Baranladion Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Tussi skrev (6 minutter siden): Ja, hvis man blir for høy på pæra så kan man fort få en på trynet. Men kampen om Målforskjellen er avgjørende, vi har 16 mål å gå på nå etter denne kampen, imot Italia Ja, og det skal vi være glad for. Hadde vi feks hatt 8 plussmål, så er det ikke urealistisk å tape 0-4 mot italia i siste kamp. De fleste ekspertene sier vel at 8 mål mer enn Italia før siste kamp er en trygg ledelse, så selv om vi vinner 1-0 i de to siste kampene, så må Italia vinne minst 5-0 i sine tre neste for at forskjellen bare skal være 8 mål før den (evt) avgjørende kampen. Endret 16 timer siden av Baranladion 2 1
Tussi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sitter og ser på CNN nå, de virker overbevist om at vi kommer til VM. Håper de har rett. Synes både spillerne og Solbakken fortjener dette i år 1
Baranladion Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Tussi skrev (4 minutter siden): Sitter og ser på CNN nå, de virker overbevist om at vi kommer til VM. Håper de har rett. Synes både spillerne og Solbakken fortjener dette i år Offensivt er vi gode nok til å nå langt i VM også, men vi er nok dessverre altfor dårlige bakover. Til og med Moldova klarer å straffe oss i denne kampen, eller vi straffer vel strengt tatt oss selv. Israel blir en psykisk test, og italia borte kan bli en kamp der vi får noen svar på hvor vi egentlig står. Hadde vært utrolig moro med ett nytt VM, og med de verdensstjernene vi har så er det nesten en forventning.. Litt nå eller aldri 1
Tussi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Baranladion skrev (9 minutter siden): Offensivt er vi gode nok til å nå langt i VM også, men vi er nok dessverre altfor dårlige bakover. Til og med Moldova klarer å straffe oss i denne kampen, eller vi straffer vel strengt tatt oss selv. Israel blir en psykisk test, og italia borte kan bli en kamp der vi får noen svar på hvor vi egentlig står. Hadde vært utrolig moro med ett nytt VM, og med de verdensstjernene vi har så er det nesten en forventning.. Litt nå eller aldri Ja. VM fortjener Haaland og Ødegaard.... hadde vært fantastisk! Hvis Italia hadde tapt en kamp til, eller fått uavgjort.... CNN virker å ha mer tro på Norge enn Italia, men Norge har klart å drite seg ut før... 1
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden https://www.nrk.no/sport/noreg-vann-11_1-mot-moldova_-erling-braut-haaland-scora-fem-mal-1.17564203 Synes forøvrig vi skal kvalifisere oss for vi snakker om å vinne VM 😅
engavif Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Kampen mot Israel blir helt avgjørende, og jeg tror Norge kan gå på en liten smell her.
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden engavif skrev (4 minutter siden): Kampen mot Israel blir helt avgjørende, og jeg tror Norge kan gå på en liten smell her. Jeg håper vi vinner mot Israel, og at fokuset under kampen blir på det sportslige. Men jeg tror Italia hadde bortebane mot Israel, men de spille tjo uansett på "bortebane", så de kan bli en utfordring. Synd med det italienske målet på overtid. 4-4 hadde vært supert for oss
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ikke fint å sparke folk som ligger nede,. Men dette var før kampen mot Norge... de var misfornøyd etter 0-4 mot Israel, tviler på at de er mer fornøyd nå https://www.dagbladet.no/sport/moldova-reagerer-1/83565617
BamseMums80 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden FOLKET fortjener det. Norge er en fotball nasjon. Jeg var 14 år i 1994 og 18 i 1998. Jeg husker begge som fantastiske opplevelser. Den spenningen der tror jeg ikke at jeg har opplevd i et idrettsarrangement noen gang. Den følelsen av stolthet over Norge. Jeg er stor fotball fan,og unner alle som aldri har opplevd å se sitt eget land delta i den gjeveste fotballturneringen dette. Nå har vi endelig et skikkelig bra lag! Heia Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå