Abigor Skrevet 27. februar Rapporter Del Skrevet 27. februar (endret) Ok så du innrømmer altså at du er ytringsekstremist. Hav annet er du? Primitiv? Uforsonlig? Så aldri at du har kalt meg idiot og hykler. Det var eksempler på ord som gjelder den andre parten og ikke seg selv. Endret 27. februar av Abigor Siter Lenke til kommentar
Inspector Skrevet 28. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar Abigor skrev (6 timer siden): Ok så du innrømmer altså at du er ytringsekstremist. Hav annet er du? Primitiv? Uforsonlig? Så aldri at du har kalt meg idiot og hykler. Det var eksempler på ord som gjelder den andre parten og ikke seg selv. At du setter meg i båsen «ytringsekstremist» , er en latterlig påstand som faller på sin egen urimelighet. En desperat påstand som bare viser at du har gått tom for argumenter, ikke ulikt retorikken fra Russlands nåværende diktator. Jeg legger vekt på å kritisere begge sider i en konflikt, og særlig dem som fyrer opp under eskalering og torpederer alle forsøk på bærekraftige løsninger. Siter Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. februar Rapporter Del Skrevet 28. februar (endret) Latterlig, primitiv, urimelig, uforsonlig, uklok, ytringsekstremist... Mange fine ord som gjelder den andre parten men ikke deg selv. Det er gjerne definisjonen av slike ord. Du legger ingen vekt på å kritisere den parten som er deg selv. Er det du som er ytringspolitiet og kan dømme andre for ytringsekstremisme? Jeg har åpenbart ikke samme myndighet som deg på det feltet. Du sa tidligere at ytringsfrihet må benyttes med klokskap. Det gjelder tydeligvis alle andre enn deg selv. Endret 28. februar av Abigor Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.