Gå til innhold

rompe rister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenk på en rompe rister til bruk til hjemmekino, jeg har ikke peiling på dette men det har sikert dere, Hva trenger jeg og hvor mye vil det koster det. jeg vil ha det så bilig som muligt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
rompe rister nye ordet for subwoofer?

Nei.

En romperister er et slags element som genererer vibrasjoner istedetfor lyd når man kobler romperisteren til en forsterker.

Veldig morsomt. :thumbs:

Skrevet
finner rumpe ristere her http://www.ljudia.no/

trur det koster irundt 500kr

Merker er Maskot (tror jeg). Kjøpte denne og monterte den i sofaen. Koster 5-600 kroner, og gir mye moro for penga.

Ulempen er at den også lager lyd, skikkelig dårlig sådan, men spiller du litt høyt fra før av, merker du ikke noe til dette.

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare gå for en vibrator med det samme , så kanskje man har det litt godt når man sitter og rister? :dontgetit:

Av alle merkelige ting... :p

Edit: Så kan du vannkjøle den og overklokke den for ekstra nytelse, og skrive fredagsartikkel for ok.no , så blir alle så glade. Vær sikker på at du tar med skikkelige closeups av tingen in action også da... ;) (ja jeg er stuptrøtt og har lite å finne på)

Endret av Tacritan
Skrevet
Ohhh en sånn leketøy hadde passet perfekt her på hjemme kinoen. Har den egen stømforsyning eller er det drevet at forsterker? :roll:

Du trenger forsterker...

Skrevet
Har testet en fra Clark Syntetics - funker kjempebra!

Se på AVFORUM.

Norsk importør er ncms.no. De vet hvor din nærmeste forhandler er :thumbs:

TST var jo grisebillig nå. Husker at jeg leste Lyd&Bilde da den kom i 98 eller noe slikt, og da var prislappen 4 eller 5000 kroner...

Tidene forandrer seg. :yes:

Skrevet

Vel, de som har ymse plager der bak vil kanskje ikke dele andres positive erfaring med å bli mørbanket på undersiden :green:

Anyways, fant nettopp en her (fler modeller, samme merke):

http://www.avhifi.no/main.php3?PI=10&SG=1

Jeg måtte blunke et par ganger da blikket mitt falt på det megetsigende navnet på menyen til venstre: "Rumperistere". Så vulgært! :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...