Gå til innhold

Annonse: Konkurranse: Hvor stort er ditt spillbibliotek? Vinn stor SSD fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I skrivende stund tar mine installerte spill ca 1.2TB. Det som tar opp mest plass hos meg er WoW, og dette kommer jeg ikke til å avinstallere fordi jeg har en fantastisk vennegjeng spredt over lange avstander og flere land som jeg spiller med nesten daglig og har det veldig gøy med. Jeg traff også kjæresten min gjennom WoW og vi spiller sammen så og si hver dag! Hun hadde nok blitt veldig sur på meg hvis jeg avinstallerte det...

Lenke til kommentar

I øyeblikket har jeg ca. 5,8TB med spill installert.

Da har jeg ikke regnet med ting som savegames, backups, lagrede mods, eller video captures.

4,4TB på SATA SSD'er (mange av dem), og resten på spinnende platelagere.

Allikevel er jeg hele tiden pokka nødt til å avinstallere masse spill for å få plass til flere. Sjonglerer spill etter behov.

Det største i øyeblikket er CoD:MW2, 140GB

Men jeg slettet nylig ArmA3 med ett tonn med mods og missions, over 600GB!

Et evindelig mas! =)

Lenke til kommentar

Totalt tar spillene mine opp mot 800 GB, der COD MW/Warzone er det største på ca 230 GB.

Har faktisk vurdert å kjøpe samsung 980 pro 2 TB i flere uker nå, så denne konkurransen passer jo midt i blinken! Hehe.

I tillegg til spillene mine har jeg over 1,5 TB med musikk plug-ins som gjør at jeg må snart vurdere å rydde opp PC-en for spill jeg ikke bruker. Musikk og gaming er 2 hobbyer som krever mye diskplass!

Warzone på fridagene/helger med boysa og noe godis å drikke og tygge på er en herlig følelse, så den vil jeg ikke miste ved å avinstallere Warzone.

Ellers går det i LoL og litt old school spill som HOMM3, AoE 2, Wacraft 3 og ikke minst litt Minecraft i blant 🙌

Lenke til kommentar

Totalt ca 300 GB og det største er fortnite  på ca 34GB. Kan ikke avinnstellere det for det er jo det alle mine venner spiller. Hadde passet bra med en 2 TB m2 PCIe4 disk siden kjøpte nytt hovedkort, cpu og minne på black week ifjor og enda sitter og sliter med min nesten 5år gamle 500 GB ssd disk :)

Lenke til kommentar

Spillene tar ca 500Gb og det største spiller er Far Cry 5. De som er større har blitt avinnstallert fordi jeg spiller lite. Far Cry 5 har fått være innstallert fordi jeg liker å spille det og man slipper å være så anspent som når man spiller CS GO f. eks. Det er dermed perfekt for å koble av innimellom jobb og mastergraden jeg tar på deltid. 

Det er dog vanskelig å få tid til å spille, men det å vite at det ligger klart på disken er betryggende :)

Lenke til kommentar

903gb over tre lagringsenheter.

Warzone kommer på 91,5gb, mens Sniper Elite 5 kommer på en andreplass med 90,1gb

Og hvorfor avinstallerer jeg ikke warzone?

Vel, jeg spiller det.

Ser at dere skriver at GTA 5 er 76 gb... Ved lansering, ja. Men per dags dato så er det over 100gb på GTA 5.

Lenke til kommentar

Største spillet jeg har installert nå er Witcher 3 med alle DLC. Holdt på med en gjennomspilling for ca 3 år siden som jeg aldri fulførte, og har siden tenkt at "i høst skal jeg fortsette" men har siden aldri kommen så langt. Avinstalleres ikke fordi det hadde skjært meg i hjertet, ingen andre spill kan rettmessig ta dens plass på min relativt lille SSD.

Lenke til kommentar

Jeg har en 250GB SDD som jeg har hatt i en del år nå. Etter Windows og en god del programmer til jobb/hobby sitter jeg vel igjen med rundt 40GB. Det største og eneste spillet jeg har installert for øyeblikket er DayZ, som er på rundt 25GB, så jeg sitter igjen med 15GB. Jeg har lenge vurdert å oppgradere til en større SSD, spesielt når jeg sitter der og må slette programmer for å få mer plass, men jeg har aldri fått gjort det. Så om jeg hadde vunnet denne hadde det vært midt i blinken!

Lenke til kommentar

største jeg har installert akkurat nå er world of warcraft(73GB), det har blitt reinstallert totalt 2 ganger på 16 år (første gang pga harddisk dævva og andre gang pga EA beta appen sletta alt av spill jeg hadde på harddisken da jeg uistallerte BF2042 tror hele nabolaget hørte meg rope WTF! da jeg fant ut hva EA appen hadde gjort) har alt for mange minner og screenshots fra wow at jeg sletter alle andre spill før jeg i det hele og store tenker på å uinstallere det. noe som mest sannsynligvis aldri skjer

Lenke til kommentar
Sitat

De av oss som er gamle nok husker kanskje at det første DOOM-spillet tok opp hele 40 MB (0,04 GB) lagringsplass. 

Lurer på om noen av oss er så gamle at seniliteten har slått inn?

De av oss som er gamle nok til å huske hvordan det var å installere Doom på en 127MB harddisk, men som enda ikke har blitt senile, husker at Doom krevde 24MB på disken under installasjon på grunn av dekomprimeringen, men etter installasjonen tok opp 12MB.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...