Gå til innhold

Todd Howard skulle også ønske at Bethesda fikk ut spill litt raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev (8 minutter siden):

Kvalitet og kvalitet fru Blom.. Som Starfield og den siste Fallout 4 updaten? 😕 

Hater også at de kaller det "next-gen" update. Føler at i løpet av denne konsoll-generasjonen så kom det aldri et punkt der "next-gen" ble til "current-gen". Er det fordi at det har vært for lite spill eller annet nytt til å skille PS5 fra en PS4 Pro eller Xbox Series X fra en Xbox One X? Det er 3 år siden next-gen ble current gen...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Koser meg sykt med F4 nå, er gøy når det faktisk nå kan starte opp på ps5. Kunne ikke det tidligere, krasja 100% i oppstartene. Så "next gen update" gir mening utifra perspektiv. Siden det førte ett ps4 generasjon spill opp til neste generasjon. Og å kunne spille i 60 fps har og mye å si for meg. (Jada jada pcmasterrace gjøker kan holde kjeft, ikke alle spill som er gøy å sitte med en pc for. Spiller kun shooters og rts på pcen min) .

Spillet føles gøy ut igjen som første gang eg spillte igjennom det, nesten så eg vil starte opp 76...........nei....ikke før helvete flommer over.

Lenke til kommentar
Fenris Helheim skrev (1 time siden):

Og å kunne spille i 60 fps har og mye å si for meg. (Jada jada pcmasterrace gjøker kan holde kjeft, ikke alle spill som er gøy å sitte med en pc for. Spiller kun shooters og rts på pcen min) .

Når uoffisiele mods gjør spillet bedre på pc er det et nei. og den modden er ikke toppen av isfjellet engang. utviklere på konsoll er generelt flinkere ta penger for noe pc moddere fikser gratis.

som feks startmeup, mg42, laer og mange andre kjekke ting. sett gode eksempler på pc som openct2 og openloco. https://openrct2.org/

https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4598

 

bethesda har nok en lei tendens til prioritere profit  foran å fikse noe som helst. og gjør som resten av industrien med lansere uferdige spill. som de heller bruker på remake som vr og game of the year.

 

 

Endret av joandreas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (6 timer siden):

Siden jeg straks nærmer meg 50 , vil senilitet være et faktum før Fallout 5 . Kanskje jeg rekker Elder Scrolls .

Vi sitter i samme båt. Håper jeg får oppleve Elder scrolls 6 før jeg skal legges i det store penalhuset, det er vel det jeg drømmer om mest av spill(utenom sekiro2, bloodborne 2, dark souls 4 som sikker ikke vil skje noen av de)  Fallout 5 er god en bonus. Blir jeg senil så blir det gøy å spille gamle spill om og om igjen å kose seg like mye med de hver gang :) 

Lenke til kommentar

Det er litt synd at de skal bruks så utrolig lang tid på på å utvikle oppfølgere. Jeg vil tro veldig mange av de som elsket Skyrim /Fallout 4 har endt opp midt i småbarnslivet når oppføleren kommer og får derfor ikke mulighet til å utforske disse.

Synes tiden mellom Zelda botw og totk, eller gta 4 og 5, er passelig tid mellom spill. Da får man i alle fall kost seg skikkelig med 2-3 spill i den serien før voksenlivet slår inn for fullt.

Lenke til kommentar
Lang tid? Fallout: New Vegas ble annonsert i April 2009 og utgitt i Oktober 2010, Elder Scrolls 5: Skyrim ble annonsert i Desember 2010 og utgitt i November 2011. Noe har skjedd hos Bethesda. Todd Howard burde ha prøvd Mass Effect og kanskje snappet opp noen gode ideer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...