Gå til innhold

Goldeneye kommer til Switch og Xbox på fredag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er dette laget for egentlig? Tviler på at disse gamle spilla har så mye underholdningverdi for barn og ungdom. For oss voksne som spilte disse spilla når de var nye er det jo (værtfall for meg) ikke så spennende å gå tilbake i tid og spille gjennom på nytt.

 

De burde heller satse på nye historier i moderne format.

Lenke til kommentar
Deechon skrev (14 minutter siden):

For oss voksne som spilte disse spilla når de var nye er det jo (værtfall for meg) ikke så spennende å gå tilbake i tid og spille gjennom på nytt.

For meg er det fint med nostalgi, spesielt om det er laget litt for moderne maskiner med oppdatert grafikk og kontrollmekasnismer. Jeg har både Crash Bandicoot og Spyro på Steam, og hadde fint kjøpt Golden Eye om det kom en oppdatert versjon for Steam.

Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev:
Deechon skrev (14 minutter siden):

For oss voksne som spilte disse spilla når de var nye er det jo (værtfall for meg) ikke så spennende å gå tilbake i tid og spille gjennom på nytt.

For meg er det fint med nostalgi, spesielt om det er laget litt for moderne maskiner med oppdatert grafikk og kontrollmekasnismer. Jeg har både Crash Bandicoot og Spyro på Steam, og hadde fint kjøpt Golden Eye om det kom en oppdatert versjon for Steam.

Har selv spilt den lekkede XBLA versjonen av Goldeneye og det er absolutt gøy. Bare det lille jeg har spilt så er det mye bedre å oppleve Goldeneye med høyere oppløsning, bedre teksturer, fps og moderne dualstick styring. Kjøper det lett til steam for å ha en versjon som er bugfri.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deechon skrev:

Hvem er dette laget for egentlig? Tviler på at disse gamle spilla har så mye underholdningverdi for barn og ungdom. For oss voksne som spilte disse spilla når de var nye er det jo (værtfall for meg) ikke så spennende å gå tilbake i tid og spille gjennom på nytt.

 

De burde heller satse på nye historier i moderne format.

Mja er jo oss gamle gutta som spilte dette som er pengesterke og kjøper dette, tviler på at de hadde gjort dette om det ikke var et marked for det, folk har jo skreket etter en remake/rerelease av dette i noen år nå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Deechon skrev (16 timer siden):

Hvem er dette laget for egentlig? Tviler på at disse gamle spilla har så mye underholdningverdi for barn og ungdom. For oss voksne som spilte disse spilla når de var nye er det jo (værtfall for meg) ikke så spennende å gå tilbake i tid og spille gjennom på nytt.

 

De burde heller satse på nye historier i moderne format.

Det er et stykke spillhistorie som det sikkert ikke kostet noe å oppskalere. Det har jo ikke vært tilgjengelig på en eneste konsoll siden Nintendo 64.

Spillet har nok ikke holdt seg like bra som andre skytespill, men jeg gleder meg til å spille det på nytt likevel. :)

Endret av Mr. Pants
  • Liker 1
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (13 timer siden):

Må jo bare ha det, med mindre de skal ha 400 spenn for det da

Det blir en del av Nintendo online expansion pass på Switch og en del av Rare Replay På Xbox. Har du Gamepass er det inkludert. Prisen på Rare replay et 249 kroner og da får du også med Perfect Dark som kan bli sett på som en spirituell oppfølger (og mange andre spill).

Endret av Yopaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev:

Mange ønsker samme opplevelsen som man fikk når spillet ble gitt ut, men sånn er det sjeldent. Golden Eye med 4 player splitscreen på en 20" TV var kult for 20 år siden. Nå i 2023 not so much.

Jeg hadde aldri N64, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor det ikke fremdeles kan være grise gøy med 4 player splitscreen over noen øl en sen lørdagskveld :D ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (2 timer siden):
TheKims skrev (På 25.1.2023 den 19.14):

Mange ønsker samme opplevelsen som man fikk når spillet ble gitt ut, men sånn er det sjeldent. Golden Eye med 4 player splitscreen på en 20" TV var kult for 20 år siden. Nå i 2023 not so much.

Jeg hadde aldri N64, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor det ikke fremdeles kan være grise gøy med 4 player splitscreen over noen øl en sen lørdagskveld :D ?

Fordi en fyr husker kontrollene mens resten av oss skyter i alle mulige retninger og blir totalslaktet 😛 

Lenke til kommentar
TheKims skrev (På 25.1.2023 den 19.14):

Mange ønsker samme opplevelsen som man fikk når spillet ble gitt ut, men sånn er det sjeldent. Golden Eye med 4 player splitscreen på en 20" TV var kult for 20 år siden. Nå i 2023 not so much.

Og folk husker spillene som dem hadde mye bedre grafikk og gameplay, og når dem for en HD Remake så blir det som å spille det samme spillet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...