Gå til innhold

Batteriene er det største hinderet for elektriske fly


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidspunkt for når elfly kan "ta over" må jo for en stor del være avhengig av utviklingen av batteriteknologi.
Ingen vet sikkert hvilken teknologi som blir den neste store, og når den evt. blir tilgjengelig. 
Dette må bli som å på forskudd, sette opp et budsjett for spill, og datering av antatte spilleinntekter.

Lenke til kommentar

Vil det være rom for å redusere kravet til reservekapasitet? I alle fall til å begynne med så vil ein vel kunne oppnå like stort sikkerheitsnivå om elektriske fly får prioritet slik at det ikkje er nødvendig å ta høgde for at flyet skal kunne sirkle i ein halvtime før landing? Etterkvar som det blir mange elektriske fly så må ein sjølvsagt gjere endringar.
Dagens regelverk er sjølvsagt tilpassa fossile fly som til relativt liten kostnad kan skaffe seg slik reservekapasitet ved å fylle litt ekstra med flybensin, og eg tenkjer at det ikkje er gitt at vi skal måtte vente med elektriske fly til dei elektriske flya er heilt på høgde med dei gamle fossile flya.

Når det gjeld lønnsomheita med å ha ruter med elektriske fly heilt nede i 9 passasjerar så trur eg nok det kjem veldig ann på korleis tilbodet blir markedsført. Ein viktig bonus med elektrisk fly er at det blir mindre støy, så det er sikkert fornuftig å satse på komfort og selge billettane til dei kundane som er villige til å betale litt ekstra for å flyge komfortabelt. Det er nok litt lavare betalingsvilje blant passasjerane som er villige til å betale ekstra av miljøomsyn om komforten er lik eller dårlegare enn på andre fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...