Gå til innhold

Erfaringer fra Temu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dubious skrev (2 timer siden):

Er dette slutten for Temu?
De har fjernet alt av sexuale produkter.
Kun på grunn av en skandale med Shein dukker. 

At de har fjernet seksuelle produkter, tror jeg ikke alene har så mye å si. Jeg visste ikke engang at de hadde seksuelle produkter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg benytter SELVFØLGELIG returmulighetene til Temu! 😊
Som sagt før (mange ganger) er returordningen til Temu kanskje den beste du finner, også medregnet de du får her?
Det koster deg ingen ting å returnere noe til Temu, bare hold deg til 'oppskriften'.
Har du kjøpt noe du av en eller annen grunn ikke aksepterer; være seg for dårlig produkt, defekt, feil størrelse / farge eller andre grunner (de har laget en liste du kan benytte) så velger du retur, tar eventuelt bilde av problemet og velger hvordan du vil ha pengene. Som regel så får du beskjed mens du søker retur om at retur er godkjent og at du kan beholde produktet eller kaste det, pengene på konto og alt klart!
Vær obs på at hvis du returnerer dyre produkter vil gjerne Temu ha produktet sendt til deres returtjeneste i Oslo! Da får du tilsendt retur-porto og pakker da produktet inn og leverer dette på posten, ferdig frankert.
Ett eksempel, bestilte for noen uker siden tre par sko og ett par tøfler, alle i størrelse 46 som er det jeg bruker. Skoene passet PERFEKT, men tøflene var litt trange. Klaget på tøflene og fikk beskjed om at klagen var akseptert og pengene var på konto, tøflene kunne jeg beholde eller kaste.. 😊

Skrevet
BamseMums80 skrev (18 timer siden):

og er det et tapsprosjekt?

Det koster deg altså ingen ting å returnere produkter du ikke aksepterer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...