Tussi Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Nydelig pus! 😻😻😻 Hva heter den? Vet ikke, tar imot forslag
Mannen med ljåen Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Mozilla, etter min katt som ble 17 år gammel 😻 2
Maskinfører Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Tussi skrev (21 timer siden): Jeg har fått meg ny pus... Så søt 😻❤️ Navn Nusse 😻❤️ 1
Tussi Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Så søt 😻❤️ Navn Nusse 😻❤️ Haha hun er nusselig ❤️ 1
Tussi Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar Mannen med ljåen skrev (9 timer siden): Mozilla, etter min katt som ble 17 år gammel 😻 kremt skrev (8 timer siden): Eller Firefox Passer ikke helt, men det var fine navn ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Tussi skrev (13 minutter siden): Haha hun er nusselig ❤️ Ja hun er Nusselig ❤️😻 1
Tussi Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Artig katt https://www.nrk.no/sorlandet/katten-hvidepys-elsker-a-stjele_-kom-hjem-med-rosa-peppa-gris-bikini-1.17730245
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Tussi skrev (35 minutter siden): Artig katt https://www.nrk.no/sorlandet/katten-hvidepys-elsker-a-stjele_-kom-hjem-med-rosa-peppa-gris-bikini-1.17730245 😻😻 1
Powertrainer Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar (endret) Noen som har erfaring med håravfall på katter? Har en pusi på snart 7 år som har mistet håret på bakside av framben og litt på bakben. Hun er veldig fin i pelsen ellers. Har mistanke om at det er overdreven renslighet som er årsaken men vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Endret 18. januar av Powertrainer
oddeh Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Powertrainer skrev (På 18.1.2026 den 13.33): Noen som har erfaring med håravfall på katter? Har en pusi på snart 7 år som har mistet håret på bakside av framben og litt på bakben. Hun er veldig fin i pelsen ellers. Har mistanke om at det er overdreven renslighet som er årsaken men vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Min slikket seg bar på mageregionen. Viste seg å være matallergi. Har hun skiftet fôr eller fått noe nytt? snacks f.eks.
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar (endret) Mozilla fikk sår på haken av en matskål i metall. Gikk over da skålen ble byttet ut. Må ha vært nikkelallergi. Endret 22. januar av Mannen med ljåen
oddeh Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar (endret) Mannen med ljåen skrev (3 minutter siden): Mozilla fikk sår på haken av en matskål i metall. Gikk over da skålen ble byttet ut. Må ha vært nikkelallergi. Mat og drikkeskåler skal helst være i rustfritt stål for å forebygge bakterievekst, men nå vet jeg ikke hvilket metallprodukt du hadde. Endret 22. januar av oddeh
trikola Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Husker ikke hvor jeg har det fra: kan det være en hudsopp?
Sovna Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Jeg har en liten hund som er vennlig innstilt overfor katter. Jeg fant nylig ut at en bekjent av meg har en katt av rasen Maine Coone. De er også vennlig innstilt, heller nysgjerrig mot hunder. Nå har vi avtalt at disse skal få møtes. For min hund er det kanskje litt skremmende at denne katte-rasen er temmelig stor.(ikke den aktuelle eier og katt på bildet) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Sovna skrev (11 minutter siden): Jeg har en liten hund som er vennlig innstilt overfor katter. Jeg fant nylig ut at en bekjent av meg har en katt av rasen Maine Coone. De er også vennlig innstilt, heller nysgjerrig mot hunder. Nå har vi avtalt at disse skal få møtes. For min hund er det kanskje litt skremmende at denne katte-rasen er temmelig stor.(ikke den aktuelle eier og katt på bildet) 😻😻
Tussi Skrevet 22. januar Forfatter Skrevet 22. januar Viktig å sjekke at det ikke er ringorm, ellers kan det være som flere sier, matallergi f eks, eller det kan være stress som gir overdreven slikking
Powertrainer Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar oddeh skrev (2 timer siden): Min slikket seg bar på mageregionen. Viste seg å være matallergi. Har hun skiftet fôr eller fått noe nytt? snacks f.eks. Nei hun har hatt samme type for i åresvis så det er litt mystisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå