Gå til innhold

VM-Kvalifisering Europa Fotball-VM 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
HF- skrev (44 minutter siden):

Antonio Nusa banens beste! 

Lol skulle ha blitt byttet ut lenge før han ble det. Hva må Haaland gjøre for å bli banens beste? Skåre 10 mål på en kamp? 

Ikke at Nusa var spesielt dårlig i kampen, men har sett han bedre. 

Endret av Mr.Duklain
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann som hadde et Israel-flagg, ble ført bort og pågrepet av politiet. Da løp demonstrantene etter ham og ropte: «Ingen sionister i våre gater».

Det er ikke Palestina sine gater.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Mr.Duklain skrev (43 minutter siden):

Lol skulle ha blitt byttet ut lenge før han ble det. Hva må Haaland gjøre for å bli banens beste? Skåre 10 mål på en kamp? 

Ikke at Nusa var spesielt dårlig i kampen, men har sett han bedre. 

To av scoringene til Haaland var etter innlegg fra Nusa, i tillegg pressa han fram et sjølvmål

Skrevet

Herlig fotballkamp, bra at spillerne tok ansvar til slutt etter flere bedrøvelige kamper i tidligere kvaliker. Men denne puljen var jo en gavepakke også da, bare skrotlag og tidenes dårligste italienske landslag. Dette må vi klare tross en svak trener! 
Jeg likte reportasjen angående demonstrasjonene utenfor stadion ekstra godt, den fra TV2. Det er første gang i moderne historie at jeg hørte en journalist kalle palestinademostrantene for venstreekstreme........ KUDOS!! Og journalisten var en av våre nye landsmenn. Da er det håp.

• Hjerte 1
Skrevet
Klote skrev (2 minutter siden):

Herlig fotballkamp, bra at spillerne tok ansvar til slutt etter flere bedrøvelige kamper i tidligere kvaliker. Men denne puljen var jo en gavepakke også da, bare skrotlag og tidenes dårligste italienske landslag. Dette må vi klare tross en svak trener! 
Jeg likte reportasjen angående demonstrasjonene utenfor stadion ekstra godt, den fra TV2. Det er første gang i moderne historie at jeg hørte en journalist kalle palestinademostrantene for venstreekstreme........ KUDOS!! Og journalisten var en av våre nye landsmenn. Da er det håp.

Jeg mistenker at i tidligere kvalikker så hadde det blitt uavgjort eller 2-1 tap borte mot Estland, tap hjemme mot Italia og så hadde man snublet en eller 2 ganger mot Israel også. Vi hadde fort endt som nr 3 med tidligere lag. Dette laget er noe helt annet

Skrevet

Skal Italia klare direkte kvalik så må de vinne med ett snitt på 6 mål i kveldens kamp(2-0 nå) 6 mot Israel og 6 borte mot Moldova.

Dette her kan ikke Norge rote bort 🙃

Skrevet
DukeNukem3d skrev (7 minutter siden):

Jeg mistenker at i tidligere kvalikker så hadde det blitt uavgjort eller 2-1 tap borte mot Estland, tap hjemme mot Italia og så hadde man snublet en eller 2 ganger mot Israel også. Vi hadde fort endt som nr 3 med tidligere lag. Dette laget er noe helt annet

Jeg tenkte det samme. Før i tiden ville Italiakampen blitt jevn, med spillemessig overtak for Norge, flere halvsjanser, men likevel 2-1 til Italia, etter kun to målsjanser på misforståelser og tabber. Vårt ene mål ville kommet etter mye klabb og babb inne i feltet. Det er en ny tid. Men det skulle bare mangle, tenk at dette laget spilte 0-0 mot Azerbadsjan. Et lag med Ødegaard og Haaland. Det var da alle ville ha bort Solbakken, og han var ei blind høne, laget spilte elendig. Så tok spillerne seg sammen, fikk mer innflytelse, da ordnet det seg. Nå aksepterer de at det står ei hylende høne på sidelinja.

• Liker 1
Skrevet
halnes1 skrev (3 minutter siden):

Skal Italia klare direkte kvalik så må de vinne med ett snitt på 6 mål i kveldens kamp(2-0 nå) 6 mot Israel og 6 borte mot Moldova.

Dette her kan ikke Norge rote bort 🙃

Vi kan fremdeles rote bort poeng mot Estland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...