Gå til innhold

Annonse: Konkurranse: Hvor stort er ditt spillbibliotek? Vinn stor SSD fra Samsung


Anbefalte innlegg

Det største jeg har installert som mange andre er nok Modern Warfare+Cold War+Vanguard+Warzone-pakka. 
Har vurdert å avinstallere det en stund siden jeg ikke spiller det mye lengre, men hadde tatt alt for lang tid å installere det på nytt om jeg plutselig skulle fått lyst til å spille det igjen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine spill tar opp 1,81TB av 2,74TB totalt. Resten er diverse prosjekter knytta til sim racing.

det største spillet jeg har innstallert nå er Assetto Corsa, som tar opp 550gb siden jeg har så mye mods innstallert. Jeg kommer aldri til å avinstallere det, da jeg har brukt ca 30 - 40 timer på å få alle mods til å virke sammen med så mye stabilitet som mulig, og jeg kjører kompetativt innen noen små og ukjente miljøer. 
 

hadde vært deilig med en SSD jeg kan putte det på for å kutte ned innlastingstid, da jeg bruker ca 5 minutter på å laste inn alt. 

Lenke til kommentar
Goreky skrev:

Jeg må hele tiden sjonglere spillene jeg har installert. For øyeblikket er det Forza Motorsport 7 som tar mest plass, med hele 106GB.

Grunnen til at jeg ikke vil avinstallere spillet er fordi jeg noen ganger bare må inn og bygge noen biler, drifte litt og nyte den gode grafikken.
Lenke til kommentar

My time at Portia er det største på 9,54GB, som er litt tilfeldig. Jeg har ikke mye plass på harddisken, men jeg har ikke så god maskin heller, så da begrenses det installerte biblioteket med det som er nødvendig eller nytt.

My time at Portia minner meg litt om Level-5, Harvest Moon, Wind Waker, osv, og tror derfor jeg kommer til å like det. Hvis jeg finner tid til å sette meg inn i det selvfølgelig.

Lenke til kommentar
powni skrev:

Steam-mappen min er på 80GB. Har egentlig over 200 spill, men pleier å kun ha de jeg spiller mest installert for å spare plass. Mitt størstespill jeg har installert er nok CS:GO med ca. 30GB, men de største spillene jeg har i biblioteket mitt er nok ARK og RDR2 :)

Grunnen til at jeg ikke avinstallerer CS:GO er nok fordi jeg alltid kommer tilbake til spillet. Har spilt aktivt CS (CSS og CS:GO) siden 2009. Selv om jeg til tider tar pause fra spillingen, er det alltid kjekt å ha CS installert når kompisgjengen bestemmer seg for å møtes for en spilløkt!
Lenke til kommentar

500gb ssd hvor Red dead redemption 2 er installert som tar 150gb. Nekter å avinstallere dette spillet selv om jeg har spilt igjennom det 2 ganger så er det en fantastisk verden å forsvinne i når en trenger et avbrekk fra realiteten. I tillegg så syns guttungen på 5 at å reise på ridetur med pappa er topp så kan jo ikkje ta fra han den gleden😊 #gamertobe

Lenke til kommentar

Størst er vel Warzone/CoD på rundt 220-230gb. Alt for stort...

Ellers har jeg rundt 650gb på ps5 og 800gb på PC, så totalt 1450gb installert.

Hvorfor vil jeg ikke avinstallere? Fordi jeg har flytta, har tregere nett og å reinstallere en så stor jævel vil ta uforholdsmessig lang tid... Så da får den bare bli liggende selv om jeg spiller det mindre nå enn da det først kom ut.

Lenke til kommentar

Total 1.77 TB. Det største er Elder Scrolls Online. Selv om jeg spiller det lite er det alltid installert av samme grunn 70% av alle de andre spillene jeg har installert. De er såkalte "live service"-, flerspiller-spill. De er alle installert for nå de kjører en kampanje og venner har lyst til å spille i lag så må jeg være klar. Det nytter ikke å vente med å installere her nei, for da er hype-toget gått. Kanskje bør jeg få meg nye venner, som alle spiller samme spill eller kan vente til jeg har lastet ned? Eller kanskje større plass så jeg er klar?! Med andre ord, de installert for å være sosial!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...