Spillredaksjonen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden – Cyberpunk 2077 ble et mye bedre spill fordi lanseringen gikk så galt CD Projekt Red mener rollespillet vil «stå seg over tid» – takket være den kaotiske starten. Les hele saken på Gamer.no»
tankbug Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg spilte gjennom det i fjor høst, og det var en helt fantastisk opplevelse, et av de beste spillopplevelsene jeg har hatt. 1
Sjørøver Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg spilte det ved launch og synes det var ganske så greit da. Lite bugs, utrolig nok. Men historien er helt elendig. Det at du hele tiden får beskjed om at du snart dør og at du må skynde deg ødelegger så mye. Har det blitt fikset med DLCen som kom?
Kombucha Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sjørøver skrev: Jeg spilte det ved launch og synes det var ganske så greit da. Lite bugs, utrolig nok. Men historien er helt elendig. Det at du hele tiden får beskjed om at du snart dør og at du må skynde deg ødelegger så mye. Har det blitt fikset med DLCen som kom? Tror ikke det noen gang har vært en plan for utviklerne. Etterarbeidet som de har gjort ifm. dette er bare nye sideoppdrag og at det nå er flere morsomme oppdrag enn det var i begynnelsen (for å løfte på spillestemningen). Historien som du ikke liker henger litt sammen med sjangerkonvensjonene. Det er nok en av de svakere sider ved spillet den dag i dag. Tror ikke det finnes noen kvikk fiks for dette.
boundishh Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden De måtte jo ha skjønt at det ikke var klart til å bli sluppet?
DrAlban3000 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sjørøver skrev (1 time siden): Jeg spilte det ved launch og synes det var ganske så greit da. Lite bugs, utrolig nok. Men historien er helt elendig. Det at du hele tiden får beskjed om at du snart dør og at du må skynde deg ødelegger så mye. Har det blitt fikset med DLCen som kom? Om hele grunnspillet og dens historie er endret? Svaret på det er nei. Jeg er enig i at akkurat det var et dårlig grep, men det overskygget ikke den helhetlige opplevelsen for min del. Men DLC er vannvittig bra og anbefales på det groveste.
Peter Johansen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) tankbug skrev (1 time siden): Jeg spilte gjennom det i fjor høst, og det var en helt fantastisk opplevelse, et av de beste spillopplevelsene jeg har hatt. Jeg begynte å spille igjennom CP2077 for første gang de siste månedene, og har tatt alle sideoppdrag o.l. underveis. Har nå kun et par sideopprag igjen i Night City, og tredje akt i hovedspillet. Dette er noe av det beste jeg har noensinne spilt, på samme nivå som Witcher 3 (noe jeg ikke trodde var mulig). Digger historien og karakterene, en mye mer moden fortellerstil enn vi vanligvis ser i spill. Både Keanu Reeves og Idris Alba gjør en knallgod innsats. Kjenner jeg er mer skeptisk til Witcher 4, men forhåpentligvis blir det et bra spill. Og vi får jo også en remake av Witcher 1. Mye å se fram til.. Endret 14 timer siden av Peter Johansen
XmasB Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg har slitt veldig med å like Cyberpunk 2077. Fyrte det opp første dag, på pc, og det var så mye bugs at jeg tror egentlig det beste hadde vært å aldri gitt det et forsøk igjen. Hver gang jeg prøver blir jeg bare oppgitt over en kunstig verden som ikke klarer engasjere meg. Det er slutt på T-poses og de verste bugs, men det er fortsatt noen bugs som dukker opp. Som f.eks når politibiler kjører ned folk og npc'er som dytter bort folk mens jeg prater med dem. Tenkte jeg skulle gi det et nytt forsøk, men sist jeg skulle starte det opp ser jeg at mitt save er overskrevet av sønnen min sitt, som har spilt på sin egen Steam-profil på samme pc. Det er første gangen jeg opplever det. Spørs om jeg gidder prøve igjen da. Tror kanskje disse er i slekt. Er mye av det i Cyberpunk... I hvert fall mye kloner. 1
PaladinNO Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) De kunne helt ærlig bare droppet Playstation 4-utgivelsen. Da hadde de hatt mer tid til å fikse mange av problemene som var tilstede på dag 1 også. XmasB skrev (53 minutter siden): Hver gang jeg prøver blir jeg bare oppgitt over en kunstig verden som ikke klarer engasjere meg. Det er slutt på T-poses og de verste bugs, men det er fortsatt noen bugs som dukker opp. Som f.eks når politibiler kjører ned folk og npc'er som dytter bort folk mens jeg prater med dem. Enig. Det er en stor verden, med mye å gjøre og se, men med en gang man dukker ned under det overfladiske, så er det hele helt uten sjel. Og å bli skutt på av politiet bare man stopper i nærheten av dem er het tåpelig (eller helt, realistisk, avhengig av hvilken del av verden man er i...). Men hvorfor skjer det oss hele tiden, og ingen andre NPC'er? Og det er nesten tragisk hvordan man bare kan gå inn i en butikk, og se MaxTac bare stå stille i døren. Man kan bli "wanted" for nesten ingenting, inkludert uhell, og det er ingen mulighet for å snakke med politiet og forklare saken (...igjen, kanskje ganske realistisk). Samtlige personer og førere er helt hjernedøde zombier, hvor de faktiske zombiene i Dying Light fortsatt mer sjel og interaktivitet enn i Cyberpunk 2077. Og stiller man seg foran en bil, så er det stor sjanse for at bilen bare stopper - og så blir stående i evig tid. Selv trafikken i Grand Theft Auto 3 er smartere enn det. Og fysikken i Cyberpunk 2077, spesielt bak rattet, er jo fortsatt helt på styr. Så jeg savner fortsatt MYE realisme i spillet. ...Og personlig kunne jeg vært helt forruten Silverhand-figuren. Selv ved første gjennomspilling gikk jeg fort lei ham. Endret 10 timer siden av PaladinNO 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå