Gå til innhold

Funcom viste litt mer fra sitt kommende Dune-MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rebjorn skrev (På 9.12.2022 den 16.41):
WigNut skrev (På 9.12.2022 den 16.02):

MMO = null kjøp. Dritt lei MMO`s... Gi meg et godt single player spill.

Ok, gå og spill et single player spill da?

Gjør ikke annet heller jeg så ser ikke helt hva du skal frem til med den kommentaren der. Men ser utviklingen med at flere og flere spill skal på død og liv være MMO. Og det er ikke heldig. Ja selvfølgelig skal man lage MMO til folk som vil ha det. Men ikke glem at det er MANGE der ute som har 0 interesse for det og vil som meg heller ha et bra single player spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 9.12.2022 den 17.00):

Du får slutte å spille monkey island da.

Aldri spillt faktisk men for tiden så koser jeg meg med Red dead redemption 2.

Bortsett fra å ha en halvspydig attitude så kom heller med et godt forslag til et single player spill. Ingen gode forslag bortsett fra spydighet? klapp igjen og post på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Funcom lærer aldri av sine feil, og jeg er overrasket over at folk faktisk synes de fortsatt er relevant.
Hadde jeg tatt over selskapet ville jeg begynt å produsere singleplayer spill igjen

Lenke til kommentar
KarvaBlad skrev (9 timer siden):

Hjertens enig. Hvis jeg ser tagen MMO på et spill i Steambutikken er det no-go fra meg.

Enig med deg. Men for all del som jeg har sagt så skal selvfølgelig MMO lages for de som vil ha det. Men når det kom et rykte blant annet om at neste The elder scrolls skulle muligens bli MMO fikk jeg en klump i magen :)

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, S. Drakensson said:

Funcom lærer aldri av sine feil, og jeg er overrasket over at folk faktisk synes de fortsatt er relevant.
Hadde jeg tatt over selskapet ville jeg begynt å produsere singleplayer spill igjen

Fordelen med et MMO er at selv en moderat suksess (som Conan eller den andre rare de kom med etterpå)  fører til brukbare inntekter over en lengre tid.

Nå som wow ikke er alt dominerende lengre, er det helt innafor økonomisk å lage et AA MMO som gjør det ok.

Og hercer problemet,  Funcom ser ut til å se etter lette inntekter basert på deres eierskap av IP. Ser ikke ut som de faker ute etter å lage gode spill, bare et genetisk produkt som gir inntekter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 12/9/2022 at 4:02 PM, WigNut said:

MMO = null kjøp. Dritt lei MMO`s... Gi meg et godt single player spill.

Problemet med MMO etter mitt syn er at de fleste MMO prøver å være singleplayer spill i en delt verden. Istedenfor å bygge spillet rundt multiplayer og dermed tilby noe annet enn singleplayer spill har de blitt altfor solo-vennlige. Resultatet blir kjedelige spill som tilbyr både en dårlig solo og en dårlig multiplayer opplevelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
13 hours ago, Olsenhower said:

Jeg har spilt ett bra og kjekt spill av Funcom; Anarchy Online. Med og etter Age of Conan har kvaliteten dalt på drastisk vis. Særdeles skeptisk til Dune: Awakening, men er lov å håpe det blir bra.

Likte Anarcy Online og synes også The secret world var ganske morsomt før det ble f2p. Synes de har lykkes bedre når de har prøvd å lage noe helt eget fremfor kopier av andre spill slik som AoC var. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...