Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne dame i Filippinene?


Gjest f7559...201

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quakecry skrev (Akkurat nå):

Men alle som ser en mann her med en filipinsk dame vet jo alle at han dro dit fordi han ikke klarte å få ei her, og ville ha ei fordi det er den lettvindte metoden. 

Det hørtes litt drøyt ut, hva hvis man foretrekker ei filipinsk dame fordi hun er vakker, sunn, snill, god, tar godt vare på deg, er lett å prate med, slank og aldrer langt bedre? Hva hvis man har møtt ei filipinsk dame som er bedre enn de damene man har møtt på i Norge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, DukeNukem3d said:

Det hørtes litt drøyt ut, hva hvis man foretrekker ei filipinsk dame fordi hun er vakker, sunn, snill, god, tar godt vare på deg, er lett å prate med, slank og aldrer langt bedre? Hva hvis man har møtt ei filipinsk dame som er bedre enn de damene man har møtt på i Norge?

Hvorfor skulle ei slik dame være interessert i deg og ikke de millioner av norske kvinnene her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (7 minutter siden):

Så det finnes ikke her i norge? Merkelig. 

Så blir spørsmålet, er det verdt å gi opp et strålende forhold med noen man har møtt i Philippinene i tilfelle man kan finne det samme i Norge også. Svaret for min del blir definitivt nei. 

Å anta at noen er dårligere utelukkende fordi de er fra et annet land må vel være på grensen til rasisme.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, DukeNukem3d said:

Så blir spørsmålet, er det verdt å gi opp et strålende forhold med noen man har møtt i Philippinene i tilfelle man kan finne det samme i Norge også. Svaret for min del blir definitivt nei. 

Å anta at noen er dårligere utelukkende fordi de er fra et annet land må vel være på grensen til rasisme.

Om du har funnet personen, flott for deg. Men jeg tenker det minner om skjev maktbalanse og at det grenser til utnytting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Quakecry said:

Men alle som ser en mann her med en filipinsk dame vet jo alle at han dro dit fordi han ikke klarte å få ei her, og ville ha ei fordi det er den lettvindte metoden. 

Hva om hun er født i Norge med Asiatisk forelder/foreldre? 🤔

Du har ganske foruninntatte holdninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 472dc...17f
Quakecry skrev (1 time siden):

Så det finnes ikke her i norge? Merkelig. 

Det finnes nok noen, men kan hende det ikke er noen som man liker.
Skal man gå ned på kravene/standarden av hva man liker av kvinner, bare for å kunne få seg en norsk dame?

Anonymous poster hash: 472dc...17f

Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (På 29.10.2022 den 7.11):

Så kravstore som jenter i vesten har blitt i dag, er det ikke det minste rart. 

Mye sant i det.
Idealet hos altfor mange norske jenter er materialisme, kroppsfiksering og selvhevdelse. Går du over grensen til Sverige er det enda verre hvor det politisk korrekte er å undertrykke sin femininitet eller å oppføre seg som en avtennende bitch.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, DukeNukem3d said:

Jeg ser ikke problemet... ser heller ikke problemet når ei norsk dame henter seg mann fra utlandet.. Hva så liksom? Håper ikke det er veldig mange som Quakecry der ute som går rundt og lager seg sine egne konklusjoner. Men mest av alt så dømmer dem vel seg selv hardest tenker jeg.

Fordi å hente kvinne i utlandet synes jeg er merkelig når man har massevis av kvinner her. Om det er så lett å få der borte men ikke ei eneste her skulle være interessert så må vel noe skurre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (Akkurat nå):

Fordi å hente kvinne i utlandet synes jeg er merkelig når man har massevis av kvinner her. Om det er så lett å få der borte men ikke ei eneste her skulle være interessert så må vel noe skurre? 

Du vet, vi har internett idag. Man kan jo f.eks bli kjent gjennom et online spill på nettet. Så det er da vel ikke noe som skurrer med det.

Lenke til kommentar

Er det ikke mye enklere om en hver gjør som de vil?

De som ønsker å bruke tid på treningssenteret, i solarium og på skjønnhetsprodukter, får gjøre det, mens de som ønsker å finne en partner på ferie, internett eller andre steder, gjør det.

Enten det er damer fra Thailand, Ukraina, Filippinene, menn fra Zambia, Nigeria eller whatever, så er det vel likegyldig for oss andre, så lenge de to det gjelder er fornøyd, uavhengig av om det var kjærlighet eller lommebok som avgjorde.

Det virker som om det fremdeles er en del fordommer blant norske menn. Om en gruppe halvfeite gamle menn kommer med unge smekre damer fra østen på danskebåten, så ønsker jeg de lykke til, og tenker "bra for dem", og hadde nok gjort det samme selv dersom jeg var i en slik situasjon.

Til det opprinnelige spørsmålet til trådstarter, så har jeg ingen erfaring med nettsiden som nevnes.

Kjenner dog mange asiatiske damer, både som er født og oppvokst i Norge, og som har kommet hit fra andre land, eller som fremdeles bor i andre land, og de er alle veldige hyggelige.

De fleste norske damer jeg kjenner er også veldig hyggelige, ellers ville jeg ikke omgått de, men man registrerer jo at det er mange wannabe-rosabloggere som ikke ved første møte fremstår særlig trivelige, men det kan alltids være de er helt topp når man blir kjent med de.  Dessverre er det vanskelig å komme så langt når førsteinntrykket er "entitled bitch".

Har lite erfaring med damer fra Filippinene, har heller aldri vært der selv, men har vært i mange andre asiatiske land, fra Kina til Kambodsja.
Forstår det slik at kulturen er mer lik vår egen, i og med at landet har vært sterkt knyttet til USA i alle år, snakker engelsk, er kristne osv. som nok kan være en fordel i et forhold, men ikke noe som er strengt tatt nødvendig.

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil !

Endret av 0laf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Just now, Inspector said:

Når de har tråkket norske menn  ned i kronisk dårlig selvbilde, er det utenlandske macho menn som gjelder: https://dinside.dagbladet.no/reise/hit-reiser-damene-for-a-ha-seg/61836967

Da gjelder plutselig ikke politisk korrekthet lenger…..

Ikke sant, også handler noen på kiwi og andre på meny, hva går det av disse damene som uniform gruppe, kan de ikke bare ha helt identiske mål, meninger, og handlinger?? Forbaska hyklere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...