Gå til innhold

Fallout 4 får plutselig en gratis oppgradering for nye konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Felvinter skrev:

God stemning. Men hva med Fallout 76? Rart at det som er et live service spill ikke får denne behandlingen. 

Fordi 76 var et totalt drittspill når det ble lansert og er i mine øyne et spill som aldri skulle vært lansert. La det spille dø en gang for alle.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
WigNut skrev (19 minutter siden):
Felvinter skrev (4 timer siden):

God stemning. Men hva med Fallout 76? Rart at det som er et live service spill ikke får denne behandlingen. 

Fordi 76 var et totalt drittspill når det ble lansert og er i mine øyne et spill som aldri skulle vært lansert. La det spille dø en gang for alle.

Si at du ikke har spilt Fallout 76 uten å si at du ikke har spilt Fallout 76.

Enig i at spillet hadde store mangler ved lansering. Men spillet er i dag nærmere «klassisk» Fallout enn det Fallout 4 var.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
WigNut skrev (57 minutter siden):
Felvinter skrev (4 timer siden):

God stemning. Men hva med Fallout 76? Rart at det som er et live service spill ikke får denne behandlingen. 

Fordi 76 var et totalt drittspill når det ble lansert og er i mine øyne et spill som aldri skulle vært lansert. La det spille dø en gang for alle.

Hvor mange timer har du spilt Fallout 76?

Lenke til kommentar
Felvinter skrev (4 timer siden):

Si at du ikke har spilt Fallout 76 uten å si at du ikke har spilt Fallout 76.

Enig i at spillet hadde store mangler ved lansering. Men spillet er i dag nærmere «klassisk» Fallout enn det Fallout 4 var.

 

Hvordan da? Spilte noen timer etter at de snudde på beslutningen om å ikke ha menneskelige NPCer i verdenen, men satt ikke helt igjen med det inntrykket. 

Lenke til kommentar
herzeleid skrev (34 minutter siden):

Hvordan da? Spilte noen timer etter at de snudde på beslutningen om å ikke ha menneskelige NPCer i verdenen, men satt ikke helt igjen med det inntrykket. 

Må være villig til å vie litt tid før man kommer dit. Men historien i seg selv, dialogsystemet, dialogvalgene og muligheten til å påvirke både egen karakter og verdenen rundt er mye større. Du må ikke nødvendigvis være god, slik du måtte være i Fallout 4. 

Lenke til kommentar
Felvinter skrev (På 25.10.2022 den 14.18):

Si at du ikke har spilt Fallout 76 uten å si at du ikke har spilt Fallout 76.

Enig i at spillet hadde store mangler ved lansering. Men spillet er i dag nærmere «klassisk» Fallout enn det Fallout 4 var.

Hørt det har blitt mye bedre men aldri spilt det, elder scroll online er nok flerspiller for meg
Og FO4 var gøyalt men mye mer grunt en vi er vant fra dem. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...