Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Snowpro snøfreser anyone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen erfaring med dette merket og jeg finner forsvinnende lite informasjon om det. Jeg vil anbefale deg å kjøpe en maskin fra et merke det er mulig å få tak i deler for i Norge. Maskinen blir jo ikke så billig om du må kjøpe ny når noe ryker fordi du ikke får tak i deler. 

Holder selv en knapp på Yamaha, Ariens, og eldre Honda. Dette er store etablerte merker i Norge med god deletilgang. 

Bruker selv en Yamaha snøfreser fra 80-tallet, og selv om deletilgangen begynner å bli dårligere så får jeg fortsatt tak i slitedeler som brytebolter, reimer og belter.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
On 12/16/2023 at 12:04 PM, 3l33t3 said:

1.8 i rating på trustpilot det firmaet.

https://no.trustpilot.com/review/engrosservice.no

 

 

Trengte ikke å lese så mange reviews før jeg var sikker på at jeg ikke ønsket å handle derifra. Koster så mye energi slike tvister... Nå var nå allikevel halvparten av reviews veldig gode. Lurer på om negative teller mer for totalscore?

Lenke til kommentar
RaymondK skrev (På 13.1.2024 den 12:18 PM):

Trengte ikke å lese så mange reviews før jeg var sikker på at jeg ikke ønsket å handle derifra. Koster så mye energi slike tvister... Nå var nå allikevel halvparten av reviews veldig gode. Lurer på om negative teller mer for totalscore?

Aner ikke hvordan systemet fungerer, men de som gir negativ tilbakemelding skriver som regel hvorfor.

Når noen gir 5 stjerner, så gir de ofte bare stjerner, og da tviler jeg på om de i det hele tatt blir regnet med.

Lenke til kommentar
RaymondK skrev (På 16.12.2023 den 9:06 AM):

Denne freseren her dukket opp på finn. Svært hyggelig pris for en beltefres med 13 hk motor! Men er det noen som har en slik og har samlet noen erfaringer å dele?

Syntes denne så mistenklig billig ut pga beltene slike koste som regel ca 10 000 kr mer så mistenkligt hadde bedt om kvittering først!
Men hadde heller kjøpt en Ariens deluxe 24 med hjul, Ariens er kongen sammen med Honda når det gjelder snøfresere.

Endret av Tåka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...