Gå til innhold

Trump 2025

Melding lagt til av Uderzo,

Charlie Kirk (tilsynelatende) attentat: Dette er en tragisk hendelse, og uavhengig av hva man mener om personen, fortjener ingen å miste livet for sine meninger. Jeg oppfordrer alle til å vise respekt og omtanke i tråden, og ikke feire eller godte seg over det som har skjedd. La oss holde diskusjonen saklig og medmenneskelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Thor. skrev (33 minutter siden):

CNN slammed over Trump health coverage as 'face suddenly drops' on live TV
Donald Trump sparked concern as viewers bashed CNN for not stopping a broadcast as the President's face 'drooped'

https://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/2107654/cnn-slammed-trump-health-coverage

President Trump Attends Pentagon Ceremony On 24th Anniversary Of 9/11

Det ser ikke bra ut (for Trump).

Jeg lurer på om det ville vært bedre eller verre om Trump må trekke seg og Vance blir president.

Det må da være mye bedre? Han er håpløs han også, selvsagt, men han har nok ikke blind lojalitet blant deler av folket slik som Trump har. 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Griever skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på om det ville vært bedre eller verre om Trump må trekke seg og Vance blir president.

Det må da være mye bedre? Han er håpløs han også, selvsagt, men han har nok ikke blind lojalitet blant deler av folket slik som Trump har. 🤔

Men der Trump er en løs kanon og gjør uforutsette ting selv for sine allierte, er Vance en lojal og skruppelløs dukke for de ultra-rike tech-gigantene. Vance er skumlere i mine øyne om han får bli President uten å måtte stå til valg. Jeg tror han ikke har et eneste snev av ryggrad og ville ikke nølt ned å erklære unntakstilstand eller i verste fall krig for å sikre seg mer makt til seg og sine støttespillere. 

Må han stille til valg så tror jeg han taper.

• Liker 3
Skrevet (endret)
AlpakkaMafakka skrev (16 minutter siden):

Men der Trump er en løs kanon og gjør uforutsette ting selv for sine allierte, er Vance en lojal og skruppelløs dukke for de ultra-rike tech-gigantene. Vance er skumlere i mine øyne om han får bli President uten å måtte stå til valg. Jeg tror han ikke har et eneste snev av ryggrad og ville ikke nølt ned å erklære unntakstilstand eller i verste fall krig for å sikre seg mer makt til seg og sine støttespillere. 

Må han stille til valg så tror jeg han taper.

Han er farligere, fordi de sosiale antennene, folkeskikken og oppfoerselen er bedre.

Der er han smartere.

Nixon var ogsaa, en skikkelig jaevel og han var ikke saa dum som Trump. Han var farlig ogsaa kunne han oppfoere seg.

Endret av Karltorbj
Skrevet
Griever skrev (16 minutter siden):

Har sagr det før, men for å gjenta meg selv : GOP er nå MAGA-drevet, og Trump er MAGA. Det har vist seg flere ganger tidligere i historien at når en slik overveldende, ikonisk "driftsleder" blir borte, har organisasjonen/partiet lett for å splintres. Vance rekker ikke Trump til knærne mht. personlige beundrere og støttespillere. Derimot er han smartere, sluere og like hensynsløs som Trump. Om det eventuelt duger til å holde partiet sammen gjenstår å se, personlig tror jeg ikke det.

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 hours ago, Ballalaika said:

Vil tro det er at han har gått på universitetet man mener har radikalisert han, ikke bare at han ble tatt opp. Men men.

For tiden og for tiden. Et narrativ om at kristenkonservative sender barna sine på universiteter og så kommer de tilbake 4 år senere indoktrinert som ateistiske kommunister har vært der noen tiår nå.

Det er jo Republikanerne som har blitt radikalisert under trump og Republikansk politikk har blitt erstattet av Trumpisme.
Vi ser at Trump angriper alle institusjoner senest CDC og sier som tidligere med andre institusjoner at de er korrupte, lyver og fører befolkningen bak lyset så sparker han ledelsen og setter inn sine egne lojalister mens MAGA tilhengere i kommentarfeltet på YT krever at de må fengslet eller henrettes.
Tror du på Trump og MAGA at alle disse institusjoner er korrupte og lyver og fører befolkningen bak lyset?
Eller er det Trump som selv er korrupt, lyver og sprer hat og fører sine tilhenger bak lyset.

Trump er en farlig Malignant Narcissist og de som er hans tilhengere bryr seg ikke om dette eller fornekter det.
Når man har sett hva andre Malignant Narcissister har utført når de har blitt diktator bør man bli redd.

Dette Kjennetegner en Malignant Narcissist:
De er grandios, selvopptatte og patologiske løgnere og alt dreier seg om dem.
De har ofte Paranoia og kan ikke stole på andre da de trur de motarbeider dem.
De begjærer makt, kontroll, penger og beundring men takler ikke kritikk og er opptatt av å søke hevn.
De mangler moral, empati, medfølelse og anger som gjør at de har ingen skrupler.
De ser andre mennesker som objekter uten menneskelig verdi annet enn hva de kan gjøre for dem.
De er manipulerende og skaper ofte en kult rundt seg som beundrer og blindt tror på dem.
De har en tro på at de alltid har rett  og kulten deres tror det samme (Hitler was right).

På grunn av at de ikke har skrupler vil de ofte ty til seksuelle overgrep, korrupsjon og forbrytelser.

Psychologist Keith Campbell has defined malignant narcissism specifically as the rare but dangerous combination of narcissism and sadism. Malignant narcissism is highlighted as a key area in the study of mass murder, sexual sadism, and serial murder.

More than 200 health professionals say Trump has ‘malignant narcissism’ in open letter
24 former Trump allies and aides who turned against him
Dictators and mass murders: Understanding ‘malignant narcissism’
Donald Trump Positions More Like Communism Than Capitalism, Professor Warns

Tror du Trump er egnet som president?

Endret av LuxFerre
  • Liker 2
Skrevet
LuxFerre skrev (11 minutter siden):

Det er jo Republikanerne som har blitt radikalisert under trump og Republikansk politikk har blitt erstattet av Trumpisme.
Vi ser at Trump angriper alle institusjoner senest CDC og seier som tidligere med andre institusjoner at de er korrupte, lyver og fører befolkningen bak lyset så sparker han ledelsen og setter inn sine egne lojalister mens MAGA tilhengere i kommentarfeltet på YT krever at de må fengslet eller henrettes.
Tror du på Trump og MAGA at alle disse institusjoner er korrupte og lyver og fører befolkningen bak lyset?
Eller er det Trump som selv er korrupt, lyver og sprer hat og fører sine tilhenger bak lyset.

Trump er en farlig Maligant Narsesist og de som er hans tilhengere bryr seg ikke om dette eller fornekter det.
Når man har sett hva andre Maligant Narsesister har utført når de har blitt diktator bør man bli redd.

Dette Kjennetegner en Maligant Narsesist:
De er grandios, selvopptatte og patologiske løgnere og alt dreier seg om dem.
De har ofte Paranoia og kan ikke stole på andre da de trur de motarbeider dem.
De begjærer makt, kontroll, penger og beundring men takler ikke kritikk og er opptatt av å søke hevn mot alle de ikke liker.
De mangler moral, empati, medfølelse og anger som gjør at de har ingen skrupler.
De ser andre mennesker som objekter uten menneskelig verdi der andre menneskers verdi er hva de kan gjøre for dem.
De er manipulerende og skaper ofte en kult rundt seg som beundrer og blindt tror på dem.
De har en tro på at de alltid har rett  og kulten deres tror det samme (Hitler was right).

På grunn av at de ikke har skrupler vil de ofte ty til seksuelle overgrep, korrupsjon og forbrytelser.

Psychologist Keith Campbell has defined malignant narcissism specifically as the rare but dangerous combination of narcissism and sadism. Malignant narcissism is highlighted as a key area in the study of mass murder, sexual sadism, and serial murder.

More than 200 health professionals say Trump has ‘malignant narcissism’ in open letter
24 former Trump allies and aides who turned against him
Dictators and mass murders: Understanding ‘malignant narcissism’
Donald Trump Positions More Like Communism Than Capitalism, Professor Warns

Tror du Trump er egnet som president?

Det heter narsissist, ikke narsesist.

Skrevet
Ballalaika skrev (5 minutter siden):

Det heter narsissist, ikke narsesist.

Fra forumets rettningslinjer;

Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.

• Liker 2
Skrevet
Duriello skrev (5 minutter siden):

Fra forumets rettningslinjer;

Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.

Sitat

Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen.

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...