Gå til innhold

Ny Folkeavstemming om EU-medlemskap

EU-medlemskap?  

196 stemmer

1. 1. For EU-Medlemskap?

• Ja
      60
    • Nei
      99
    • Usikker
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Tviler sterkt på at de ville gjort noe som gavnet nordmenn da kommer EU trollet og tar dem de blir styrt av mørke krefter vi ikke ser ikke ulikt marionettedukker 

Du finner nok større mørke krefter i de religiøse partiene KRF og Konservativt... 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 4/30/2025 at 6:49 AM, Maskinfører said:

Nytt EU forslag står det vraking av 10 år gamle biler pga ulykker som er forårsaket av brukerfeil som de fleste ulykker er min bil er 16 år og fungerer fortsatt det stinker mere av EU ja klimalobbyen har hengt seg på 

En 16 år gammel bil funker ja. Men dårlig på sikkerhet om du er uheldig, du gjør feil eller annen sjåfør gjør feil.

Men ditt valg, jeg velger sikkerhet foran gamle biler.

Ny bil 23/9 

Skrevet
Kjetil Lura skrev (Akkurat nå):

Hva har det du skrive med EU å gjøre?

Jeg svarer på en kommentar som beskriver EU som troll og mørke krefter, og sier fra om hvor man sannsynligvis kan finne mørkere krefter enn i EU. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
leticia skrev (13 minutter siden):

Du finner nok større mørke krefter i de religiøse partiene KRF og Konservativt... 

Jeg vet også om mørke krefter innad i EU. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Uderzo skrev (På 29.4.2025 den 22.56):

Jeg tror mange usikre velgere er opplyst jeg, derfor de er usikre.

Jeg tror endel av de usikre er drevet av angst, pga verdenssituasjonen, at de ser at man muligens står sterkere sammen med andre, selv om de i utgangspunktet tenker nei. Altså at de er mer drevet av følelser enn fornuft. 

Edit: ikke at jeg tenker at et nei er fornuftig altså 😅

Endret av leticia
edit
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Kjetil Lura skrev (32 minutter siden):

En 16 år gammel bil funker ja. Men dårlig på sikkerhet om du er uheldig, du gjør feil eller annen sjåfør gjør feil.

Men ditt valg, jeg velger sikkerhet foran gamle biler.

Ny bil 23/9 

Er så god sikkerhet i min bil 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Aner ikke 

Jeg ville nå helst hatt en begrunnelse på hva disse trollete "mørke kreftene" i EU er jeg da. 

Når det gjelder partiene jeg nevnte så mener jeg at religion er ødeleggende for mennesker. Hvordan den brukes av noen til å undertrykke og diskriminere mennesker. Spesielt med tanke på hva som foregår innad i sekter.  Så jeg mener at disse kreftene er mørkere enn de man evt måtte finne i EU. Men klart  mennesker er mennesker, og maktsyke folk finner man i alle deler av samfunnet.  

• Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
1 hour ago, leticia said:

Jeg svarer på en kommentar som beskriver EU som troll og mørke krefter, og sier fra om hvor man sannsynligvis kan finne mørkere krefter enn i EU. 

Nei, du tar inn: Du finner nok større mørke krefter i de religiøse partiene KRF og Konservativt... 

Du tar inn krf? Hva har det med eu å gjøre?

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, leticia said:

Jeg ville nå helst hatt en begrunnelse på hva disse trollete "mørke kreftene" i EU er jeg da. 

Spåkoner som driver med tarot, satanister, ungdom med langt hår som ikke lystrer foreldrene. Kort fortalt, alle som ikke gråter når Arve Tellefsen spiller nasjonalsangen på fele. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 30.4.2025 den 6.49):

Nytt EU forslag står det vraking av 10 år gamle biler pga ulykker som er forårsaket av brukerfeil som de fleste ulykker er min bil er 16 år og fungerer fortsatt det stinker mere av EU ja klimalobbyen har hengt seg på 

Nei, det står det aldeles ikke. Dette har blitt "debunked" herfra og til evigheten. Ingen biler vil bli tvangsvraket.

Hilsen en som faktisk har giddet å lese EU-forslaget dette ryktet stammer fra, fremfor å høre Sylvi Listhaug lyve på podcast.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
13 minutes ago, Kajac said:

Nei, det står det aldeles ikke. Dette har blitt "debunked" herfra og til evigheten. Ingen biler vil bli tvangsvraket.

Hilsen en som faktisk har giddet å lese EU-forslaget dette ryktet stammer fra, fremfor å høre Sylvi Listhaug lyve på podcast.

Seriøst? Kan du vise oss det; Hilsen en som faktisk har giddet å lese EU-forslaget dette ryktet stammer fra???

Endret av Kjetil Lura
Skrevet
Krig og fred skrev (10 minutter siden):

Spåkoner som driver med tarot, satanister, ungdom med langt hår som ikke lystrer foreldrene. Kort fortalt, alle som ikke gråter når Arve Tellefsen spiller nasjonalsangen på fele. 

Ah, okay. Da er også jeg en mørk kraft. Hater felemusikk 😂

• Liker 1
Skrevet
20 minutes ago, Krig og fred said:

Har fele noe med eu å gjøre?

Så seriøst?

• Liker 1
Skrevet
Kjetil Lura skrev (6 minutter siden):

Seriøst? Kan du vise oss det; Hilsen en som faktisk har giddet å lese EU-forslaget dette ryktet stammer fra

Hvis du har lest EU-forslaget så vet du at det ikke står noe der om tvangs-vraking, verken 10 år, 15 år, eller andre aldre. 
Det har også blitt avvist av Statens Vegvesen den gang i fjor da Sylvi Listhaug spredde løgnen i beste sendetid.

Her er forøvrig mine funn (spoiler rundt; det er mye). Og ingen ting tyder på at det finnes noe som helst substans i ryktene. Heck, til og med politikerne og byråkratene som laget forslaget har gått ut og avvist ryktene. Ingen vil bli tvunget til å kvitte seg med bilene sine...

Spoiler

Til og med Amcar, som opprinnelig sådde ryktene i Norge, har moderert seg litt nå.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...