Spillredaksjonen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Helseministeren i USA skylder vold på dataspill – igjen Robert F. Kennedy jr. gjenoppliver debatten om spillenes rolle i voldskriminalitet Les hele saken på Gamer.no»
Reg2000 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden At en sånn fyr får ha en jobb med et større ansvar enn å vaske gulvet er for meg et mysterium. 7 1
Feenyx Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Han her burde ikke få spalteplass, ganske enkelt. Fy skam. 1 1
Kajac Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Reg2000 skrev (1 time siden): At en sånn fyr får ha en jobb med et større ansvar enn å vaske gulvet er for meg et mysterium. Ikke når de har en som Trump som øverste leder.... 2
Elgen-Hansi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden "Peke på alt mulig annet enn våpenregulering" leken er igang 1 1
Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, Reg2000 said: At en sånn fyr får ha en jobb med et større ansvar enn å vaske gulvet er for meg et mysterium. MAGA! 2
TA5TEY Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden "'No Way to Prevent This,' Says Only Nation Where This Regularly Happens". 2
daihiep Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Elgen-Hansi skrev: "Peke på alt mulig annet enn våpenregulering" leken er igang Ikke hørt argumentet fra den leira at det ikke er våpenet som dreper menneskene, men menneskene som dreper? 🙄😔 Settes dette i kontekst; hvor kan disse menneskene, som dreper, får tankene eller ideen fra? - jo dataspill. 🤠😩 1
Feenyx Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden daihiep skrev: Elgen-Hansi skrev: "Peke på alt mulig annet enn våpenregulering" leken er igang Ikke hørt argumentet fra den leira at det ikke er våpenet som dreper menneskene, men menneskene som dreper? 🙄😔 Settes dette i kontekst; hvor kan disse menneskene, som dreper, får tankene eller ideen fra? - jo dataspill. 🤠😩 Stemmer - som kjent så hadde mennesker aldri drept andre mennesker, i tiden før vi fant opp dataspill :D 2
BamseMums80 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Han der er den største kukken jeg har sett i Amerikansk politikk. Å det sier mye. Landet er stappfullt av de. 1
xRun Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Feenyx skrev (14 minutter siden): Stemmer - som kjent så hadde mennesker aldri drept andre mennesker, i tiden før vi fant opp dataspill Da kan man spørre seg på hva John Wilkes Booth spilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå