Gå til innhold

PL: Kamptråd runde 38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stolt av sesongen. City er sjelløs og kjedelig, har ingen kompiser som heier på dem og som kan disse meg for at de slo oss med ett poeng. Ingen av dem jeg kan krangle med her inne engang. Ingen bryr seg om de her til lands.

Endret av ChopperRead
Lenke til kommentar
13 hours ago, skaftetryne32 said:

Kanskje om 115 fc ved guddommelig inngripen skulle få en dom mot seg så kanskje har vi 2 ligatitler på vent, Liverpool blir mestvinnende ligavinner igjen, og til og med Solskjær får seg en ligatittel, men det skjer vel neppe.

Uansett en grusom måte å «vinne» titler på. De vil alltid ha en «*» bak seg, og vil være helt uten spontan glede og vil føles betydningsløse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (13 minutter siden):

Uansett en grusom måte å «vinne» titler på. De vil alltid ha en «*» bak seg, og vil være helt uten spontan glede og vil føles betydningsløse. 

Ja det blir ikke det samme, men 115 fc er de som vil ha ha asterisken bak seg, i det minste i det kollektive fotball minnet, dette blir ikke glemt, selv om de skulle bli frikjent, samme med chelsea alle vet deres titler er kjøpt og betalt. 

Lenke til kommentar
ChopperRead skrev (16 timer siden):

Stolt av sesongen. City er sjelløs og kjedelig, har ingen kompiser som heier på dem og som kan disse meg for at de slo oss med ett poeng. Ingen av dem jeg kan krangle med her inne engang. Ingen bryr seg om de her til lands.

Det endrer seg kanskje. Er nok en del som vokser opp nå som blir city fans, kanskje for life om de ikke rykker ned 2 divisjoner og holder seg der 😂 Tenk hvor mange av de som er United supportere nå, som ble fans når det var medvind under sir Alex. 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (2 timer siden):

Uansett en grusom måte å «vinne» titler på. De vil alltid ha en «*» bak seg, og vil være helt uten spontan glede og vil føles betydningsløse. 

Helt enig. Vil ikke gi meg noen ting, men regner med at pool supporterne tar helt av 😂

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (6 minutter siden):

Det beste hadde vært poengtrekk og nedgradert nedover  ligasystemet.

Får de poengtrekk for de 10-15 siste sesonger så må jo nødvendigvis trofeene tas fra de, avhengig av poengtrekk selvfølgelig, en nedgradering til vanarama pluss en saftig bot hadde også vært passende. Jeg tar trofeene jeg vet vi har vunnet med glede, om ikke helt den samme spontane JA FOR FAEN !!! Gleden, mer en humrende endelig fikk svina som fortjent skadefryd glede, men jeg hadde tatt dem i den viten at vi har fortjent dem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...