Gå til innhold

Noen som synes det er for mye pervoer i samfunnet


Jarlspåtaket

Anbefalte innlegg

Det å gifte seg er et mål for folk som liker andre

Ser ikke hva BDSM og flerkoneri har noe med et normalt samfunn å gjøre. Føles bare ut på primitivt nivå på tilbakestående folk med lav IQ og slikt.

Og incel bevegelsen var laget av en feminist så begge er like dane der, som sangen "Two tribes" av "Frankie goes to Hollywood" sier. Og jeg har vært gjennom slikt degenerert samfunn så det nytter ikke å bruke den på meg.

Uansett problemet ligger med Terminally Online folk som ikke går på skole, som ikke vil lære seg en ferdighet men som er dovendyr hverdag. Å være dum i helger og ferier er sunt, men hverdag er mentalt lav IQ mål bare. Noe som ateister i USA sikkert elsker fordi de ser ut som bomser i det landet med to parti systemet.

Uansett hva tenker du?

Endret av Jarlspåtaket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Krig og fred skrev (10 minutter siden):

Er dette parodi? 

Nei. Fordi jeg fikk alltid lærebøker om hvor lykkelige prostituerte er som er seg selv og prester er pripne og kjedelige. Sånn jeg ble lært på videregående. Men tror det er bedre å gråte over å bli overarbeidet enn å leve i et høl og gråte der (Hvis noen hele tatt har sett filmen "Requiem for a Dream" og slikt), hvis jeg skulle hatt valg her. En bil, en familie og et liv som har verdi.

Tull er greit i helger og ferier men ville aldri vært så terminally online at jeg gir opp alt for at Toleranse brigaden skal si hva som er greit eller ikke. Dessuten er de ikke engang tolerante, de er bare tankies og en bløff

Men dette er en bra parodi :)

 

Endret av Jarlspåtaket
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Jarlspåtaket skrev (19 minutter siden):

Det å gifte seg er et mål for folk som liker andre

Ser ikke hva BDSM og flerkoneri har noe med et normalt samfunn å gjøre. Føles bare ut på primitivt nivå på tilbakestående folk med lav IQ og slikt.

Og incel bevegelsen var laget av en feminist så begge er like dane der, som sangen "Two tribes" av "Frankie goes to Hollywood" sier. Og jeg har vært gjennom slikt degenerert samfunn så det nytter ikke å bruke den på meg.

Uansett problemet ligger med Terminally Online folk som ikke går på skole, som ikke vil lære seg en ferdighet men som er dovendyr hverdag. Å være dum i helger og ferier er sunt, men hverdag er mentalt lav IQ mål bare. Noe som ateister i USA sikkert elsker fordi de ser ut som bomser i det landet med to parti systemet.

Uansett hva tenker du?

Jeg tenker at alle som forsøker å sanksjonere folks seksualitet gjør det utifra misunnelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Jarlspåtaket skrev (23 minutter siden):

Nei. Fordi jeg fikk alltid lærebøker om hvor lykkelige prostituerte er som er seg selv og prester er pripne og kjedelige. Sånn jeg ble lært på videregående. Men tror det er bedre å gråte over å bli overarbeidet enn å leve i et høl og gråte der (Hvis noen hele tatt har sett filmen "Requiem for a Dream" og slikt), hvis jeg skulle hatt valg her. En bil, en familie og et liv som har verdi.

Tull er greit i helger og ferier men ville aldri vært så terminally online at jeg gir opp alt for at Toleranse brigaden skal si hva som er greit eller ikke. Dessuten er de ikke engang tolerante, de er bare tankies og en bløff

Men dette er en bra parodi :)

 

Hva heter disse lærebøkene du nevner? Skulle gjerne sjekket de ut.

Ellers forstår jeg helt ærlig ikke hva du mener, og kan ikke gi min mening på noe av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Krøvel Vellevoll skrev (7 minutter siden):

Hva heter disse lærebøkene du nevner? Skulle gjerne sjekket de ut.

Ellers forstår jeg helt ærlig ikke hva du mener, og kan ikke gi min mening på noe av det.

Når jeg husker mer. Så var det en dame som drev med flere menn bare, altså cuckold opplegg kan man si, og en prest som skulle hjelpe henne. Så spurte dama om han kunne bli med. Bare for å kødde med presten.

Uansett dette blir sett på som moralskt ok er litt av mitt problem. At folk blir terminally online, dumme, sløve. Er god grunn at mange som ikke går på skole er avhengig av slikt ræl, det er det man kalles for Terminally Online folk

Er et liksom liberalt syn på verden at alt er greit, alt er lovt hovedsaklig. Men husker egentlig ikke hva den het, husker bare at vi hadde lærestoff om det som var sykt teit.

Endret av Jarlspåtaket
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (2 minutter siden):

Men det er jo du som ikke husker lærebøkene du selv hadde på skolen?

Jeg husker en fortelling som vi hadde i skolen for lenge siden, også var jeg sykt deprimert da så tilgi meg for at jeg ikke husker det der og da. Kan si at det ikke var Albertine fortellingen. Som går mer ut på Temperance Movement i USA og verden "eller tror det hadde noe med det".

Uansett, jeg mener at folk blir sløve av at de synes å gå på dumme youtube videoer eller drive med slikt 24 timer i døgnet er mer nyttig enn å gjøre noe som har verdi. Er liksom det jeg synes er teit, det er liksom blitt sett på som attraktiv å minske IQ på folk.

Endret av Jarlspåtaket
Lenke til kommentar
Jarlspåtaket skrev (23 minutter siden):

Jeg husker en fortelling som vi hadde i skolen for lenge siden, også var jeg sykt deprimert da så tilgi meg for at jeg ikke husker det der og da. Kan si at det ikke var Albertine fortellingen. Som går mer ut på Temperance Movement i USA og verden "eller tror det hadde noe med det".

Uansett, jeg mener at folk blir sløve av at de synes å gå på dumme youtube videoer eller drive med slikt 24 timer i døgnet er mer nyttig enn å gjøre noe som har verdi. Er liksom det jeg synes er teit, det er liksom blitt sett på som attraktiv å minske IQ på folk.

Virker som du har en generell følelse av at det er noe feil et eller annet sted i samfunnet, men at du har litt problemer med å ordlegge deg. Folk synes at det å se dumme youtube videoer er mer nyttig enn å gjøre noe som har verdi? Er det attraktivt å minske IQ på folk? Det blir mange spørsmål av dette. 

Hvis du er frustrert over at folk liker å kaste bort tiden sin på meningsløse ting så er det vel slik folk er generelt tror jeg. Jeg husker jeg irriterte meg grønn over at folk satt og så på Robinson og Farmen da jeg var yngre, og mente de burde gjøre mer konstruktive ting. Folk er forskjellige, du får gjøre det du mener er konstruktivt også får andre gjøre de de mener er konstruktivt. Man kan ikke velge hva man vil gjøre her i livet, man bare vil de. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Jarlspåtaket said:

Uansett, jeg mener at folk blir sløve av at de synes å gå på dumme youtube videoer eller drive med slikt 24 timer i døgnet er mer nyttig enn å gjøre noe som har verdi. Er liksom det jeg synes er teit, det er liksom blitt sett på som attraktiv å minske IQ på folk.

Samfunnsproblem. Mange er for over eksponert av alt mulig. Alt for mye trykk fra jobb, media, random ting som tar unødvendig plass. Helsevesenet er overbelastet, som gjør det enda verre igjen.. Ikke rart man blir sløv og sliten. 

17 minutes ago, Jarlspåtaket said:

Uansett dette blir sett på som moralskt ok er litt av mitt problem.

Hva som er moralsk er relativt. Eneste vi kan gjøre er prøve å hjelpe de uskyldige. 

 

Anyway, aner ikke hva som skal diskuteres her, haha. 

1 hour ago, Jarlspåtaket said:

Uansett problemet ligger med Terminally Online folk som ikke går på skole, som ikke vil lære seg en ferdighet men som er dovendyr hverdag. Å være dum i helger og ferier er sunt, men hverdag er mentalt lav IQ mål bare. Noe som ateister i USA sikkert elsker fordi de ser ut som bomser i det landet med to parti systemet.

Om det er USA du babler om, så er det vel enorme klasseskiller der. Ikke lett å få gjort noe når skolen/familien/nabolaget svikter. Som alle de skoleskytingene beviser. Alt er kaos, og man blir ikke lært opp til hvordan man skal lære seg ting eller klare seg selv. 

 

27 minutes ago, Jarlspåtaket said:

Så spurte dama om han kunne bli med. Bare for å kødde med presten.

Hva var responsen? Var det noe poeng med det ? Men siden det var om en prrest så var det sikkert et tilfeldig udugelig bibelvers som kan tolkes på alle mulige måter. 

1 hour ago, Jarlspåtaket said:

Ser ikke hva BDSM og flerkoneri har noe med et normalt samfunn å gjøre. Føles bare ut på primitivt nivå på tilbakestående folk med lav IQ og slikt.

Sålenge alle er med frivillig, så whatever? Blir det ikke enda verre moralsk å bedømme de som driver på med slikt. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...