Alenemor35 Skrevet fredag kl 16:26 Skrevet fredag kl 16:26 Jeg er alene mamma til et barn på 1 år. Jeg ønsker å ha en sexpartner med jeg synes det er vanskelig å finne på tinder eller lignende. Jeg har ikke så mye tid til å gå på byen og jeg ønsker ikke det heller. Vil ha en som jeg kan møte med usikkerhet rundt om det er menn som vil ha en alenemor med 1 år gamle barn. Så har jeg fått litt komplekser rundt kroppen min etter fødsel. Noen som har erfaring med samme tema.
Mephisto- Skrevet lørdag kl 14:23 Skrevet lørdag kl 14:23 21 hours ago, Alenemor35 said: Jeg er alene mamma til et barn på 1 år. Jeg ønsker å ha en sexpartner med jeg synes det er vanskelig å finne på tinder eller lignende. Jeg har ikke så mye tid til å gå på byen og jeg ønsker ikke det heller. Vil ha en som jeg kan møte med usikkerhet rundt om det er menn som vil ha en alenemor med 1 år gamle barn. Så har jeg fått litt komplekser rundt kroppen min etter fødsel. Noen som har erfaring med samme tema. Jeg er i ganske lik situasjon som mann. Og det er ikke enkelt, men tinder virker som veien å gå. Men det krever mye tid. Så kommer det jo an på hvor i landet man bor
BadCat Skrevet lørdag kl 14:47 Skrevet lørdag kl 14:47 (endret) Slikt bør være uproblematisk så lenge det er uforpliktende utenfor hyggelige stunder. De fleste menn over 25 år vet at kvinnekroppen kommer i alle former og fasonger og at det ikke nødvendigvis gjenspeiler det man ser i filmer, på Internett og i blader. Lag en datingprofil der du søker fast følge uten forpliktelser annet en avtalte treff. Kun seriøse henvendelser. Da får du nok så mange henvendelser at du kan velge og vrake. Det skal ikke mangel på menn som ønsker alle fordelene av å ha en "kjæreste" og ingen av bakdelene. Sex, middag, film, tur i parken og ingen ting mer. Ingen middag hos svigerforeldre, ingen gifteplaner, ikke kjøpe bolig sammen osv. Bare toppingen av kaka og ikke den tørre kakebunnen. Endret lørdag kl 21:01 av BadCat 3 1 1
hårete bryst Skrevet i går, 09:59 Skrevet i går, 09:59 On 7/25/2025 at 6:26 PM, Alenemor35 said: Jeg er alene mamma til et barn på 1 år. Jeg ønsker å ha en sexpartner med jeg synes det er vanskelig å finne på tinder eller lignende. Jeg har ikke så mye tid til å gå på byen og jeg ønsker ikke det heller. Vil ha en som jeg kan møte med usikkerhet rundt om det er menn som vil ha en alenemor med 1 år gamle barn. Så har jeg fått litt komplekser rundt kroppen min etter fødsel. Noen som har erfaring med samme tema. Er dette ensomhetens virvelvind eller bare behovet for sex?
leticia Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 Kommer litt an på hva du er ute etter. Søker du en sexpartner, eller en fremtidig stefar til barnet ditt? 1
Alenemor35 Skrevet i går, 14:40 Forfatter Skrevet i går, 14:40 Nå har jeg mest lyst å bare møte en jeg kan ha sex med
Leo_ Skrevet i går, 15:04 Skrevet i går, 15:04 Det høres ut som en forholdsvis enkel oppgave. Da jeg var singel hadde jeg flere jeg møtte forholdsvis regelmessig, som oftest hjemme hos meg. Det var ofte en slags "forhold for kvelden greie", trivelig prat, god mat, kanskje en film, sex, overnatting, og så gikk det vel ei uke eller to før den samme kom på nytt. Opplegget funka helt fint, alle forsto å legge nøkkelen igjen i postkassa når de dro, helt til det var ei som tok med seg nøkkelen, så nå er jeg samboer tiende året... 😁 Vær så ærlig du kan og vær litt våken på hvem du skriver med så burde Tinder eller hvilken som helst annen platform gi deg det du er ute etter. Kanskje styre unna de som du lett ser er de med aller størst drag, da slipper du kanskje å dele med så veldig mange
leticia Skrevet i går, 15:52 Skrevet i går, 15:52 Det du bør passe på er å atskille barnet ditt fra mannfolkene, f.eks ved å treffe dem etter barnet har lagt seg (eller du har barnet hos noen andre som er barnevakt) så ikke barnet får masse forskjellige menn å forholde seg til før det eventuelt ender opp i et seriøst forhold. Mange forskjellige potensielle partnere å forholde seg til kan være veldig forvirrende for et barn. Ellers så funker sikkert Tinder og andre sjekketjenester greit. Endel er jo på de appene for nettopp sex. Bare pass godt på deg selv så du ikke blir lurt eller brukt 😊 1 1
BadCat Skrevet i går, 16:12 Skrevet i går, 16:12 1 hour ago, Alenemor35 said: Nå har jeg mest lyst å bare møte en jeg kan ha sex med Det går greit så lenge man holder seg til det som er avtalt. Ærlighet varer lengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå