Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alene for alltid, hva er vitsen med å fortsette livet?


Gjest 12af8...dfa

Anbefalte innlegg

TS: jeg syns du skriver veldig godt, og til tross for at det er mye motløshet og oppgitthet i innleggene så får jeg inntrykk av en veldig fin personlighet som står bak. 

Godt å se at du har det litt bedre med deg selv nå. Når man har det bra får man en helt annen utstråling også. Det plukker andre opp, det er attraktivt. 

Så skjønner jeg at du ikke er på leting for tiden, at du har slått deg til ro med å være alene, men hvis du fortsetter å ha radaren litt åpen fremover, samtidig som du har det bra med deg selv, så ville jeg ikke blitt overrasket om noen tok kontakt. Du har vært i langvarige forhold før. Det er noen der ute som ønsker seg nettopp deg. 

God sommer! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror jeg deler folk etter kjønn annet enn i senga eller på dansegulvet, da tar du feil.

At jeg har høye tanker om kvinner som tar på alt for mye sminke, ikke vet hvem de er eller hva de ønsker og i tillegg følger strømmen, nei det har jeg ikke, men dette er ikke basert på kjønn.

Jeg har absolutt sansen for kvinner som er og gjør. Du går i samme fella som andre som tror at verdi tildeles etter hudfarge og kjønn. Verdi skapes gjennom hvem mennesker er og hva de gjør.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
:utakt skrev (8 minutter siden):

TS: jeg syns du skriver veldig godt, og til tross for at det er mye motløshet og oppgitthet i innleggene så får jeg inntrykk av en veldig fin personlighet som står bak. 

Godt å se at du har det litt bedre med deg selv nå. Når man har det bra får man en helt annen utstråling også. Det plukker andre opp, det er attraktivt. 

Så skjønner jeg at du ikke er på leting for tiden, at du har slått deg til ro med å være alene, men hvis du fortsetter å ha radaren litt åpen fremover, samtidig som du har det bra med deg selv, så ville jeg ikke blitt overrasket om noen tok kontakt. Du har vært i langvarige forhold før. Det er noen der ute som ønsker seg nettopp deg. 

God sommer! :) 

God sommer til deg også. :) Jeg kommer nok ikke til å ha radaren åpen. Kanskje for vennskap, men ikke for noe mer. Romantikk og kjærlighet har jeg gitt fullstendig opp, og det vet jeg andre vil plukke opp - noe som er greit. Men et vennskap er det ingenting i veien for. :) 

BadCat skrev (Akkurat nå):

Hvis du tror jeg deler folk etter kjønn annet enn i senga eller på dansegulvet, da tar du feil.

At jeg har høye tanker om kvinner som tar på alt for mye sminke, ikke vet hvem de er eller hva de ønsker og i tillegg følger strømmen, nei det har jeg ikke, men dette er ikke basert på kjønn.

Jeg har absolutt sansen for kvinner som er og gjør. Du går i samme fella som andre som tror at verdi tildeles etter hudfarge og kjønn. Verdi skapes gjennom hvem mennesker er og hva de gjør.

🌹

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (49 minutter siden):

Mennesker er både verdifulle og verdiløse i det store og det hele bildet. Vi som sitter her i trygge Norge, og ser på ofrene av Ukraina-krigen som mer verdifulle enn menneskene som sulter i hjel i Jemen. Vi bryr oss om et barn drukner i Oslofjorden, men de mange barna som drukner under flukt, på vei til et bedre liv, de bryr vi oss mindre om. Fordi det er langt unna. Et annet samfunn, et annet liv, et annet miljø. 

Flyktninger med feil farge er dessverre mindre verdt enn flyktninger med riktige farge. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
ITtraktor skrev (5 minutter siden):

Flyktninger med feil farge er dessverre mindre verdt enn flyktninger med riktige farge. 

Men likevel kan disse flyktningene være verdt noe for andre. Det var poenget mitt. Skal man legge sin verdi i hva samfunnet mener er verdifullt, vil man slite om man ikke oppfyller disse kravene. Og det er befriende å ikke bry seg så mye om dette. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (20 timer siden):

Jeg vet, at ingen bryr seg om meg. Ja, jeg vet jeg har fått svar i tråden her, men dette er internett, vi kommuniserer gjennom tekst, man knytter ikke noe personlig bånd til personen på den andre siden. De fleste som har svart i tråden her husker nok ikke at de har svart meg, og har ikke tenkt på meg i ettertid.

Jeg er enig i at kommunikasjon ansikt til ansikt er mye bedre enn via skjerm, men du skal ikke undervurdere helt hva som skjer i små nettsamfunn som dette heller. Når det er brukere som skriver ofte, og det er noe som resonnerer litt, så husker jeg brukeren. Hadde du skrevet med brukernavn ville jeg sannsynligvis kjent igjen det / avataren om jeg så deg i andre tråder. Som sagt, du skriver godt. 

Det er flere her inne jeg "legger merke til" på den måten. Det er folk jeg ikke aner hvem er og aldri har møtt, men som jeg likevel ønsker det skal gå bra med, og er interessert i å snakke med. 

Det er nok mulig å få venner her inne. Det er mye fine folk her. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS: Reddit ??? og Jodel ??? er da ikke dating-apper.  Ikke seriøse ihvertfall.  Tinder er bedre og vær så sær at du lister opp hobbyer/interesser som du ikke vil gå på akkord med.   Da er det avklart på forhånd. Sett ikke for stor avstand, det er slitsomt å måtte dra 5+ mil for å møte en kjæreste... 

Ellers - en jeg kjenner hadde som mål å lære noe nytt & kult hvert år.  Det kunne være språk ett år eller ta MC-lappen neste år. Tenk etter om det er noe som virker spennende for deg.

Lenke til kommentar
Gjest d61d2...060

Angående dating osv er jeg egentlig litt i samme situasjon, som mann da. Er i slutten av 20årene og har aldri vært i noen seriøse forhold. Har datet en del men det har aldri blitt noe seriøst ut av det, en av grunnene er vel at det er alltid jeg som må vise iniativ hver eneste gang. Da får jeg litt kalde føtter etterhvert hvis det er jeg som må nærmest mase om en ny middag eller kaffe. Jeg får litt inntrykk av at en del kvinner liker det men jeg mister bare interessen til slutt jeg. Jeg antar bare at det ikke er gjensidig siden det er alltid jeg som må ta iniativet så da trekker jeg meg ut. Jeg har ikke vært aktiv på nettdating fronten på en del år da jeg ikke finner det interessant lenger, jeg ser på det som fullstendig bortkastet tid å chatte med noen timesvis hver dag også går det ingen vei. Virker som en del som bare er interessert i en "brevvenn" de kan chatte med etter jobb hver dag også. 

Det var jo noe som jeg trodde skulle bli til noe seriøst for noen år siden, ei venninne fra ungdomsskolen/videregående som jeg traff på nytt. Vi dro på mye gåturer og roadstrips sammen og hadde det veldig fint men ble plutselig stille fra henne. Det har jo i tiden etter vist seg at hun kun var ute etter å gjøre en eks/kjæreste sjalu ved å være med en annen stakkar (meg). Jeg slettet og blokkerte hun fra samtlige SoMe siden jeg syntes det var så utrolig dårlig gjort å gjøre men har fått høre fra felles venner at hun er i et nytt forhold igjen. Jeg "coper" med det faktum at det kanskje ikke hadde vært en god ide å gå inn i et forhold med en person som har vært i 7-8 faste forhold i løpet av 10 år, det virker ikke som en veldig stabil person. 

Personlig ser jeg på dating nå som å pisse på et strømførende gjerde, gjør du det lenge nok så lærer du at det gjør vondt og holder deg unna. For meg personlig er det ikke noen savn, jeg har fullstendig frihet. 

Anonymous poster hash: d61d2...060

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
:utakt skrev (9 timer siden):

Jeg er enig i at kommunikasjon ansikt til ansikt er mye bedre enn via skjerm, men du skal ikke undervurdere helt hva som skjer i små nettsamfunn som dette heller. Når det er brukere som skriver ofte, og det er noe som resonnerer litt, så husker jeg brukeren. Hadde du skrevet med brukernavn ville jeg sannsynligvis kjent igjen det / avataren om jeg så deg i andre tråder. Som sagt, du skriver godt. 

Det er flere her inne jeg "legger merke til" på den måten. Det er folk jeg ikke aner hvem er og aldri har møtt, men som jeg likevel ønsker det skal gå bra med, og er interessert i å snakke med. 

Det er nok mulig å få venner her inne. Det er mye fine folk her. :) 

Nei, selvsagt. 

Rune_says skrev (8 timer siden):

TS: Reddit ??? og Jodel ??? er da ikke dating-apper.  Ikke seriøse ihvertfall.  Tinder er bedre og vær så sær at du lister opp hobbyer/interesser som du ikke vil gå på akkord med.   Da er det avklart på forhånd. Sett ikke for stor avstand, det er slitsomt å måtte dra 5+ mil for å møte en kjæreste... 

Ellers - en jeg kjenner hadde som mål å lære noe nytt & kult hvert år.  Det kunne være språk ett år eller ta MC-lappen neste år. Tenk etter om det er noe som virker spennende for deg.

Tinder vil ikke fungere for meg. Jeg er ikke en pen kvinne. Det er åpenbart for meg, etter å ha lest om hvordan menn bruker tinder, at matchene jeg vil få er sannsynligvis menn som egentlig ikke vil ha meg, men andre kvinner - og menn som tror de kan lure meg til et ligg. Men det får de ikke til, hehe. 

For å si det sånn, jeg hadde ikke hatt noe imot å gå på date med en mann som får lite matcher på tinder og som ikke blir sett på som attraktiv av de fleste kvinner. Sånt er ikke viktig for meg. Men jeg leser hva menn vil ha, og jeg leser at jeg ikke passer overens med det. Det er en ærlig sak. Jeg er ikke komfortabel med å være noen andre enn den jeg er, og den jeg er, er ikke kjærestemateriale når det kommer til utseende og personlighet. Jeg har prøvd å forandre meg før, men det går ikke. Jeg føler meg ikke bra i en kort sommerkjole for eksempel. Og å være sammen med en som går og sikler over andre jenter i sommerkjole på sommeren, det vil jeg ikke.. Teit eksempel, men du skjønner. Jeg vil ikke være dørmatta til en som kanskje er alt for meg. Det er poenget mitt. Jeg driter i pengene hans, driter i om tennene er skjeve, driter i om han er litt klein sosialt og hva enn det er, og preferansene mine hadde ikke vært annerledes om jeg i morgen våknet opp og var en vakker babe som alle gutta ville ha.

Kan sette det litt på spissen: jeg tenker det må være flaut for en mann å ha meg som kjæreste. Jeg vil ikke påføre noen denne skammen. Mens gutta sitter og tar en pils sammen så skryter kompisene hans av de pene kjærestene sine og så sitter han der og tenker på trollet han er sammen med og bare "dama mi er snill og lojal hun!" mens han senere på kvelden har sex med meg mens han tenker på damene til kompisene sine. Altså, det er FÆLT.... Blir kvalm bare av tanken, vil ikke tenke på det her. Glad dette ikke er livet mitt, men at jeg er enslig og bare kan tenke på meg selv. Ikke noen som er flau over meg eller noen som tenker "huff stakkars mann som er sammen med hun der". 

Gjest d61d2...060 skrev (8 timer siden):

Angående dating osv er jeg egentlig litt i samme situasjon, som mann da. Er i slutten av 20årene og har aldri vært i noen seriøse forhold. Har datet en del men det har aldri blitt noe seriøst ut av det, en av grunnene er vel at det er alltid jeg som må vise iniativ hver eneste gang. Da får jeg litt kalde føtter etterhvert hvis det er jeg som må nærmest mase om en ny middag eller kaffe. Jeg får litt inntrykk av at en del kvinner liker det men jeg mister bare interessen til slutt jeg. Jeg antar bare at det ikke er gjensidig siden det er alltid jeg som må ta iniativet så da trekker jeg meg ut. Jeg har ikke vært aktiv på nettdating fronten på en del år da jeg ikke finner det interessant lenger, jeg ser på det som fullstendig bortkastet tid å chatte med noen timesvis hver dag også går det ingen vei. Virker som en del som bare er interessert i en "brevvenn" de kan chatte med etter jobb hver dag også. 

Det var jo noe som jeg trodde skulle bli til noe seriøst for noen år siden, ei venninne fra ungdomsskolen/videregående som jeg traff på nytt. Vi dro på mye gåturer og roadstrips sammen og hadde det veldig fint men ble plutselig stille fra henne. Det har jo i tiden etter vist seg at hun kun var ute etter å gjøre en eks/kjæreste sjalu ved å være med en annen stakkar (meg). Jeg slettet og blokkerte hun fra samtlige SoMe siden jeg syntes det var så utrolig dårlig gjort å gjøre men har fått høre fra felles venner at hun er i et nytt forhold igjen. Jeg "coper" med det faktum at det kanskje ikke hadde vært en god ide å gå inn i et forhold med en person som har vært i 7-8 faste forhold i løpet av 10 år, det virker ikke som en veldig stabil person. 

Personlig ser jeg på dating nå som å pisse på et strømførende gjerde, gjør du det lenge nok så lærer du at det gjør vondt og holder deg unna. For meg personlig er det ikke noen savn, jeg har fullstendig frihet. 

Anonymous poster hash: d61d2...060

Ikke noe savn her heller lenger. Fullstendig frihet er godt. Jeg har ingen erfaring med dating, og vil ikke ha det heller. De jeg har vært sammen med har jeg møtt gjennom felles bekjente. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (1 time siden):

Det er åpenbart for meg, etter å ha lest om hvordan menn bruker tinder, at matchene jeg vil få er sannsynligvis menn som egentlig ikke vil ha meg, men andre kvinner - og menn som tror de kan lure meg til et ligg. Men det får de ikke til, hehe. 

Det der utsagnet hører jeg hele tiden fra menn også. Om dere bare kunne funnet hverandre på en annen måte som ikke er Tinder. Tinder er ikke din venn. Tinder jobber hele veien mot deg.

For det andre så finnes det mange mindre fysisk begavede folk i lykkelige forhold. Innlegget ditt oser av selvforakt, så jeg tipper du ødelegger en del for deg selv. Du snakker som om du er et kompromiss og ikke kan beundres for den du er. Jeg er sikker på at du også har mange gode kvaliteter å vise frem.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest a3426...607

Til TS:

Hvis du en gang vil prøve litt mere seriøse dating-steder, så dropp i alle fall Tinder. Jeg er selv på Møteplassen og Sukker. Har hatt noen dates, men ikke noe som har endt med noe varig - foreløpig.

Det er selvfølgelig useriøse folk på de stedene også, men sjansen for å finne noen seriøse, er i alle fall større der.

Anbefaler deg å ikke gi opp psykolog. En psykolog forteller deg ikke hva du skal tenke eller si, men hjelper deg å rydde opp i tanker og tankemønstre. Til deg ville jeg nok anbefalt en kvinnelig psykolog. At personen er 50-60 år burde ikke ha noe å si, så lenge det er en person som forstår situasjonen din, og kan hjelpe deg. En skikkelig god psykolog stiller deg de rette spørsmålene, på rett tidspunkt. Det kan selvfølgelig være tøft i starten, men man kommer over ei kneik, til det bedre, når man finner ut av ting, forstår ting, og klarer å jobbe med det.
 

Anonymous poster hash: a3426...607

Lenke til kommentar
Gjest d61d2...060 skrev (20 timer siden):

Personlig ser jeg på dating nå som å pisse på et strømførende gjerde, gjør du det lenge nok så lærer du at det gjør vondt og holder deg unna.  

Om du bare pisser på det lenge nok lærer du deg å like det.
Man må ikke slutte når man lærer seg at det er vondt.

Men over til noe seriøst.
Enkelste måten å finne noen på er å gi opp hele dritten.
Det andre kjønn kan vist nok lukte desperasjon lang veg

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
Gavekort skrev (13 timer siden):

Det der utsagnet hører jeg hele tiden fra menn også. Om dere bare kunne funnet hverandre på en annen måte som ikke er Tinder. Tinder er ikke din venn. Tinder jobber hele veien mot deg.

For det andre så finnes det mange mindre fysisk begavede folk i lykkelige forhold. Innlegget ditt oser av selvforakt, så jeg tipper du ødelegger en del for deg selv. Du snakker som om du er et kompromiss og ikke kan beundres for den du er. Jeg er sikker på at du også har mange gode kvaliteter å vise frem.

 

Men tenker du at det er så rart? Er det ikke litt selvsagt at jeg ikke kan beundres på samme måte som en veldig attraktiv og bra kvinne vil bli beundret? Jeg klarer ikke bli kvitt den usikkerheten. Jeg vet at når som helst kan noen som er penere forføre mannen min, og da er det gjort. Du sier ikke nei takk til biff og fløtegratinerte poteter når du bare har McDonalds hjemme. Og før du sier at jeg kan endre meg og fikse på meg: gener har langt mer å si enn en skulle trodd. Det er ikke alt som kan opereres, og jeg opplever at mange menn har fordommer mot plastisk kirurgi også. 

Har jeg noen gode kvaliteter, ja det har jeg nok. Men de veier ikke opp for de dårlige. At jeg er snill veier ikke opp for pupper som henger, at jeg er lojal veier ikke opp for tynt og frizzy hår som aldri kan bli langt og tykt. Det vonde er at om jeg hadde hatt flotte pupper og pent hår, så hadde jeg vært aktuelt for langt flere menn, til og med om jeg var mindre snill og kanskje litt tvilsom ang. lojalitet. Jeg er et kompromiss, det er greia her. Og det nedverdiger jeg meg ikke til å være i et forhold. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (34 minutter siden):

Men tenker du at det er så rart? Er det ikke litt selvsagt at jeg ikke kan beundres på samme måte som en veldig attraktiv og bra kvinne vil bli beundret? Jeg klarer ikke bli kvitt den usikkerheten. Jeg vet at når som helst kan noen som er penere forføre mannen min, og da er det gjort. Du sier ikke nei takk til biff og fløtegratinerte poteter når du bare har McDonalds hjemme. Og før du sier at jeg kan endre meg og fikse på meg: gener har langt mer å si enn en skulle trodd. Det er ikke alt som kan opereres, og jeg opplever at mange menn har fordommer mot plastisk kirurgi også. 

Har jeg noen gode kvaliteter, ja det har jeg nok. Men de veier ikke opp for de dårlige. At jeg er snill veier ikke opp for pupper som henger, at jeg er lojal veier ikke opp for tynt og frizzy hår som aldri kan bli langt og tykt. Det vonde er at om jeg hadde hatt flotte pupper og pent hår, så hadde jeg vært aktuelt for langt flere menn, til og med om jeg var mindre snill og kanskje litt tvilsom ang. lojalitet. Jeg er et kompromiss, det er greia her. Og det nedverdiger jeg meg ikke til å være i et forhold. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Jeg tenker at skjønnhet er relativt. De fleste menn og kvinner vil foretrekke en partner lik eller høyere sin egen markedsverdi, men skjønnhet er bare en liten bit av dette. Om du er sosialt oppegående og emosjonelt stabil så finnes det en drøss med menn som har lave forventninger til skjønnhet, litt som det du sier du har.

Så finnes det faktisk de som synes at Big Mac er ganske digg. Det som er så fint er at om man ser over tåka som er de klassiske skjønnhetsidealene, så finnes det menn og kvinner med mange forskjellige preferanser og blindspots for overvekt eller tynt hår. For hver dame med hengepupper og tynt hår så finnes det en 5 menn med hengemage og måne.

Om jeg skal gjette så vil jeg tro at det styggeste med deg er selvdestruktiv oppførsel og et hårsårt ego som sliter potensielle partnere ut. Jeg tipper du også er en flott person, spennende og med mange gode kvaliteter. Jeg vet ikke hvordan du ser ut fysisk, men jeg skriver som om du ser ut som noen som har blitt truffet av en buss og mirakuløst overlevd.

Du høres ut som et mentalt oppussingsprosjekt, men du er ikke too far gone. Jobb med deg selv.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
Gavekort skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at skjønnhet er relativt. De fleste menn og kvinner vil foretrekke en partner lik eller høyere sin egen markedsverdi, men skjønnhet er bare en liten bit av dette. Om du er sosialt oppegående og emosjonelt stabil så finnes det en drøss med menn som har lave forventninger til skjønnhet, litt som det du sier du har.

Så finnes det faktisk de som synes at Big Mac er ganske digg. Det som er så fint er at om man ser over tåka som er de klassiske skjønnhetsidealene, så finnes det menn og kvinner med mange forskjellige preferanser og blindspots for overvekt eller tynt hår. For hver dame med hengepupper og tynt hår så finnes det en 5 menn med hengemage og måne.

Om jeg skal gjette så vil jeg tro at det styggeste med deg er selvdestruktiv oppførsel og et hårsårt ego som sliter potensielle partnere ut. Jeg tipper du også er en flott person, spennende og med mange gode kvaliteter. Jeg vet ikke hvordan du ser ut fysisk, men jeg skriver som om du ser ut som noen som har blitt truffet av en buss og mirakuløst overlevd.

Du høres ut som et mentalt oppussingsprosjekt, men du er ikke too far gone. Jobb med deg selv.

Men bare fordi han har hengemage og måne betyr ikke det at han vil like meg. Jeg trodde det var slik en gang i tiden, men det er ikke sånn. Uansett hvordan jeg jobber med meg selv vil jeg aldri bli bra nok. Den sorgen må jeg leve med til den tar livet av meg. Du vet ikke hvordan jeg ser ut fysisk nei, men du hadde forstått hadde du visst. Så klart syns noen at en Big Mac er digg, men det er mye der ute som er langt bedre og blir det tilgjengelig for en, så tar man det. Mennene har ikke lav forventning til skjønnhet når de konstant beundrer de vakre kvinnene rundt seg og velger en kvinne bare for å ha en. Jeg nekter å være kjæreste til en mann som skulle ønske jeg så annerledes ut. Jeg skulle ønske jeg var dum og naiv som jeg var når jeg var 19 år, hvor jeg trodde at kjæresten jeg hadde likte meg best av alle. Det er jo ikke sånn. Man blir bare valgt fordi man er tilgjengelig, eller fordi mannen har begrensede mulighet. Fordi i et rom med mange kvinner er det ikke en jævla mann som hadde valgt meg. Uansett hva jeg gjør. 

Hadde vært fint om du kunne stenge tråden. Svarene jeg får, gjør det bare verre for meg, for jeg vet det er løgn. Livet er ikke et eventyr med lykkelig slutt eller en fortelling fra en barnebok. Det du skriver er det politiske korrekte jeg har hørt i alle de år, men som jeg vet ikke stemmer fordi jeg ser at det ikke stemmer. Jeg setter pris på at du prøver, men du skriver for blinde øyne. Jeg er ferdig med det her. Aldri igjen. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (20 minutter siden):

Man blir bare valgt fordi man er tilgjengelig, eller fordi mannen har begrensede mulighet. Fordi i et rom med mange kvinner er det ikke en jævla mann som hadde valgt meg.

Kanskje prøve et annet rom? 

Ærlig talt, det er tankene dine som er problemet. Hvis du går rundt og strutter ekstremt dårlig selvtillit, og i tillegg sutrer, så er det ikke mange menn som synes det er attraktivt. Du har bestemt deg for at alle menn er på en bestemt måte, og at ingen vil ha kun deg, og da blir det slik. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
RRhoads skrev (1 minutt siden):

Kanskje prøve et annet rom? 

Ærlig talt, det er tankene dine som er problemet. Hvis du går rundt og strutter ekstremt dårlig selvtillit, og i tillegg sutrer, så er det ikke mange menn som synes det er attraktivt. Du har bestemt deg for at alle menn er på en bestemt måte, og at ingen vil ha kun deg, og da blir det slik. 

Tro meg, jeg vet, men hadde jeg på et eller annet magisk vis hatt selvtillit hadde mennene definitivt tenkt at fy faen, hun tror hun er noe, hun tror hun er så bra, ser hun ikke hvor fæl hun er osv. Som sagt, jeg har fått med meg hva samtlige menn sier og skriver om kvinner som ikke er naturlig vakre. Det er fasade som betyr noe, og ikke selvtillit. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa skrev (1 minutt siden):

Tro meg, jeg vet, men hadde jeg på et eller annet magisk vis hatt selvtillit hadde mennene definitivt tenkt at fy faen, hun tror hun er noe, hun tror hun er så bra, ser hun ikke hvor fæl hun er osv. Som sagt, jeg har fått med meg hva samtlige menn sier og skriver om kvinner som ikke er naturlig vakre. Det er fasade som betyr noe, og ikke selvtillit. 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Nei, du har tydeligvis ikke det. Igjen, det er tankene dine som er problemet. Du har en tendens til å se kun det negative. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 12af8...dfa
RRhoads skrev (58 minutter siden):

Nei, du har tydeligvis ikke det. Igjen, det er tankene dine som er problemet. Du har en tendens til å se kun det negative. 

Tankene mine er ikke et problem så lenge jeg holder meg alene. Hva er vitsen med å fortsette livet, spurte jeg, og jeg må finne glede i de små tingene og finne noe å leve for. Jobb er noe jeg kan leve for og jeg har en hobby jeg liker. Om jeg føler så mye mening er en annen sak, men det fungerer. Problemstillingen i tråden er løst. 😛 

Anonymous poster hash: 12af8...dfa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...