Gå til innhold

Anmeldelse: Sea of Stars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eddie_Peddie skrev (3 timer siden):

Hva er en krigrakokk? Fant ikke på google, og trodde jeg var ålreit i nynorsk.

 

Espen Jansen skrev (7 minutter siden):

Det skal antagelig stå "krigarkokk", altså en krigende kokk.

Spillet er veldig koselig det lille jeg har spilt så langt, helt særegen stemning.

Det er for øvrig gratis på PS Plus Extra for de som abonnerer på den slags. 🫡

Det stemmer! Krigarkokk er riktig. Har rettet feilen nå. 

Lenke til kommentar
Espen Jansen skrev:

Det skal antagelig stå "krigarkokk", altså en krigende kokk.

Spillet er veldig koselig det lille jeg har spilt så langt, helt særegen stemning.

Det er for øvrig gratis på PS Plus Extra for de som abonnerer på den slags. 🫡

Og Xbox game pass, dette er vel det første spillet som kommer ut samtidig dag en på begge tjenestene.
Lenke til kommentar
barezell skrev:

Tror det blir dette før Starfield. Litt usikker. Svak for et sjarmerende JRPG. Og tror Starfield er såpass omfattende at jeg uansett ikke kommer langt før EAFC, Spider-man 2 etc som jeg vil prøve kommer! 

Prøvde faktisk dette før Starfield, det kom ut for over en uke siden. Men fikk vel bare bekreftet at nostalgiske jrpg med pixelgrafikk ikke helt er min greie.
Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (1 time siden):
barezell skrev (3 timer siden):

Tror det blir dette før Starfield. Litt usikker. Svak for et sjarmerende JRPG. Og tror Starfield er såpass omfattende at jeg uansett ikke kommer langt før EAFC, Spider-man 2 etc som jeg vil prøve kommer! 

Ekspander  

Prøvde faktisk dette før Starfield, det kom ut for over en uke siden. Men fikk vel bare bekreftet at nostalgiske jrpg med pixelgrafikk ikke helt er min greie.

Yeah. Lasta det ned på GP når det kom, men må bli ferdig med BG3. Tar tid😂

Spilte det chained echoes eller hva det heter som er samme type grafikk. Likte det godt selv om det tok litt tid å komme inn i.

Lenke til kommentar
barezell skrev:
Grimbeorn skrev (1 time siden):
barezell skrev (3 timer siden):

Tror det blir dette før Starfield. Litt usikker. Svak for et sjarmerende JRPG. Og tror Starfield er såpass omfattende at jeg uansett ikke kommer langt før EAFC, Spider-man 2 etc som jeg vil prøve kommer! 

Ekspander  

Prøvde faktisk dette før Starfield, det kom ut for over en uke siden. Men fikk vel bare bekreftet at nostalgiske jrpg med pixelgrafikk ikke helt er min greie.

Yeah. Lasta det ned på GP når det kom, men må bli ferdig med BG3. Tar tid😂

Spilte det chained echoes eller hva det heter som er samme type grafikk. Likte det godt selv om det tok litt tid å komme inn i.

Ja, jeg kan godt se at dette er godt håndverk og vil nok passe veldig bra for de som liker jrpg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...