Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alene for alltid, hva er vitsen med å fortsette livet?


Gjest 12af8...dfa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Gouldfan said:

Jeg kjenner en overvektig skallet gutt som mener han fortjener en tynn ung dame på 18-20 , og takker nei til en vakker dame som kun er to år eldre enn ham og er forelsket i ham.

Han fortjener det like mye som alle andre. Konsekvensene av at Chadsa blir jaget av 80%, at de uvalgte skrur til sine egne krav ytterligere.

2 hours ago, RRhoads said:

Mange som sliter på datingfronten elsker å skylde på ting de ikke har råderett over og ting som ikke er mulig å forandre, som f.eks genetikk. Helt sikkert lettest å ta null ansvar. 

Det er en kombinasjon, og har man handikapp e.l så blir det ganske så patetisk å hevde at det ikke har noe å si.. Men jeg er helt enig i at man må ta ansvar selv og ikke selv bidra til forfall med det man kan gjøre noe med, men at det er nok i dette samfunnet for å oppnå ønsket resultat i dating-tilværelsen er det ikke noe automatikk i.  

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (34 minutter siden):

Nei, jeg skjønte at du ikke mente det. Men det passer, gjør det ikke? 

 

Det var ganske slem ironi, men det igjen sementerer poenget mitt. Jeg hater å sladre, kan ikke moderator rydde opp og stenge snart?

Trådstarter som poster anonymt hinter i vitsen med å fortsette livet.

-Her kan dette bety flere ting, men en ting det potensielt kan bety er et ganske alvorlig tema.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (31 minutter siden):

Det var ganske slem ironi, men det igjen sementerer poenget mitt. Jeg hater å sladre, kan ikke moderator rydde opp og stenge snart?

Trådstarter som poster anonymt hinter i vitsen med å fortsette livet.

-Her kan dette bety flere ting, men en ting det potensielt kan bety er et ganske alvorlig tema.

Her er du som kun tar en side av saken, og viser sympati til sjåvinisten, men angriper de som påpepeker det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Til Admin det skulle vært mulig å anmelde en tråd uten å velge innlegg.

Hele tråden er jo full av piss og spy.

Ting ingen i verden in real life ville sagt til en venn som sliter.

JA UAVHENGIG AV KJØNN.

godt med litt caps Lock. Det var ikke fordi jeg er sint, det var for at dere skulle få det inn... 🙂

Det er klart det er mye frustrerte ensomme menn der ute, og sikkert også noen som har gode grunner til å klage.

Men dette har INGENTING med trådstarter å gjøre.

Det er mye generalisering og fordommer mellom kjønnene iallefall.

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 18.6.2023 den 14.46):

Men dette har INGENTING med trådstarter å gjøre.

TS anklager i første post alle men til å være kåte mennesker som bare ønsker å bruke jenter.
Og sier at alle men er som andrew tate

Jeg tipper at det er dette @RRhoads reagerer på.
Det er i alle fall det jeg reagerer på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Eskove skrev (1 minutt siden):

TS anklager i første post alle men til å være kåte mennesker som bare ønsker å bruke jenter.
Og sier at alle men er som andrew tate

Jeg tipper at det er dette @RRhoads reagerer på.
Det er i alle fall det jeg reagerer på.

Stemmer det. Ikke bare første post heller. Hadde en mann snakket om damer slik som TS snakker om menn, så ville han fått så hatten passet. 

 

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...