Gå til innhold

Tyrkia spiller et høyt spill

Anbefalte innlegg

Annonse

Abigor skrev (6 timer siden):

Ok så du innrømmer altså at du er ytringsekstremist. Hav annet er du? Primitiv? Uforsonlig?

Så aldri at du har kalt meg idiot og hykler. Det var eksempler på ord som gjelder den andre parten og ikke seg selv.

At du setter meg i båsen «ytringsekstremist» , er en latterlig påstand som faller på sin egen urimelighet.
En desperat påstand  som bare viser at du har gått tom for argumenter, ikke ulikt retorikken fra Russlands nåværende diktator.
Jeg legger vekt på å kritisere begge sider i en konflikt, og særlig dem som fyrer opp under eskalering og torpederer alle forsøk på bærekraftige løsninger.

Lenke til kommentar

Latterlig, primitiv, urimelig, uforsonlig, uklok, ytringsekstremist...

Mange fine ord som gjelder den andre parten men ikke deg selv. Det er gjerne definisjonen av slike ord. Du legger ingen vekt på å kritisere den parten som er deg selv.

Er det du som er ytringspolitiet og kan dømme andre for ytringsekstremisme? Jeg har åpenbart ikke samme myndighet som deg på det feltet.

Du sa tidligere at ytringsfrihet må benyttes med klokskap. Det gjelder tydeligvis alle andre enn deg selv.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...