Snikpellik Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Sir skrev (8 minutter siden): Er ikke det rasistisk? Nei?
Snikpellik Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) Sir skrev (19 minutter siden): Så.. å stemple alle nazister som nazister, er det rasisme? Eller hva med å stemple alle muslimer som muslimer, er det rasisme? Eller stemple nazister som jøder? Eller demoner som engler? Rart innlegg. Hvordan har du fått for deg disse tingene? Jeg må si det er litt spesielt at det reageres såpass sterkt her på at jeg mener at det å stemple alle verdens muslimer, eller jøder for den saks skyld som «nazister» eller andre grovt nedvurderende merkelapper er rasisme. Dette bør ikke være kontroversielt. Endret 3 timer siden av Snikpellik 2
Sir Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden JK22 skrev (2 timer siden): Det eneste som kan gjøres; er å STOPPE Israel for godt. Jawohl mein führer! 7
ParadiseCity Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.timesofisrael.com/liveblog-september-10-2025/ Netanyahu tells Qatar to expel Hamas leaders or bring them to justice: ‘If you don’t, we will’ 1
ParadiseCity Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sir skrev (6 minutter siden): Jawohl mein führer! Prosjektering… At du som konsekvent forsvarer og bagatelliserer fascistene og rasistene som sitter i den israelske regjeringen insinuerer at alle andre er rasister og fascister er ren prosjektering. Men det er jo ikke noe nytt eller sjokkerende at mange pro-israelske miljøer er en magnet for slik tankegods. 2
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ParadiseCity skrev (8 minutter siden): https://www.timesofisrael.com/liveblog-september-10-2025/ Netanyahu tells Qatar to expel Hamas leaders or bring them to justice: ‘If you don’t, we will’ Wow..
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Wow.. Jeg tenker at Israel bør ta det litt rolig akkurat nå.... 2
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at Israel bør ta det litt rolig akkurat nå.... Jeg var så inne i USA at jeg leste det som noe Trump hadde sagt 🙄Men ja, du har helt rett selvsagt. Netanyahu er en løs kanon om dagen Endret 3 timer siden av DukeNukem3d
0laf Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Snikpellik skrev (23 minutter siden): Jeg må si det er litt spesielt at det reageres såpass sterkt her på at jeg mener at det å stemple alle verdens muslimer, eller jøder for den saks skyld som «nazister» eller andre grovt nedvurderende merkelapper er rasisme Utover at det står i en kort setning på Wikipedia, har du noe bevis for at han har sagt dette? Jeg har sett flere videoer med figuren, og han har en tendens til å dra frem nazismen, men som et "synspunkt" som deles mellom mange muslimer og nazistene, hvor de ønsket å drepe alle jødene, ikke at han bokstavelig talt mener at alle muslimer er nazister, det ville jo være helt tåpelig Det finnes en lenke på Wikipedia, til en video hvor han sier "Islam is a belief system and the world should unify against it just as it did against Nazism" ... Endret 3 timer siden av 0laf 3
Sir Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Snikpellik skrev (20 minutter siden): Rart innlegg. Hvordan har du fått for deg disse tingene? Jeg må si det er litt spesielt at det reageres såpass sterkt her på at jeg mener at det å stemple alle verdens muslimer, eller jøder for den saks skyld som «nazister» eller andre grovt nedvurderende merkelapper er rasisme. Dette bør ikke være kontroversielt. Det virker bare som om du ikke er konsekvent i bruken av merkelappen rasisme. Man kan tydeligvis kalle islamister for ekstremister uten å være rasist. Samtidig sier du at man ikke kan sette merkelapper på grupper. Men grupper er pr definisjon en merkelapp. Mulig du kun mener negative merkelapper, men det blir en subjektiv vurdering som gjør rasismebegrepet uklart. 3
Sir Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ParadiseCity skrev (10 minutter siden): Prosjektering… At du som konsekvent forsvarer og bagatelliserer fascistene og rasistene som sitter i den israelske regjeringen insinuerer at alle andre er rasister og fascister er ren prosjektering. Men det er jo ikke noe nytt eller sjokkerende at mange pro-israelske miljøer er en magnet for slik tankegods. Prosjektering... At du som konsekvent forsvarer og bagatelliserer fascistene og rasistene som sitter i den palestinske regjeringen insinuerer at alle andre er rasister og fascister er ren prosjektering. Men det er jo ikke noe nytt eller sjokkerende at mange pro-palestinske miljøer er en magnet for slik tankegods. 4
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sir skrev (7 minutter siden): Det virker bare som om du ikke er konsekvent i bruken av merkelappen rasisme. Man kan tydeligvis kalle islamister for ekstremister uten å være rasist. Samtidig sier du at man ikke kan sette merkelapper på grupper. Men grupper er pr definisjon en merkelapp. Mulig du kun mener negative merkelapper, men det blir en subjektiv vurdering som gjør rasismebegrepet uklart. Vel, det er forskjell på å stemple mennesker pga rase og religion, men ideologi er jo det det er, er man rasist eller islamist så er man rasist eller islamist. Men man kan fint være et helt normalt menneske med gode holdninger om man er muslim, jøde, kristen eller ateist 2
Snikpellik Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (5 minutter siden): Vel, det er forskjell på å stemple mennesker pga rase og religion, men ideologi er jo det det er, er man rasist eller islamist så er man rasist eller islamist. Men man kan fint være et helt normalt menneske med gode holdninger om man er muslim, jøde, kristen eller ateist Fasit. 2
0laf Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 0laf skrev (15 minutter siden): Utover at det står i en kort setning på Wikipedia, har du noe bevis for at han har sagt dette? Jupp, det er kilden når man følger Wikipedia, for noe vås Hele videoen : 4
Sir Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (11 minutter siden): Vel, det er forskjell på å stemple mennesker pga rase og religion, men ideologi er jo det det er, er man rasist eller islamist så er man rasist eller islamist. Men man kan fint være et helt normalt menneske med gode holdninger om man er muslim, jøde, kristen eller ateist Så vi kan si at islamister, nazister, og sionister er dårlige uten at vi er rasister? Men om vi sier at muslimer, paganister, og jøder er bånn i bøtta så er det rasistisk? 1
Sir Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 0laf skrev (15 minutter siden): Jupp, det er kilden når man følger Wikipedia, for noe vås Hele videoen : The source is strong with this one. 1
Sir Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden The dark side... leads to not checking the source, it does. 1
Rune_says Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 0laf skrev (1 time siden): Svar på rapporten fra IAGS angående folkemord, noe langt, men interessant lesning https://www.scholarsfortruthaboutgenocide.com/ Vil nå heller si at det er et vell av falske påstander som vi vet at Israel gjentar gang på gang at Hamas er på sykehus, skoler etc... Israel gjør målrettede angrep på journalister som kan fortelle en annen historie... Unngår beleilig å nevne forskjellen i styrkeforhold som vises klart ved 1200 døde Israelere kontra 63 000 drepte og 220 000 skadede i Gaza. Hvert døgn massakrerer Israel flere sivile enn antallet som døde på Utøya... I bunn og grunn bare et propaganda-utspill med underskrifter av Israel-vennlige propagandister som har kjøpt plass på Squarespace.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå