Gå til innhold

Logitech z623 2.1 høytalere uten lyd i sub


Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjempefornøyd med dette settet i mange år. Til min store overraskelse er det fortsatt dette settet på komplett som gjelder og så og si alle sett fortsatt på minijack 3.5 .

men jeg har lest masse tråder og hvordan få tilbake lyd i sub på Windows 10, men sliter med det. Høyre og vestre front virker.

all lyd kommer inn fra en grønn minijack fra realtek onboard fra et asus hovedkort.

z623 er designet slik at dyp (lave frekvens. ) lyd fra grønn kabel skal gå i sub.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må du altså hente sub-lyden også fra hovedkortet? Det er jo ett 2.1 system så stereo burde jo vært nok?
Jeg har forøvrig ett nyere billig 2.1 anlegg fra Logitech, som bruker USB. Er deilig å slippe kabelstyret. Lydkontrollen er også trådløs så trenger ikke ledning der heller.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (22 timer siden):

Må du altså hente sub-lyden også fra hovedkortet? Det er jo ett 2.1 system så stereo burde jo vært nok?
Jeg har forøvrig ett nyere billig 2.1 anlegg fra Logitech, som bruker USB. Er deilig å slippe kabelstyret. Lydkontrollen er også trådløs så trenger ikke ledning der heller.

Ja er kun grønn front 3.5 kabel og ikke gul 3,5 kabel til sub.

Ja tiden har nok kommet for å digitalisere dette. Takk for info om at USB funker bra. :thumbup:

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...