Gå til innhold

Tussis store kattetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mannen med ljåen skrev (2 timer siden):

Nydelig pus! 😻😻😻

Hva heter den?

Vet ikke, tar imot forslag 

• oddeh endret tittelen til Tussis store kattetråd
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Så søt 😻❤️ Navn Nusse 😻❤️

Haha hun er nusselig ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (9 timer siden):

Mozilla, etter min katt som ble 17 år gammel 😻

kremt skrev (8 timer siden):

Eller Firefox

Passer ikke helt, men det var fine navn ❤️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med håravfall på katter? Har en pusi på snart 7 år som har mistet håret på bakside av framben og litt på bakben. Hun er veldig fin i pelsen ellers. Har mistanke om at det er overdreven renslighet som er årsaken men vil gjerne høre om noen har erfaring med dette.

Endret av Powertrainer
Skrevet
Powertrainer skrev (På 18.1.2026 den 13.33):

Noen som har erfaring med håravfall på katter? Har en pusi på snart 7 år som har mistet håret på bakside av framben og litt på bakben. Hun er veldig fin i pelsen ellers. Har mistanke om at det er overdreven renslighet som er årsaken men vil gjerne høre om noen har erfaring med dette.

Min slikket seg bar på mageregionen. Viste seg å være matallergi. Har hun skiftet fôr eller fått noe nytt? snacks f.eks.

Skrevet (endret)
Mannen med ljåen skrev (3 minutter siden):

Mozilla fikk sår på haken av en matskål i metall. Gikk over da skålen ble byttet ut. Må ha vært nikkelallergi.

Mat og drikkeskåler skal helst være i rustfritt stål for å forebygge bakterievekst, men nå vet jeg ikke hvilket metallprodukt du hadde.

Endret av oddeh
Skrevet

Jeg har en liten hund som er vennlig innstilt overfor katter. Jeg fant nylig ut at en bekjent av meg har en katt av rasen Maine Coone. De er også vennlig innstilt, heller nysgjerrig mot hunder. Nå har vi avtalt at disse skal få møtes. For min hund er det kanskje litt skremmende at denne katte-rasen er temmelig stor.(ikke den aktuelle eier og katt på bildet)                                                                                                                                                                             

6BDBA7FE-8374-4F79-8D27-2F69921FA7C6.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sovna skrev (11 minutter siden):

Jeg har en liten hund som er vennlig innstilt overfor katter. Jeg fant nylig ut at en bekjent av meg har en katt av rasen Maine Coone. De er også vennlig innstilt, heller nysgjerrig mot hunder. Nå har vi avtalt at disse skal få møtes. For min hund er det kanskje litt skremmende at denne katte-rasen er temmelig stor.(ikke den aktuelle eier og katt på bildet)                                                                                                                                                                             

6BDBA7FE-8374-4F79-8D27-2F69921FA7C6.jpeg

😻😻

Skrevet

Viktig å sjekke at det ikke er ringorm, ellers kan det være som flere sier, matallergi f eks, eller det kan være stress som gir overdreven slikking 

Skrevet
oddeh skrev (2 timer siden):

Min slikket seg bar på mageregionen. Viste seg å være matallergi. Har hun skiftet fôr eller fått noe nytt? snacks f.eks.

Nei hun har hatt samme type for i åresvis så det er litt mystisk.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...