Gå til innhold

Telia. Internett/tv uten linær tv


Anbefalte innlegg

Der skal være et valg for det hos Telia, der du kan avbestille kabel tv-delen, og få tv kun på nettet (Telia play). Da ville internett aboet bli noe dyrere, men totalprisen lavere.
Tenkte å se på det nå, og har lett med lys og lykter på sidene etter det. Har sett det for ikke så altfor lenge siden, der du kunne velge dette på nettsiden. Så enten ser jeg det ikke, eller så har det skjedd en endring. Noen som har Telia og kan gi meg linken til hvor det der eventuelt står? 
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du flex abonnementet kan du logge inn på Telia sin nettside. Der kan du velge bort TV og få høyere internett hastighet.

Har du annet type abonnement kan det være andre vilkår.

Sjekk hvilket abonnement du faktisk har?

Lenke til kommentar

Har ikke Flex, og aldri hørt om det før tror jeg. På søk ser flex ut til å ha noe borettslag å gjøre ?
Er ikke i borettslag.
Ser ut som mitt er todelt: "Tv og strømming" under TV, og "Bredbånd (hastighet ned/opp)" under intertnett. Har en tv boks og en ruter.
Står ikke noe annet navn på dem, hverken "flex" eller noe annet..
Men som sagt, har jeg sett valget for å kunne velge bort tv og få en høyere internett pris(mente du vel?) inkl. å altså beholde tv kanalene. Men ser det ikke noe sted nå.

Lenke til kommentar

Flex er et kollektivt abonnement. Gjelder borettslag og sameier. Da kan nøyaktig det du ønsker velges ved å bytte tv mot høyere internett hastighet.

Har du egen avtale direkte med Telia er jeg usikker på hvilken alternativer som finnes. Regner med du kan logge inn på nettsiden til Telia og se hvilke alternativer som kan velges?

Endret av toralfb
Lenke til kommentar
Marzo skrev (23 minutter siden):

For selvstendige abbonenter så står man fritt til å velge hva man vil uten behov for flex. 

 

toralfb skrev (22 minutter siden):

Regner med du kan logge inn på nettsiden til Telia og se hvilke alternativer som kan velges?

Har jo skrevet at jeg har sett etter det som jeg spør om på sidene( innlogget selvsagt), uten å se det noe sted (det jeg mener å ha sett stå tidligere).
Takk, men tror vi bare venter til det eventuelt dukker opp noen, som muligens vet noe om akkurat det jeg snakker om ( som er de jeg mest henvender meg til her: se siste setning i start-innlegget).🙂

Lenke til kommentar
11 hours ago, Delvis said:

Der skal være et valg for det hos Telia, der du kan avbestille kabel tv-delen, og få tv kun på nettet (Telia play). Da ville internett aboet bli noe dyrere, men totalprisen lavere.
 

 

Her tror jeg du har misforstått.

Ja, du kan avbestille kabel-tv delen, men da mister du også tilgang til Telia Play.
Men du kan få Telia Play uten å ha TV boks, men du må fortsatt ha et TV abonnement. Det du da kan spare er evt leiekost av TV-boks.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MegaMann2 skrev (13 minutter siden):
Ja, du kan avbestille kabel-tv delen, men da mister du også tilgang til Telia Play.

Men du kan få Telia Play uten å ha TV boks, men du må fortsatt ha et TV abonnement. Det du da kan spare er evt leiekost av TV-boks.
 

Det har du antagelig rett i, at man også mister kanalene og tilgang til Telia play. 
Husker iallefall det sto at prisen på internett blir høyere hvis du velger vekk TV.
Men ser ingenting om det på sidene deres lenger.   

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...