Gå til innhold

Microsoft setter opp prisen på Xbox Series X og Game Pass Ultimate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev:

Ja nå skal de melke Starfield for alt det er verdt, perfekt timing. 

Det er ikke slik at Sony ikke skal melke Spiderman-2 heller, kommer sikkert konsol-bundles og senere en DLC som koster halvparten av et nytt spill gode penger blir det i hvert fall for Microsoft og Sony i 2023
Lenke til kommentar
PC GAMEPASS er kanskje det aller beste som har hendt oss pc-spillere , utrolig mye for penga . Bare litt trist at jeg personlig synes grensesnittet og det visuelle inne på gamepass suger balle . Mht Starfield er det ing3n seriøse gamere som kommer til å spille dette på gamepass , nei dette skal moddes og lekes med på Steam ;) 😉.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (14 minutter siden):

PC GAMEPASS er kanskje det aller beste som har hendt oss pc-spillere , utrolig mye for penga . Bare litt trist at jeg personlig synes grensesnittet og det visuelle inne på gamepass suger balle . Mht Starfield er det ing3n seriøse gamere som kommer til å spille dette på gamepass , nei dette skal moddes og lekes med på Steam ;) 😉.

Støtter ikke nexusmods Xbox appen?

Lenke til kommentar
1 hour ago, Fleskelars said:

Mht Starfield er det ing3n seriøse gamere som kommer til å spille dette på gamepass , nei dette skal moddes og lekes med på Steam ;) 😉.

Usikker på jeg er "seriøs" nok, men jeg kommer nok til å spille det via PC Game Pass i første omgang. Tar tid før mods som er verdt bryet kommer på banen. Når de så gjør det, kommer jeg nok til å kjøpe spillet på Steam (forhåpentligvis til noe redusert pris)

 

50 minutes ago, RRhoads said:

Støtter ikke nexusmods Xbox appen?

Nei, mest sannsynlig ikke. Spillfilene er ikke like åpne som de er via andre klienter (som f.eks. Steam). Var nok snakk om at det skulle bli mer åpent, men har vel ikke skjedd så mye på den fronten ennå dessverre.

Endret av saywhat
Lenke til kommentar
RRhoads skrev:
Fleskelars skrev (14 minutter siden):

PC GAMEPASS er kanskje det aller beste som har hendt oss pc-spillere , utrolig mye for penga . Bare litt trist at jeg personlig synes grensesnittet og det visuelle inne på gamepass suger balle . Mht Starfield er det ing3n seriøse gamere som kommer til å spille dette på gamepass , nei dette skal moddes og lekes med på Steam ;) 😉.

Støtter ikke nexusmods Xbox appen?

Gjorde vertfall ikke det før , Microsoft har alltid hindret folk i å tukle med lokale filer angående gamepass .
Lenke til kommentar

Slik det er nå med Skyrim og Fallout via PC Game Pass så kan man installere de fleste mods, men man får ikke installert f. eks script extenders som mange mods også krever. Men det er usannsynlig at det blir lansert noen script extender med det første. Da Fallout 4 kom ut tok det rett i underkant av 1 år før en betaversjon av F4SE ble lansert.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Ja nå skal de melke Starfield for alt det er verdt, perfekt timing. 

Nå er det vel som artikkelen skriver ett år siden Sony skrudde opp prisen på PS5. Gamepass har koste det samme i hva er det, 6 år, gjennom en tid der alt annet har blitt dyrere, samtidig som de har holdt på å lansere alle nye in house spill, EA Games spill og en skog av andre 3. parts spill på tjenesten, Sony har på ingen måte matchet dette.

Microsoft økte prisene på spill fra 2023, nesten et halvt år etter Sony. 

Nå matcher da altså MS prisen på PS5, og skrur opp prisen på Ultimate med hele 14kr.

Ja, her skal det melkes. Nei, MS presser heller nok fremdeles mot å presse marginene for å konkurere med Sony, samtidig som Sony har lagt lista for priser. 

Lenke til kommentar
Serpentbane skrev (17 minutter siden):

Nå er det vel som artikkelen skriver ett år siden Sony skrudde opp prisen på PS5. Gamepass har koste det samme i hva er det, 6 år, gjennom en tid der alt annet har blitt dyrere, samtidig som de har holdt på å lansere alle nye in house spill, EA Games spill og en skog av andre 3. parts spill på tjenesten, Sony har på ingen måte matchet dette.

Microsoft økte prisene på spill fra 2023, nesten et halvt år etter Sony. 

Nå matcher da altså MS prisen på PS5, og skrur opp prisen på Ultimate med hele 14kr.

Ja, her skal det melkes. Nei, MS presser heller nok fremdeles mot å presse marginene for å konkurere med Sony, samtidig som Sony har lagt lista for priser. 







Jeg har ingenting imot prisøkningen, den er helt på sin plass.  Jeg snakker om den perfekte timingen.(les:Starfield)

Det er ikke kritikk det jeg skriver, de er bare smarte ;)

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony skrur opp prisen på psn:

"100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol."

"øker de prisen og mister en abbonent"

Sony øker prisen på ps5:

"Dette er tragikomisk."

"Så Sony går nok engang for å eksludere kunder."

"Øh, MS har uttalt at de kommer til å holde SX prisen på $499."

 

Lenke til kommentar
Iki skrev:

Sony skrur opp prisen på psn:

"100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol."

"øker de prisen og mister en abbonent"

Sony øker prisen på ps5:

"Dette er tragikomisk."

"Så Sony går nok engang for å eksludere kunder."

"Øh, MS har uttalt at de kommer til å holde SX prisen på $499."

 

hehe sant, var bare et tidspørsmål før ms kom etter
Lenke til kommentar
Iki skrev:

Sony skrur opp prisen på psn:

"100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol."

"øker de prisen og mister en abbonent"

Sony øker prisen på ps5:

"Dette er tragikomisk."

"Så Sony går nok engang for å eksludere kunder."

"Øh, MS har uttalt at de kommer til å holde SX prisen på $499."

 

vil ikke kalle premium for noen møkkatjeneste jeg er storfornøyd med både den og gamepass ultimate
Lenke til kommentar
On 6/22/2023 at 10:18 AM, Fleskelars said:

PC GAMEPASS er kanskje det aller beste som har hendt oss pc-spillere , utrolig mye for penga . Bare litt trist at jeg personlig synes grensesnittet og det visuelle inne på gamepass suger balle . Mht Starfield er det ing3n seriøse gamere som kommer til å spille dette på gamepass , nei dette skal moddes og lekes med på Steam ;) 😉.

Skal vel kanskje innrømme at Starfield allerede er kjøpt på Steam :D
..og ja .. gleder meg som ein unge, enda eg e passert 50 :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...