Gå til innhold

Annonse: Konkurranse: Hvor stort er ditt spillbibliotek? Vinn stor SSD fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det kun mobilen som har spill, den er alltid i nærheten uansett hvor jeg er. Største er Pokemon Go (utfordret av min datter som var dreven, men jeg er nå nivået over!). Neste er detektivspillet June's Journey (sterkt vanedannende). Pc'en brukes nesten bare til foto.

Lenke til kommentar
Serpentbane skrev:
Sitat

De av oss som er gamle nok husker kanskje at det første DOOM-spillet tok opp hele 40 MB (0,04 GB) lagringsplass. 

Lurer på om noen av oss er så gamle at seniliteten har slått inn?

De av oss som er gamle nok til å huske hvordan det var å installere Doom på en 127MB harddisk, men som enda ikke har blitt senile, husker at Doom krevde 24MB på disken under installasjon på grunn av dekomprimeringen, men etter installasjonen tok opp 12MB.

Husker også når Snake kom på Tiki 100 (ellet noe sånt?). Vi var såå begeistret for hvor avansert teknologi kunne være! Det var mulig å se bilde, ikke bare tekst. Forøvrig har jeg ikke lagt merke til noen demens rnmå 😂
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på jeg har 2+GB med spill hvis jeg skulle installert hele biblioteket mitt fra Steam. Det største spillet jeg eier er Battlefield 2 fra 2005. Battlefield 2 fra 2005 sier du? Ja! Spillet er fra en svunnen tid da man kunne modde spill og AAA-spill kom med en modde-editor. Spillet har fortsatt en svært aktiv modscene. Med det resultat at i Battlefield 2-mappa mi er på rundt 150GB med gamle og nye modder. Det er en 50-dobling av spillets originalstørrelse. Spillet kom ut da jeg bikka tenåring og jeg ble stormforelsket i det. Siden har jeg aldri klart å slutte å spille det, og jeg drar alle mine venner med på COOP de sjeldne gangene vi fortsatt har LAN. Battlefield 2 er som terapi for meg og minner meg om ei tid da alt var litt enklere. Derfor kommer jeg aldri til å avinstallere Battlefield 2 fra SSD'en min.

Lenke til kommentar
On 9/12/2022 at 6:14 AM, Tobeass said:

Såååå når og hvor blir vinneren annonsert? 

 

5 hours ago, Aetius said:

Litt tvilsomt at de ennå ikke har svart på dette. Smaker litt uggent, må jeg si.

 

2 hours ago, Uderzo said:

Ja, denne konkurransen virker ikke spesielt gjennomtenkt. Er forøvrig ingen fan av slike konkurranser som skal "engasjere" leserne, i stedet for å bare enkelt lodde ut premien.

Hallais! Vi kårer en vinner denne uka. Jeg kan bekrefte at det ikke er noe som helst muffins her 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oppdatering! Konkurransen er nå avsluttet og vi har kåret tre vinnere:

  • «Aldeon» har Destiny 2 som det største installerte spillet. Dette skaper en viktig avkobling for ham i en ellers så hektisk hverdag fylt med jobb og forpliktelser
  • «Arctic V» har totalt 1,9 GB med spill installert, med Red Dead Redemption 2 som det største. Dette lastet han ned med 4G i sin tid, og ønsker helst ikke å slette det
  • «Malvado» er så grei å lar hele familien bruke pappas gaming-PC, og da krever det en del plass for at alle skal få ha de spillene de liker best

Alle tre får velge mellom Samsung 980 Pro 2TB eller Samsung T7 Shield 2TB som premie. Gratulerer! 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...