Gå til innhold

Liberalistene legger ned

Tussi

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kajac skrev (11 timer siden):

Jeg synes det var forfriskende, om enn kanskje bittelitt pinlig. Sjelden vi ser et slikt engasjement blant norske politikere. Det som var flaut var Frøya som ikke klarte noe annet enn å gjenta samme innlærte "politikertøvet" fra et PR-byrå med steinansikt. Det vi så fra Oddekalv var ekte, menneskelig og ufiltrert engasjement. En svært sjelden vare i norsk politikk.

Hvorvidt dette vil skade GP gjenstår jo å si, men jeg må ærlig innrømme at de får et lite pluss i margen her. 

Jeg så bare en kortere video, og det virket potensielt forfriskende. Men når man ser hele videoen så virker det åpenbart at GP-dama var ute av kontroll og hele tiden hylte og skrek om påståtte løgner som tilsynelatende ikke var løgner likevel. Når hun lyver om at andre lyver... hva skal man si da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Markiii skrev (3 minutter siden):

Jeg så bare en kortere video, og det virket potensielt forfriskende. Men når man ser hele videoen så virker det åpenbart at GP-dama var ute av kontroll og hele tiden hylte og skrek om påståtte løgner som tilsynelatende ikke var løgner likevel. Når hun lyver om at andre lyver... hva skal man si da?

Og kildene var VG sin valgomat… 

Skrevet

Noen som leste forklaringen? "Jeg har ikke gått politikerskole".

Neivel, så man må gå politikerskole for å unngå å avbryte som besatt? Å være "engasjert" betyr å ikke la andre få ha ordet eller tåle å høre noe man er uenig i? Det virker heller som at hun har hentet inspirasjon fra de gangene det virkelig har vært mye avbrytelser i debatter på TV, og tatt det et par knepp lenger. Det hele virker bare krampaktig og som et planlagt stunt. Så kan en jo lure på om det er mer pinlig og tåpelig enn om det bare var en blond bergenser som leker irrasjonell kvinne og mister hodet helt oppi "engasjementet" sitt.

Skrevet
PosteMonopolet skrev (2 minutter siden):

Nei, det er mange Trump-fans i norge som blir tiltrukket av den type oppførsel. Nå har hun fått mye oppmerksomhet av dette.

Hun er visst kjent for å blokkere kritikere over en lav sko på X

Skrevet (endret)
PosteMonopolet skrev (8 timer siden):

Nei, det er mange Trump-fans i norge som blir tiltrukket av den type oppførsel. Nå har hun fått mye oppmerksomhet av dette.

Hadde hun faktisk sittet der og blitt skamløst løyet opp i ansiktet, så hadde det vært forfriskende med å ikke la andre slippe unna med bullshit. Jeg synes faktisk det er greit å si tydelig ifra og ikke gi seg, hvis noen lyver og manipulerer. Jeg er drittlei av folk som spyr ut løgn på løgn og aldri gir seg.

Men akkurat her ble det bare tåpelig fordi det tilsynelatende ikke var noen løgner fra den andre parten.

Endret av Markiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...