GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (19 timer siden):

Hvis ingen hadde brydd seg, da hadde absolutt ingen snakket. Litt oppmerksomhet skader ingen. 🙃

Jeg skrev ikke at ingen bryr seg, men folk som i generelt "folk"

Ingen tvil om at folk generelt trenger mer forståelse for hva gaming kan gjøre. På godt og vondt.  Så er bare fint at filmen får den oppmerksomheten den får.  Men en får være realistisk og ikke forvente at den vil være på alle sine lepper.
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
daffy64 skrev (PÃ¥ 26.3.2024 den 2:21 PM):

Så den i helga, og den anbefales på det sterkeste. For meg og alle de andre i følget så ble den også en øyneåpner i forhold til hva gaming kan være. 

Gir den terningkast 6 .

Spiller du selv? Hvor gammel er du? 

 

Når kommer den på netflix? 

Endret av Sjørøver
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (58 minutter siden):

Spiller du selv? Hvor gammel er du? 

 

Når kommer den på netflix? 

Nei det gjør jeg ikke. Har voksne utflyttede barn som jeg har spilt litt med, så jeg er gammel nok🙂

Vet ikke.

Lenke til kommentar
4 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said:

Jaja, vær nå kjedelige da. 😔😔 Jeg trudde oppriktig at denne tråden ville slå ann, der tok jeg vist grunngi feil. 😒 Ibelin er faktisk en viktig film, og nesten ingen vil snakke om den. 🤔

Forstår ikke helt hva det er du prøver på her? Vent til filmen idet minste har kommet på Netflix. Sannsynligheten for at fler har sett den er nok høyere da. Den går ikke engang på en kino i nærheten av der jeg bor, var aldri satt opp heller og selv om det er en fin historie så gidder jeg ikke kjøre timesvis til andre byer for å få sett den. Spesielt ikke når den kommer på streaming på et seinere tidspunkt.

Kan ikke svare for alle såklart men jeg har ikke for vane å snakke opp og ned i mente om filmer jeg ikke har sett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så den på kino med kona i helgen, likte den selv om den så klart er trist som faen. Kul måte å illustrerer hendelsene / det virtuelle livet til hovedpersonen. Også en tankevekker på at tvangsinkludering kanskje ikke er det beste alltid.

Endret av The Very End
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...