Spillredaksjonen Skrevet i går, 12:00 Skrevet i går, 12:00 Anmeldelse: Borderlands 4 Gearbox i toppform med skyteglade Borderlands 4. Les hele saken på Gamer.no»
Vikingfinger Skrevet i går, 13:45 Skrevet i går, 13:45 Da blir det å forlate Destiny 2 å hoppe over her. Har lite erfaring med Borderlands men gleder meg villt. Dette blir bra!
bubba477 Skrevet i går, 15:55 Skrevet i går, 15:55 Min 5 år gamle pc møter akkurat min specs + denuvo. Dette får vente for min del.
Zork Skrevet i går, 16:50 Skrevet i går, 16:50 829 kroner og denuvo ja... blir nok noen år til jeg plukker dette opp på et salg når denuvo er fjernet. 2
oleto Skrevet i går, 18:04 Skrevet i går, 18:04 Hva i alle dager skjer med prisnivået på Borderlands 4? Standardutgaven ligger på 939 kroner på PS-store – dyrere enn både Death Stranding 2 og det kommende Ghost of Yōtei. Er det totalt frislipp på hva utgiverne kan prise spillene sine til, uten noen form for bremser? 2
WigNut Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Bryr meg ikke om hvor bra spillet er når det inneholder denuvo. Er jo kun ærlige spiller som blir brydd av det. Så da blir det enten å vente til spillet blir cracket så man slipper denuvo eller til de tar til vettet og fjerner det så blir det selvfølgelig kjøpt.
GnilreG Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden WigNut skrev: Bryr meg ikke om hvor bra spillet er når det inneholder denuvo. Er jo kun ærlige spiller som blir brydd av det. Så da blir det enten å vente til spillet blir cracket så man slipper denuvo eller til de tar til vettet og fjerner det så blir det selvfølgelig kjøpt. Hva gjør det at det inneholder denuvo? Ikke for at jeg har noen personlige meniger rundt denuvo, men usikker på hva den gjør mot en ærlig spiller?
Zork Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 8 minutes ago, GnilreG said: 5 hours ago, WigNut said: Bryr meg ikke om hvor bra spillet er når det inneholder denuvo. Er jo kun ærlige spiller som blir brydd av det. Så da blir det enten å vente til spillet blir cracket så man slipper denuvo eller til de tar til vettet og fjerner det så blir det selvfølgelig kjøpt. Hva gjør det at det inneholder denuvo? Ikke for at jeg har noen personlige meniger rundt denuvo, men usikker på hva den gjør mot en ærlig spiller? https://www.howtogeek.com/400126/what-is-denuvo-and-why-do-gamers-hate-it 2
TheKims Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det er sikkert Denuvo som er årsaken til den forferdelige ytelsen i spillet. Med grafikk stilen de har i Borderlands, så skulle man tro at en 7800X3D og 5090 skulle klare 4K max settings med litt mer enn 60fps.
XmasB Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Anmeldelser ved release minner litt om Cyberpunk 2077. Hyllet av anmeldere, mens faktiske spillere opplever store problemer. Spiller nå på "mixed" på Steam, så det blir i hvert fall å vente å se om det kommer en fiks på ytelse om det er et problem. Cyberpunk stilte riktignok i en helt annen liga , når de ikke tillot anmeldere å vise så mye som et skjermbilde i sine anmeldelser. Jeg forstår fortsatt ikke hvordan et helt pressekorps unisont hyllet det spillet ved release, når det knapt var spillbart. På den positive siden var det siste gang jeg kjøpte på preorder.
Svartvarg Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det at ikke ytelsen på spillet blir vektlagt mer i en anmeldelse er skandale. Kan ikke ta denne anmeldelsen seriøst.
MistaPi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden TheKims skrev (5 timer siden): Det er sikkert Denuvo som er årsaken til den forferdelige ytelsen i spillet. Med grafikk stilen de har i Borderlands, så skulle man tro at en 7800X3D og 5090 skulle klare 4K max settings med litt mer enn 60fps. Eller kan det være pga UE5 lumen og nanite. Nanite er krevende selv i områder med lav geometri detaljer.
gorsol Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Svartvarg skrev: Det at ikke ytelsen på spillet blir vektlagt mer i en anmeldelse er skandale. Kan ikke ta denne anmeldelsen seriøst. Det er med i vurderingen, men med litt justering så kjører jeg mer enn stabilt nok på 100+ frames, noe som holder i massevis for denne anmelderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå