Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

59 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      14
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      22
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      7
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      28
    • Nei
      31
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      3
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      9
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Litt i gråsonen den slutten med Leclerc og Albon syns jeg. Leclerc holdt Albon bak seg lenge nok til at Hamilton fikk tid til å fuck off into the distance. Selvfølgelig ikke Hamilton sin feil, han utnyttet det som alle ville gjort, men litt uenig med at Leclerc slapp unna uten straff når det tok så lang tid før han slapp Albon forbi. Men men, god dag ellers for en Max fan :D og Tsunoda som klatret fra P20 til P10 var jo heller ikke feil. 

Endret av Evil-Duck
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Evil-Duck skrev (3 timer siden):

Men men, god dag ellers for en Max fan

du du du duuuu, max verstappen

Litt i gråsonen den slutten med Leclerc og Albon syns jeg.

Satt å håpte på albon på podium, ble skuffet. Enig i at det var i gråsonen, men charles mener han var helt innafor reglene.

Tsunoda som klatret fra P20 til P10 var jo heller ikke feil. 

Det var veldig bra! Tipper han gjør det bedre ette technical clampdown som kommer i spania.

Løpet var en berg og dalbane for min del. Nesten like bra som Abu Dhabi 2021.

Skrevet

Artig og se Williams oppe igjen, sist jeg så i Schumacher æra'en var det McLaren, Ferrari og Williams. Så håper de greier å holde seg blant topp 5 nå.

Skrevet (endret)

Monaco trenger 2 pitstops for å bryte opp biltoget et par ganger, så vi får litt endringer i rekkefølgen..bilene er jo så lange nå at det knapt er plass til en bil i hver sving, nesten umulig å skvise seg forbi noen steder. Og innkjøringen mot finish line er jo bare svinger også.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

For en massiv fuckup av engineeren til Lewis, han sa at Max ikke var på en flying lap, så lewis flytta seg ikke unna. 

De bare ødela hele helga med en feil melding på radioen. Får satse på at Charles vinner da.

Endret av Bytex
Skrevet

Kanskje jeg har fortrengt tidligere monaco løp, men dette tror jeg må være noe av det verste jeg har sett. 2 Stoppen gjorde ingen verdens ting annet enn at de fikk flere av teamene til å med vilje kjøre sakte for å gi føreren forran tid til å pite osv. Helt krise. Den eneste passeringen på banen registrerte gjennom hele løpet (med unntak av russel som kjørte rett frem i svingen) var en williams som slapp en annen williams forbi. Var så ute av det at jeg ikke helt husker hvem som slapp forbi hvem heller 🤣 Monacco er god underholdning på Trening og kvalli men fy f... så krise løpene er. Få det bort!

• Liker 1
Skrevet
Bytex skrev (7 timer siden):

For en massiv fuckup av engineeren til Lewis, han sa at Max ikke var på en flying lap, så lewis flytta seg ikke unna. 

De bare ødela hele helga med en feil melding på radioen. Får satse på at Charles vinner da.

Siste posten der er fra Januar, føler ikke fyren har levert akkurat.

• Liker 1
Skrevet
Evil-Duck skrev (2 timer siden):

Kanskje jeg har fortrengt tidligere monaco løp, men dette tror jeg må være noe av det verste jeg har sett. 2 Stoppen gjorde ingen verdens ting annet enn at de fikk flere av teamene til å med vilje kjøre sakte for å gi føreren forran tid til å pite osv. Helt krise. Den eneste passeringen på banen registrerte gjennom hele løpet (med unntak av russel som kjørte rett frem i svingen) var en williams som slapp en annen williams forbi. Var så ute av det at jeg ikke helt husker hvem som slapp forbi hvem heller 🤣 Monacco er god underholdning på Trening og kvalli men fy f... så krise løpene er. Få det bort!

Jeg tror jeg har knekt koden på øl nummer 5:
Biler som har pace x prosent fra lederen blir slått ut og må parkere
Alle som blir tatt igjen med en runde må parkere
Tipper det skaper en del stress

Se forøvrig 21 eller 22 med alonsotrain der han demonstrerte mot det teite løpet. 

Skrevet (endret)
Sjørøver skrev (1 time siden):

Alle som blir tatt igjen med en runde må parkere

Njet! Rødt flagg og/eller SC kan forandre mye/alt. Har sett det flere ganger.

Endret av Jarmo
Skrevet

Ja, løpet var forsåvidt kjedelig, dersom man helt utelukker det taktiske. Med det taktiske, så var det jo spennende å se hva de forskjellige teamene ville gjøre, og om de ville klare å utnytte det hadde sett for seg. RB og Williams klarte det, Mercedes klarte det ikke denne gangen.

Jeg er litt både og om Monaco bør fortsette slik det er.

Slik det er/har vært, så er det lørdagen som har vært den heftigste dagen, også er det presset om å klare å kjøre 78 runder feilfritt og uten tekniske problemer på søndag.

Endrer man på det, blir det et veldig annerledes Monaco, og lørdagen blir kanskje ikke så viktig lenger. Men, det kan bli mer spennende, men også likere alle andre løp.

Jeg heller kanskje for å beholde det slik det er, for teamene må tenke HELT annerledes for denne helgen enn ALLE andre helger i løpet av året, både på det tekniske og det taktiske. Det er jo en utfordring i seg selv.

Men 2 pitstop fungerte nok ikke. Det gjorde bare at RB og Williams holdt tilbake 40 sekunder istedet for 20. Kanskje Atle Gulbrandsen sin ide, ikke er så dum? Han foreslo at man kan kutte sjikanen etter tunellen et par ganger i løpet av løpet, litt som i rallycross der man MÅ velge alternativ rute en gang pr løp.

Skrevet
13 hours ago, Ratleto said:

Atle Gulbrandsen sin ide, ikke er så dum? Han foreslo at man kan kutte sjikanen etter tunellen et par ganger i løpet av løpet, litt som i rallycross der man MÅ velge alternativ rute en gang pr løp.

Det kan jo bli som på de banene der man har 2 DRS-soner etter hverandre: den som kjører forbi i den første DRS-sonen blir forbikjørt i den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...