Gå til innhold

Blodfans av Nioh vil digge Wo Long: Fallen Dynasty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Guybrush 3pwood said:

Gleder meg til midnatt! Deluxe edition er kjøpt og installert til PS5. Dette blir fett!

Dette blir knall ☺️

Akkurat gjort demoen ferdig så klar for en ny runde «Nioh» 🫶🏻

Kommer samme dag som pavlov er vel eneste negative men sistnevnte får bare vente, dette blir moro. 🥳

Lenke til kommentar

 

fnwilborn skrev (12 minutter siden):

You should, though. LevelUp er veldig flinke!

Flinke og flinke fru Blom. Flåsete, og veldig barnslig humor gjennom hele anmeldelsen, veldig rar og unaturlig musikkvalg. 
Måtte skippe halvparten og rett til karakteren. Virker som anmelder heller vil jobbe med komediefilm.

Se til IGN, de kan det med videoanmeldelser. 
 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (8 minutter siden):

 

Flinke og flinke fru Blom. Flåsete, og veldig barnslig humor gjennom hele anmeldelsen, veldig rar og unaturlig musikkvalg. 
Måtte skippe halvparten og rett til karakteren. Virker som anmelder heller vil jobbe med komediefilm.

Se til IGN, de kan det med videoanmeldelser. 
 

Jeg liker denne stilen mye bedre enn IGN sin fwiw.

Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Enda et Kinesisk eller Japansk spill begynner å bli skikkelig lei av disse nå kjenner jeg.
Må si meg enig. Har aldri vært så fan av samurai settingen.... derimot dark souls/ bloodborne skulle jeg gjerne sett mere. Men er jo smak og behag som alt mulig annet. Føler bare alt er så metta av like ting...
Lenke til kommentar
Saggers skrev:
Feil spill. Trodde det var "Wu Kong".
Kan tenke meg dette ikke er tilfeldig. Ser dette er et spill som prøver å fri til alle som savner noe From Soft, savnet som NIOH for så vidt har fylt med varierende grad av suksess. Tipper det er lite ordentlig Sekiro å finne der... Får meg til å tenke på duoen GTA og Saints row.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...