Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars Jedi: Survivor


Anbefalte innlegg

Comma Chameleon skrev (9 timer siden):

😂 Jovisst gjør vi det. Men enda viktigere er det at vi føler forskjellen. Kanskje du ikke har testet ordentlige oppdateringsfrekvenser (120+)?

La meg omformulere, Man opplever ikke noe form for hakking på 60FPS. Det flyter veldig bra. Men det å gå fra 30 til 60 fps er en helt vanvittig forskjell. Å gå fra 60 til 120 er minimal, man vil ikke merke direkte åpenbar forskjell men kontrollene(input) vil jo bli dobbel så rask og det vil føles litt mer smooth. Og ja spiller i 120FPS på PS5 når jeg spiller fks COD og pvp i Destiny 2 mer merker det knapt. Hadde nok merket mer forskjell på mus og tastatur på PC på PVP spill, så jeg forstår jo hensikten med 120+ FPS. For hardcore proff gamere som konkurrerer så handler det om millisekund ;) 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

60 kan være smooth i en del spill, men i spill som går raskt som feks Cod eller rocket League så ser jeg absolutt forskjell.

Akkurat som det er superenkelt å se forskjellen på 60 og 120 på pc bare du beveger musepekeren, flyttet på et vindu eller scroller.

Og jeg er ikke noe proff gamer. Bare en fyr i tredve-årene som setter pris på smooth opplevelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Paccoo skrev (10 timer siden):

Var ny oppdatering til spillet nå på PS5.

Som ikke gjorde noen ting med ytelsen, tror jeg. 

Jeg starta på dette spillet i går. Ps5, ytelsen er katastrofal. I alle fall på første verdenen. Performance mode som er så langt unna 60 er for dårlig. Noen drop ned i 50 er ikke noe problem, men når det går ned i 40 og 30 så har de bomma stygt. 

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...