Gå til innhold

Honda byr på drastisk prisnedgang etter lave salgstall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, Maskinfører said:

Eneste produktet jeg har fra Honda er en 1999 Honda HRD536 Gressklipper som durer og går fremdeles etter 25 års tjeneste klipperen til naboen ble ikke mere enn 5 år ;) er Honda like gode biler vil jeg ha en sånn en :D 

Problemet er at denne bilen ikke er en orntlig Honda, er lagd i kina av selskap som er delvis eid av Honda.

Endret av onkel_jon
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (3 minutter siden):

Problemet er at denne bilen ikke er en orntlig Honda, er lagd i kina av selskap som er delvis eid av Honda.

Åja den er det ja :(  kjenner en som har en 2001-2002 modell Honda CRV Bensin er den laget i kina også eller ? den durer og går virker som en kvalitetsbil tvers igjennom  :D 

Lenke til kommentar

Hvis det er tilfellet er det vel litt dirty å sette på en Honda-logo, men det går jo ut over dem selv da om kvaliteten ikke lever opp til navnet. Spesielt batteriteknologien i kina-biler kan være ganske ymse i forhold til det som normalt selges i europa. BYD er f.eks et merke jeg hadde vært noe betenkt ved å kjøpe. 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (22 minutter siden):

Åja den er det ja :(  kjenner en som har en 2001-2002 modell Honda CRV Bensin er den laget i kina også eller ? den durer og går virker som en kvalitetsbil tvers igjennom  :D 

Honda er enten lagd i Japan eller England, avhengig av modell/år.

Endret av _R2D2_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I alle fall historiskt har Honda hatt rykte på seg å ikke ha japansk kvalitet på nivå med for eksempel Toyota, men er blitt kallt japans svar på BMW. Den gangen var heldigvis ikke BMW like dårlig som de er nå... Sammenligningen gikk både på kvaliteten og kjøreegenskaper så vidt jeg har oppfattet det: Honda var oppfattet som biler med bedre kjøreegenskaper enn andre japanske bilmerker a'la BMW i tillegg til tilsvarende kvalitet ble det påstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...