prisen en veldig stor rolle så lenge skjermbeskytteren er veldig bra. Jeg ser man får en slik pakke fra rundt 150ish kroner og opp mot 6-700 kroner. Er det gimmick eller har det noe for seg å velge de dyrere beskyttelsesglassene? I forhold til hva jeg ser finnes utenlands så synes jeg utvalget blandt merker er ganske snevert i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå