Gjest da7e6...611 Skrevet torsdag kl 14:54 Skrevet torsdag kl 14:54 Hva må de gjøre for å lykkes når dager blir til år og man ser bare blindveier? Svekket selvbildet og selvtillit. Anonymous poster hash: da7e6...611
Mr.Duklain Skrevet torsdag kl 14:59 Skrevet torsdag kl 14:59 Gjest da7e6...611 skrev (3 minutter siden): Hva må de gjøre for å lykkes når dager blir til år og man ser bare blindveier? Svekket selvbildet og selvtillit. Anonymous poster hash: da7e6...611 Kanskje jekke ned på kravene? Dette gjelder for både kvinner og menn. 1
Colin. Skrevet i går, 01:35 Skrevet i går, 01:35 Legge seg opp med god økonomi og reise utenlands og møte den som fortjener deg. Ingen vits i at kaste bort mer tid i et dating-marked du ikke kan vinne i. 2
Sjørøver Skrevet i går, 04:23 Skrevet i går, 04:23 Mr.Duklain skrev (13 timer siden): Kanskje jekke ned på kravene? Dette gjelder for både kvinner og menn. Jeg tviler på at det er det som stopper når man blir godt voksen. Jeg ser på mine venner at de bare ikke treffer damer. De har ingen gode svar på hvorfor de ikke gjør det heller. Men er nok en kombinasjon av dårlige erfaringer, lav kvalitet og tafatthet. 1
BadCat Skrevet i går, 05:32 Skrevet i går, 05:32 Ta grep i eget liv og fokusere på sine mål, ikke være en tilskuer til andre og verden generelt. 1
sedsberg Skrevet i går, 05:45 Skrevet i går, 05:45 Er man uattraktiv så er man uattraktiv. Da lar man damene være i fred.
Hansien Skrevet i går, 06:21 Skrevet i går, 06:21 sedsberg skrev (35 minutter siden): Er man uattraktiv så er man uattraktiv. Da lar man damene være i fred. Det finnes jo uattraktive damer og. 2
Gjest a8458...48e Skrevet i går, 06:45 Skrevet i går, 06:45 Gjest da7e6...611 skrev (15 timer siden): Hva må de gjøre for å lykkes når dager blir til år og man ser bare blindveier? Svekket selvbildet og selvtillit. Anonymous poster hash: da7e6...611 Om du følger med litt på amerikanske media så lærer du fort at du har det bedre som singel men der er jo begge sider av kjønnskampen helt kjørt. Jeg er gift på 4. året (sammen i 16) og har to barn. Sånn sett har jeg jo "fullført" mye av familieoppgaven, men om jeg nå i en alder av 41 år hadde blitt singel, så hadde jeg ikke gidda å hoppet på datingmarkedet. Jeg hadde brukt tiden med kompiser, online eller i garasjen, jeg hadde kjørt på med hopbbyene mine og brukt dagene på gøy og ungene. Anonymous poster hash: a8458...48e
BadCat Skrevet i går, 07:53 Skrevet i går, 07:53 (endret) I livet har man et begrenset antall dager til å vokse og få noe ut av det. Det som betyr noe er resultater og egne tilbakemeldinger (fra seg selv) om kvaliteten på egen innsats. For man ikke store resultater,sett pris på små resultater i riktig retning. Summen av mange små fremskritt, kan løfte en langt i livet. Det tar tid å realisere mål. Tenk langsiktig. Hva andre mener om deg på godt og vondt, er ikke så viktig. Andre vil nok sette pris på at du har sosiale antenner, men utenom det trenger man ikke å forholde seg til andre på et dypt nivå. Man bør heller ikke sammenligne seg med andre når det kommer til egne prestasjoner og fremskritt, men heller i forhold til hvordan man selv lå an tidligere. Det meste som er verdt å få til, krever en innsats. Ting tar tid. Du vet ikke hvor mye anstrengelse andre har lagt ned i det som ser ut til å komme enkelt. For meg til det minst 10 år med strev for å få livet til å snu og ytterligere 6 år før jeg nådde peak. Det er kanskje demotiverende for en som er midt i livet, men da kan man ha erfaringer og kunnskap som akselererer prosessen. Hvor vil du være om 5 år? Hva må du gjøre for å komme dit? Hvis man ikke tar grep, altså styringa i eget liv, vil en mest sannsynlig være på samme sted eller dårligere stilt om 5 år. Tida går uansett hva en gjør ut av det. Det finnes ingen garanti for suksess. Oddsene blir i alle fall bedre hvis man gjør noe som påvirker eget liv i positiv retning. Endret i går, 08:00 av BadCat 2
Mr.Duklain Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Sjørøver skrev (På 29.8.2025 den 6.23): Jeg tviler på at det er det som stopper når man blir godt voksen. Jeg ser på mine venner at de bare ikke treffer damer. De har ingen gode svar på hvorfor de ikke gjør det heller. Men er nok en kombinasjon av dårlige erfaringer, lav kvalitet og tafatthet. Selfølgelig når det kommer til tafatthet, så kan man være så mye drømmeprins man bare vil, men sitter man hjemme å tvinner tommeltotter, så blir det lite kjærlighet. Har man dårlig erfaringer, så vil de fleste kvie seg og ikke ønsker seg et forhold. Er man av "lav" kvalitet, så må man se seg selv i speilet og lete etter kvinner/menn med like kvalitet ergo senke kravene. Slik jeg tolker tråden vil mann 40år pluss både ha kjærlighet og gjøre en innsats for å oppnå dette, men selvfølgelig om man kvier seg for dette, så blir det lite som skjer. Det er også vanskelig å bli en muskelbunt om man bare sitter hjemme og ser på tv og spiser chips. Nytter lite å klage på treningsstudioet da. Endret 16 minutter siden av Mr.Duklain
Gavekort Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Det er mange veldig kjekke menn som er evig single, og det er mange mindre fysisk begavede menn som er lykkelig gift. Utseende opplever jeg som et lite hinder men en stor distraksjon for mange menn, så lenge forventningene er i samsvar så er det ikke et problem. Lav sosial intelligens, egosentriske holdninger, en endeløs jakt etter noen bedre, og en romantisering av noen bedre er det jeg anser som det største problemet med dating for menn. Disse tingene kan fikses, men noen ting er mer krevende å fikse enn andre. 2
Gjest da7e6...611 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Datingsappene virker helt håpløse. Jeg som mann i 40 årene har brukt det i over et halvt år og kun fått 2 ekte matcher. Anonymous poster hash: da7e6...611
Boing_80 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gjest da7e6...611 skrev (3 minutter siden): Datingsappene virker helt håpløse. Jeg som mann i 40 årene har brukt det i over et halvt år og kun fått 2 ekte matcher. Anonymous poster hash: da7e6...611 Du, hvorfor bruker du en tjeneste som du fra før av tenker at dine sjanser for å få noe seriøst er minimal? Det er som å gjøre det samme og forvente ulike resultater hver eneste gang. 1
Gjest da7e6...611 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Boing_80 skrev (3 minutter siden): Du, hvorfor bruker du en tjeneste som du fra før av tenker at dine sjanser for å få noe seriøst er minimal? Det er som å gjøre det samme og forvente ulike resultater hver eneste gang. Skal jeg bare slette de? Anonymous poster hash: da7e6...611
Boing_80 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gjest da7e6...611 skrev (Akkurat nå): Skal jeg bare slette de? Anonymous poster hash: da7e6...611 Ja, hvorfor ikke?
Gjest da7e6...611 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Boing_80 skrev (3 minutter siden): Ja, hvorfor ikke? Hvordan skal jeg klare å treffe damer da? Ønsker jo meg en kjæreste. Anonymous poster hash: da7e6...611
Gjest dd142...dd4 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Dere er tafatte, aseksuelle, redde og uflidde. Det hjelper ikke å senke kravene for uattraktive damer velger heller å være enslige. Nei, dere har spilt dere ut av gamet rett og slett. Dumme som dere er. Anonymous poster hash: dd142...dd4
Boing_80 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Gjest dd142...dd4 skrev (2 minutter siden): Dere er tafatte, aseksuelle, redde og uflidde. Det hjelper ikke å senke kravene for uattraktive damer velger heller å være enslige. Nei, dere har spilt dere ut av gamet rett og slett. Dumme som dere er. Anonymous poster hash: dd142...dd4 Huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå