Gå til innhold

EarnApp - tjen penger på å dele din båndbredde


Anbefalte innlegg

https://earnapp.com/i/lqFVcGC1

Ekstremt enkelt. Bare installer og kjør i bakgrunnen på Windows e.l. Auto-utbetalinger på PayPal pr 5 USD.

Bruk linken over for en liten startbonus. (Jeg mottar 10% av din inntjening).

Du får fra 0,1 til 0,6 USD pr 1GB som blir brukt av din båndbredde. Trafikken er derimot noe varierende. 

Legit & trygt. Har sjekket dette. Men ikke forvent å bli rik. Uansett artig lite program som du ikke merker noen ting til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alkan skrev (1 minutt siden):

Hva bringer du inn på si 1 mnd?

Mange faktorer som spiller inn. Hvor mye du har programmet oppe å kjører. Hva https://brightdata.com/ som står bak dette har av trafikk. Hva du mottar av trafikk. Hva slags båndbredde du har, osv. 

Alt fra 5 USD til 40 USD. 

Det er bare å google litt, så ser du hva folk tjener. Sjekk også nettsiden til EarnApp for estimater.
Kan også lete litt her: https://www.trustpilot.com/review/earnapp.com

Lenke til kommentar

risikerer du ikke at IPadressen din blir flagget?

Dette er en identisk tjeneste som honeygain og honeygain-brukere raporterer at IPadressene dems havner på svartelister.
Selve tjenesten er nok lovlig men er litt kjipt når netflix ikke funker lengre for at IPadressen din plutselig er flagget som en VPN-tjeneste

Og når man leser litt på reditt er det flere som har fått store problemer med internet pga apper som dette.
Da ikke bare earnapp men også honeygain og peer2profit som er dem store.

store servertjenester reagerer på trafikken som genereres på din IPadresse og flagger den som mistenkelig og til slutt som BOT eller VPN med følgende dette gir.

Vær obs.
Jeg har også selv brukt slike tjenester og har nå avinstallert alt etter jeg fikk problemer 
 

Ganske mye fin lensing i kommentarene i denne tråden.

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Milhouse85 said:

Bare å gjøre research det.... Noe jeg allerede har gjort. Selskapet bak appen er som jeg allerede har nevnt, BrightData.

Da er det jo fint om du opplyser oss når du allerede vet hva det generes penger av her..?

Høres ut som en utrolig dårlig ide å bruke maskinen sin som en proxy for hvem som helst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du får betalt såpass mye så får de som driver tjenesten betalt enda mer, så jeg har ikke noe problem med å forstå at det er minst 10% av trafikken som er shady, noe som er nok til at du gir ut en tillit som kan falle direkte tilbake på deg når den blir misbrukt.

Intensjonen med tjenesten kan sikkert være god, og at de også har krav om at bruken skal være innenfor retningslinjene, men det vil alltid være enkelte som vil gjøre det som er mulig for å misbruke slike muligheter. Derfor vil jeg fraråde det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...