Gå til innhold

samle på leker fra barndommen


poppern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

JA! Selvfølgelig 😁 Jeg har walkman og discman og kassetter og CDplater, og bruker de enda. Og jeg har alle bamsene mine stående fremme, Popples 🥰 Puslespill, spill, lekebil og div andre småting er ikke blitt kastet. Har gitt bort lego og brio-klosser. Steinsamlingen min blir fortsatt større og endelig har jeg mitt eget bibliotek (samling på over 1000 bøker). Jeg leser fortsatt de bøkene jeg elsket som barn.

Håper flere vil skrive i denne tråden, jeg liker den!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har fortsatt tex willer samlingen min som omfatter rundt 100 tegneseries fra 1972 og fram til ca 2006 eller noe sånt.

 

For over et tiår siden så hadde den samlingen vært verdt mye penger, men tex willer interressen har dabbet skikkelig av i norge (eller så har de mest hardbarka samlerne dødd ut) så det er ikke noe vits å selge, så hare bare beholdt dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Trippelure skrev (På 28.12.2023 den 11:25 AM):

JA! Selvfølgelig 😁 Jeg har walkman og discman og kassetter og CDplater, og bruker de enda. Og jeg har alle bamsene mine stående fremme, Popples 🥰 Puslespill, spill, lekebil og div andre småting er ikke blitt kastet. Har gitt bort lego og brio-klosser. Steinsamlingen min blir fortsatt større og endelig har jeg mitt eget bibliotek (samling på over 1000 bøker). Jeg leser fortsatt de bøkene jeg elsket som barn.

Håper flere vil skrive i denne tråden, jeg liker den!

Så kult 🥰

Jeg angrer skikkelig på at jeg kvittet meg med den gamle walkmanen min, mye bra musikk på kassett nå 🥲

Steinsamling = ❤️

Jeg har også fortsatt den bamsen jeg var mest glad i som barn 🧸

Deechon skrev (På 30.12.2023 den 9:56 PM):

Har fortsatt tex willer samlingen min som omfatter rundt 100 tegneseries fra 1972 og fram til ca 2006 eller noe sånt.

 

For over et tiår siden så hadde den samlingen vært verdt mye penger, men tex willer interressen har dabbet skikkelig av i norge (eller så har de mest hardbarka samlerne dødd ut) så det er ikke noe vits å selge, så hare bare beholdt dem.

Bra 🙌

Jeg pleide å ha av (norsk) Conan fra 1991 til 2000 men kvittet meg med de for lenge siden. Tok for mye plass. 😕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (5 minutter siden):

Så kult 🥰

Jeg angrer skikkelig på at jeg kvittet meg med den gamle walkmanen min, mye bra musikk på kassett nå 🥲

Steinsamling = ❤️

Jeg har også fortsatt den bamsen jeg var mest glad i som barn 🧸

Bra 🙌

Jeg pleide å ha av (norsk) Conan fra 1991 til 2000 men kvittet meg med de for lenge siden. Tok for mye plass. 😕

Jeg har også kvittet meg med Conan samlingen min som jeg hadde fra jeg gikk på barneskolen 😭😭😭 Angrer veldig på det nå, jaja vi har alle vært unge og dumme 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...