Gå til innhold

Hva satser man på når det gjelder ny vaskemaskin?


Anbefalte innlegg

Jalla21 skrev (1 time siden):

Normalt har ikke kombinert vask/tørk maskiner noe filter som skal rengjøres. Den gjør dette selv ved å bruke vann, og så utskylling i avløpet.

Det som skjedde i praksis for oss var da at alt av hundehår og støv ble sittende igjen på klærne. Det var stort sett problem med sokker. Når vi tørker sokker nå så går alt i filteret.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (På 17.10.2023 den 12.03):

Dagen etter man la inn bestilling så blir det varslet om supertilbud fra Dnb/Power https://www.dnb.no/kundeprogram/fordeler/supertilbud/manedens-tilbud?sms=st07. Typisk 😅


Er 20% å hente på å avbestille og så bestille på nytt, men da blir det en god del lengre ventetid også. Og så må jeg finne fellesvaskeri i mellomtiden. Regner med jeg bare skriver det ned som uflaks og lar det være.

Greit å vite for alle andre som evt. er på utkikk og dermed er innom tråden.

Hei,

Tusen takk for flere verdifulle og innsiktsfulle kommentarer. Vurderer å kjøpe den samme kombimaskinen du kjøpte, hva har vært erfaringen din? Anbefales? Hadde vært gull med noen refleksjoner rundt fordeler og ulemper med maskinen 😊 Hva liker du best og hva liker du minst? 

Lenke til kommentar
Ray Meta skrev (3 timer siden):

Hei,

Tusen takk for flere verdifulle og innsiktsfulle kommentarer. Vurderer å kjøpe den samme kombimaskinen du kjøpte, hva har vært erfaringen din? Anbefales? Hadde vært gull med noen refleksjoner rundt fordeler og ulemper med maskinen 😊 Hva liker du best og hva liker du minst? 

Jeg er strålende fornøyd i alle fall. Veldig positivt overrasket over hvor bra det funker med 2 i 1, og god kapasitet. Tørketrommel-delen tørker skikkelig bra også.

Det eneste negative er at den ikke har tradisjonelt lofilter som i vanlig tørketrommel så det tar noen sekunder ekstra å få tørket av den gummiringen der det samler seg, men det var ikke så ille som jeg trodde.

Og så ser den pen ut. Fått noen kommentarer på det også faktisk 😂.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...