Gå til innhold

Kva fortel alle feila i Koranen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Koranen er eit spesialtilfelle, i og med den påstår å vera diktert av ein gud, og er den påståtte guden sine ufeilbarlege ord. Dei mange feila i boka fortel - provar - at det ikkje er sant at den er tekster frå ein gud = dei provar at Koranen er dikta opp av ein annan enn ein gud (Muhammad?) = den er BEVISELEG oppdikta og falsk = islam er ein oppdikta og falsk "religion".

Det same er nok dei fleste, og kan henda alle, religionane. Men for islam har ein altså sterke prov for at den er ein falsk "religion". 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Rexxus skrev (2 minutter siden):

Koranen er som Bibelen, ikke ta det 100% seriøst. Historiebok.

Eneste boken som ikke er Historiebok er : Lovboka våres med Lover i.   Eneste Sannhet.

Det er meget store skilnadar på Bibelen og Koranen - t.d. er ideologien, moralkodene, etc. MEGET forskjellige, særleg om ein samanliknar med NT. Og det er ein skilnad til: Ein kan tru at Bibelen er sann, eller tru den er usann. For Koranen er det klare og sterke prov for at den er usann og oppdikta.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (3 minutter siden):

Det er meget store skilnadar på Bibelen og Koranen - t.d. er ideologien, moralkodene, etc. MEGET forskjellige, særleg om ein samanliknar med NT. Og det er ein skilnad til: Ein kan tru at Bibelen er sann, eller tru den er usann. For Koranen er det klare og sterke prov for at den er usann og oppdikta.

Det jeg også har og VET er att, jødene fornekter Jesus har levd, og Fornekter Nytestamente, samme gjør jeg da, utenom ÅPenbaringsbokjen, haha, mye av det har skjedd av ting allerede.

Men hvorfor tror dem ikke jesus har levd?

Pga 2000 år siden av Romnerne?
Nero var  leder den gangen og dem skulle sette Jesus fri eller Han andre voldtektsmannen, da ropte Jødene/folket : Sett han voldtektmannen fri.

Må vel ha noe med dette og gjøre osv?

Mye jeg ikke forstår av ting fra Bibelen.

Lenke til kommentar
Rexxus skrev (På 29.10.2023 den 9:54 PM):

Det jeg også har og VET er att, jødene fornekter Jesus har levd, og Fornekter Nytestamente, samme gjør jeg da, utenom ÅPenbaringsbokjen, haha, mye av det har skjedd av ting allerede.

Men hvorfor tror dem ikke jesus har levd?

Pga 2000 år siden av Romnerne?
Nero var  leder den gangen og dem skulle sette Jesus fri eller Han andre voldtektsmannen, da ropte Jødene/folket : Sett han voldtektmannen fri.

Må vel ha noe med dette og gjøre osv?

Mye jeg ikke forstår av ting fra Bibelen.

Hallo.

Vitskapen reknar det som temmeleg sikkert at Jesus har levd. Han er t.d. nemnt av dei gamle historikarane frå romersk tid, Josefus Flavius og Tacitus, som båe er rekna for å vera meget pålitelege. Det er også det at dei finn at mange av opplysningane dei kan kontrollera i f.x. evangelia, er rette, og då er det sjanse for at forfattarane har vore så pålitelege, at også det ein i dag ikkje kan kontrollera, kan vera rett. Dette særleg i og med det kan samsvara med nemnde historiske kjelder.

 

At jødane avviser Jesus, har nok den enkle årsaka at læra hans avveik/avvik for mykje frå jødedomen. Og dei trudde så sterkt på læra si, at dei "visste" den var sanninga, og då var det "naturleg og rett" å avvisa Jesus si lære, i og med den avveik frå det dei trudde/trur var/er sanninga.

 

Det er noko det same ein ser frå muslimar/muhammedanarar: Koranen, og dermed islam, er beviseleg oppdikta (ingen gud gjer t.d. så mange og tildels alvårlege feil som ein finn i Koranen). Men dei trur så sterkt på "religionen" at dei "veit" den er sanninga, så dermed avviser dei alt som ikkje stemmer med boka + bortforklarar eller overser feila i den.

 

Og medan vi er inne på temaet: Få er klar over at det faktisk ikkje finnest prov for at Muhammed har levd. Det er nok truleg han har gjort det, men det finnest dei som trur leiarar i den nye religionen - som høver valdelege diktatorar eller leiargrupper godt - dikta han opp, avdi dei hadde bruk for ein samlande person i religionen.

 

 

Lenke til kommentar
Rexxus skrev (På 29.10.2023 den 9:54 PM):

Det jeg også har og VET er att, jødene fornekter Jesus har levd, og Fornekter Nytestamente, samme gjør jeg da, utenom ÅPenbaringsbokjen, haha, mye av det har skjedd av ting allerede.

Men hvorfor tror dem ikke jesus har levd?

Pga 2000 år siden av Romnerne?
Nero var  leder den gangen og dem skulle sette Jesus fri eller Han andre voldtektsmannen, da ropte Jødene/folket : Sett han voldtektmannen fri.

Må vel ha noe med dette og gjøre osv?

Mye jeg ikke forstår av ting fra Bibelen.

Jødene nekter vel ikke for at personen Jesus har levd, men de tror ikke at han var den Messias som de ventet på. Så de venter fremdeles på Jesus (Messias). Og dermed forholder de seg heller ikke til nytestamentet. 

 

Nero ble heller ikke født før år 37 e.Kr.

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (På 29.10.2023 den 8:40 PM):

Det er påvist utrulege 2400 faktiske feil og sjølvmotseiingar i Koranen ingen gud ville gjera i si heilage bok. Sjå t.d "1000+ Mistakes in the Quran". Kva fortel det om påstanden at Korane er diktert av ein allvitande gud?

Du skal ikke lete lenge i Bibelen heller for å finne en mengde selvmotsigelser og åpenbare faktiske feil.

Årsak ?
Begge er skrevet etter diverse muntlige overleveringer og med datidens begrensede vitenskapelige kunnskaper. At skriftene kan tolkes og er sterkt preget av mystisisme hjalp datidens presteskap å beholde sin egen posisjon blant analfabeter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...